Oh, elnézést nem akartam..-fogtam meg a fejem fáradtan megfeletkezve a szememről
Mizuko? Mi is csak most megyünk haza. Láttam meg a fura hajú fiút két másik sráccal mellette és a lánnyal aki berángatott az osztályba még első nap.
De..te micsinálsz még itt?
Fáradt vagyok é--s sokáig pakoltam. Pislogtam fáradtan rájuk mire eszembe jutott hogy az előbb vettem ki a lencsém.
A másik két srác Bakugou és asszem Kaminari volt. Gyorsan eltakartam a hajammal a szemem de nem volt elég hosszú ezért próbáltam kerülni a szemkontaktust ahogy beszélt hozzám a fura hajú miközben sétáltunk.A mi edzésünk is elhúzódott Bakugouval, de alapból együtt szoktunk négyen lógni ezért Minaék megvártak.
..veled minden oké? Valami baj van a szemeddel?
Nem, nem minden oké.. Takartam el mégjobban a jobb oldalam
Erre idenézett végre a sündisznó és rögtön kiszúrta hogy nincs bent a kontanklencsém. Ahogy ránéztem volna már mögödtem volt és a kezével eltakarta az arcom hogy ne is lássak.Tényleg srácok, az osztályban hagytam egy füzetem és kéne úgyhogy visszamegyek érte! Mizuko meg jön egyel ezért segít megkeresni! Kiáltotta oda a többieknek amire csak egy furcsa nézéssel válaszoltak. Visszarángatott a teremig és ott engedett el.
..SZIVESEN!
kösz a mentést..
De mi a fenéért nincs bent az a szar?!
Fáradt voltam és kivettem baszki..
Jaaj fáradt vaagy, haza is vigyelek vagy arra még képes vagy egyedül?! MIATTAD JÁRATTAM LE MAGAM.!
Tch..mondtam hogy bocsánat!
Jó mindegy! Már elmentek úgyhogy mehetünk..
Ohh, nem járatnám le a nagy Bakugou Katsukit hogy mellette sétálok? Nem járatlak le mégjobbab..
Megint bajba kerülsz ha összefutsz valakivel.. Mondta elgondolkodva majd magához húzott a karjával és elindult
Majd jössz párral nekem! Vigyorgott nagyképűen ahogy szemlélte a terepet hogy egyedül vagyunk e
..tényleg csak ezért csinálod? Kérdeztem engedve a ráncigálásának mire hirtelen lelassult de aztán szótlanul sétált tovább
..miért másért csinálnám? Csakis azért viseljük el egymást mert nem voltam bunkó paraszt és megtartottam a titkod!
Jah..igen..Hajtottam le a fejemAmúgy rémálmok miatt nem tudok éjjel aludni, és ezért alszok suliban. Kezdtem bele egy újabb beszélgetésbe kicsit később
Rémálmok? Huh? Nem kell velem megosztanod minden kínod mert még meg sajnállak mint múltkor!
De ezt meg kéne..
Miért, csak egy rossz álom, nem??
De te vagy benne a főszereplő folyton.. Valaki mindig megkeres a suliból és a fülembe juttatja hogy látod a színeket..aztán azt is a képembe nyomják hogy én vagyok az oka, ami elég nagy lehetetlenség és hülyeség is..
De ezek után nehéz a szemedbe nézni, főleg hogy egyre letörtebb vagy.
Mivan?! Miért lennék letörtebb?! Meg mi ez a hülye álom?! Tch..ne álmodj hülyeségeket és kész.!
..akkor..szerinted is hülyeség igaz?
Huh? Ne az én véleményem kérd ki erről.
Akkor kiét? Te vagy az álmomban szerelmes belém! Kiáltottam le mire hirtelen megállt és lehajtotta eddig is lógó fejét
Bakugou..?..
Ha látnám a színeket amilyen hülye vagyok biztos elszóltam volna magam, úgyhogy fejezd be ennek a kiderítését.
És miért vagy egyre búvalbaszottabb?? Már komolyan, végre abbahagyták az utalgatásokat és a beleképzelést abba hogy így vagyunk, erre ezt csinálod! Nem örülsz hogy nemkell folyton a képem bámulnod? Kérdeztem komolyan és idegesen ahogy a koli elé értünk
Tch.. Az az én dolgom hogy miért nincs életkedvem, ne köss bele.!
Segíteni akartam..
Huh?!Tudod...elég régen voltam már olyan viszonyba emberekkel mint veled..azthittem megoldok majd mindent egyedül is, és valaki a nyakamon csak hátráltatna ezért nem akartam jóba lenni senkivel, de most szerintem miattam vagy ilyen hangulatban..ezért akartam csinàlni valamit vele..megőrizni azt a kevés embert akinek számítok anyit hogy a nevem megjegyzi...
Egy ideig csak néztem a földet míg Bakugou csak maga elé és rám bámult majd kis idő után megszólalt
Hát az igaz füstöske hogy miattad érzem így magam..
..tudtam..de mit csináltam.? Miért nézel így rám.? Miért vagy miattam így..? Én nem- Szakította félbe az összezavarodott, félelemben úszó hablatyolásom ahogy hirtelen közelebb lépett hozzám, megragadta a csuklóm majd magához húzott, és a másik kezével megtartotta a fejem az övével egy vonalban. Pont akkora távolságot hagyott az orrunk között hogy ne érjen össze.Ekkor leesett e helyzet, hogy Bakugou végig hazudott és az álmom egy megérzés féle lehetett csak. Nem engedett el, továbbra is magához szorított és zótlanul állt. Ahogy a szemébe néztem én még mindig szürkeséget láttam míg ő valami teljesen mást láthatott..láttam a szemében hogy tudja hogy én nem ugyanazt látom, ezért nem enged el..
Kis idő után is csak engem vizsgállt míg én próbáltam magamban életre kelteni valamit de sikertelenül. Nem mondom hogy nem voltam elvörösödve, de nem éreztem ugyanazt addig a pillanatig míg a szemembe nem nézett majd hirtelen össze nem tapasztotta a szánkat. Mivel ez volt életem első csókja váratlanul ért de nem akartam ellökni magamtól..most olyan nyugodtnak tűnt..
Ahogy elengedte a szám elmosolyodott és elengedte a fejem
..már régóta el akartam mondani hogy milyen különleges vörös színű a sebes szemed füstöske.. Mondta mire kinyitottam a szemem, de én nem tudtam ugyanezt elmondani..
Bakugou...mióta-
Első nap óta te idióta!..mikor először megláttalak, hirtelen elkezdett bizseregni a szemem, és pár másodperc után ahogy abbahagytam a pislogást a szürkeség elkezdte elveszíteni az erősségét..lassan mindennek megjelent a színe.!
Viszont..ahogy az ábrázatodból kiveszem neked egy fekete fehér senki vagyok.. Hajtotta le a fejét ahogy elengedett
..sose tartottalak egy senkinek..de- Szakítottam meg a szavam ahogy a szám elé kaptam a kezemmel megfordultam majd beszaladtam a sötét kollégiumba
ESTÁS LEYENDO
𝗦𝘇𝘂̈𝗿𝗸𝗲 𝘀𝘇𝗶𝘃𝗮́𝗿𝘃𝗮́𝗻𝘆 (Mha ff/OC+Bakugou)
De TodoEgy olyan világban élünk, ahol egyesek szerint nem léteznek színek, egyesek szerint csak kivételesek láthatják, egyesek szerint pedig onnantól látod szinesen a világot miután megpillantottad a ,,nagy Ő-t". Viszont egyiknek sincs tényleges magyarázat...