Miután Uraraka is elment, volt időm magamban gondolkodni. Egyszerűen csak próbáltam felfogni a helyzetet..amin keresztül mentem fél év alatt..ahogy észre sem vettem hogy Bakugou csak próbál egyre közelebb kerülni hozzám..pedig ismerem a természetét és hogy soha nem csinált volna olyat sem hogy szóba áll velem..de nekem kellett lennie..franc.! Nem értem miért vette rá magát minderre miattam! Miért? Nem érdemlem meg..! De..hogyha már ez a helyzet, és ő tartozik nekem mindezzel mert már rendesen látja a világot az én segítségemmel..akkor én is tartozok neki azzal hogy megvédem magamtól..
Vasárnap este rávettem magam és becsúsztattam egy papírcetlit az ajtaja alatt mert nem tudtam mit írhatnék neki üzenetben. Azt írtam, beszélnem kell vele és hogy találkozzunk a koli mögötti erdő előtt. Ahogy én leértem nem kellett sokáig várnom és ő is megjelent a koli mögödt. Pár másodpercre megállt egyhelyben ahogy meglátott majd végül idesétált hozzám.
Elrontottam..félreértetted hogy-
Miért értettem volna félre? Világos hogy neked ugyan az a fekete fehér valaki vagyok és semmin sem változtattam, akárhogy próbálkoztam. Nem kell magyarázkodnod füstöske elfogadom..
Vágott a szavamba hirtelen
Nem.! Tényleg nem értheted miért.. Akár mennyire idegesítettél meg minden..valahogy mégis fontossá tetted magad számomra..és ezért tartozom anyival hogy megvédjelek.!
Megvédeni mitől? Tudtam hogy nem mondtál el mindent..bár nem is vártam el. De mitől akarsz te megvédeni?! Talán valami maffia vezér lánya vagy, vagy pszichopata?! Mi veszélyes van abban hogy belémszeress.?? Tch..nem értem.!
Én..magamtól.. Mondtam halkan mire felkapta a fejét és elég érthetetlenül nézett
Nem akarod végre elmondani Mizuko?
Biztos tudni akarod..?
PERSZE! Már elegem van hogy valami miatt folyton bezárkózol, de sose tudom meg miaz! Ha már idáig eljöttél mond el.!
H-hát.. Sóhajtottam eggyet ahogy leültem a földre
Kis ideig hezitáltam mert a családomon kívül senki sem tud arról amit elkell mondanom most Bakugounak.. Viszont tudnia kell hogy dönthessen..
Rendben..akkor elmesélem, hogy hogyan jelent meg a képességem először.. Kezdtem el valamit összeszedni a gondolataimból mire ő is leült velem szembe és türelmesen figyeltÖten voltunk a családba..-
Várj, 5-en? Akkor most holvan..-
Én, apa..anyám..a kishúgom és az öcsém.. Folytattam ignorálva a kérdését ahogy lassan összegyűltek a könnyek a szememben
Én voltam a legidősebb. Apa egy vállalkozónál dolgozott, anya pedig otthon volt és minket nevelt. Nem volt semmi baj, senki sem ivott a családban és mindenki egézséges volt..
De mitörtént?
Egyik nap behívták apát éjszakára dolgozni mert kevés ember volt és anyám maradt velünk otthon. A testvéreimmel mind egy szobában aludtunk.. Az éjszaka jelent meg a képességem.. Anyám ereje a pára, füst vagy köd meg ilyenek létrehozása és irányítása volt, apának pedig a szikrázás volt a képessége tehát ennek a keverékét kellett volna kapnom, viszont bezavart egy ősi vérsejt anyámtól így apa erejét a nagymamámé helyettesítette.
Neki mivolt a képessége?
Gáz..annak bármely formálya..igazából csak a haja volt gázból és azt tudta fegyverként meg hasonlóként használni.
Szóval ez a két képesség keveredett össze bennem.. Mikor először megjelent elkezdett mialatt aludtam gáz szivárogni a bőrömön keresztül a tüdőmből..
Mikor először megjelenik a képességünk vagy a leggyengébb vagy a legerősebb változata jön elő, neked melyik volt.?
Az erősebb..mérgesgáz volt.. Mondtam ki halkan mire láttam hogy nyelt egyet majd én is letöröltem pár könnycseppet és folytattam
Mivel aludtam semmit sem észleltem belőle de..elég sokáig tarthatott..
Milett a testvéreiddel.? És azokkal akik a házban voltak.? Kérdezte ahogy lassan lehajtotta a fejétAnyám szobája közel volt a miénkhez..az övébe is átszivárgott az ajtó alatt.. Mikor apa hazaért hajnalban, az egész ház padlóját sűrű füst és gáz lepte el..ahogy benyitott a szobánkba..miután engem felkeltett az öcsém és a húgom hiába rázta.. Kaptam el a végét hirtelen ahogy próbáltam koncentrálni
CITEȘTI
𝗦𝘇𝘂̈𝗿𝗸𝗲 𝘀𝘇𝗶𝘃𝗮́𝗿𝘃𝗮́𝗻𝘆 (Mha ff/OC+Bakugou)
AlteleEgy olyan világban élünk, ahol egyesek szerint nem léteznek színek, egyesek szerint csak kivételesek láthatják, egyesek szerint pedig onnantól látod szinesen a világot miután megpillantottad a ,,nagy Ő-t". Viszont egyiknek sincs tényleges magyarázat...