🖤1. BÖLÜM🤍

730 50 48
                                    

(◍•ᴗ•◍)İYİ OKUMALAR(◍•ᴗ•◍)

JİN'DEN
"Sabah sabah başımda neden havlıyorsun Jjangu?"

Bana çok tatlı bakıyordu. Belki de dünyada gördüğüm en tatlı görüntüydü. Onu kucağıma alıp sevdim. Banyoya gidip yüzümü yıkadım. Üstümü de giydikten sonra Jjangu'yu alıp parkta gezdirmek için dışarı çıkardım.

Parkta Jjangu gördüğü herkese havlıyordu. Bugün ona birşey olduğu halinden belli oluyordu. Belki de yorulmuştur diyip onu banka otutturdum. Ama Jjangu yerinde durmuyordu. Sürekli havlıyordu ve saldırıyordu. Hatta bana bile. Ona ne olmuştu? Neden bir anda bu kadar saldırganlaşmıştı ki?

Yolda gördüğü bir köpeğe saldırmaya başladı.

"Jjangu buraya gel!"

"Tannie!!! Hey uyuz köpek dokunma köpeğime!"

"Pardon da sen benim kıymetlime uyuz diyemezsin tamam mı! Sen önce kendi köpeğine bak. Ayrıca seninle uğraşamayacağım!"

"Gel Tannie gidelim. Bunlar seni ısırır."

"Bakar mısın? Ben mi ısırırım? Pardon da ben senin gibi hayvan değilim. Bana insan diyorlar. Ayrıca unutma ki senin de şu yanındaki köpekten farkın yok."

"Bana bak getirme beni oraya! Gelirsem etini butunu ayırır köpeğime yem ederim anladın mı?"

"Yürü git ya cahil cühela! Cidden nefret edilecek bir insansın."

Dünya'da ne acayip insanlar var. Gelmiş benim köpeğime uyuz diyor. Birde biz onun köpeğini mi ısırırmışız? Umarım bir daha bu acayip insanla karşılaşmam. Yoksa çok kötü şeyler olur!

..........................................

Dayanamadım ve onu zorla da olsa arabama bindirip veterinere götürdüm. Veteriner bir sorun olmadığı, Jjangu'nun gayet sağlıklı olduğunu söyledi. Sakinleştirici ilaç verdi. Jjangu'yu alıp dinlenmesi için eve götürdüm. Yatağına yatırdığım anda uyumuştu zaten.

"Ne oluyor oğlum? Neden böyle davranıp beni üzüyorsun?"

Tam o anda zil çaldı. Gelen Namjoon'du.

"Dostum müsait misin?"

"Gel Namjoon müsaitim."

"Neyin var dostum?"

"Off Namjoon. Jjangu'ya birşey oldu. Bir anda saldırganlaştı. Gördüğü herkesin üzerine atlıyor. Bana bile saldırıyor. Üstelik bugün onu parka gezdirmeye götürdüğümde başka bir köpeğe saldırdı. Sahibine gıcık oldum zaten moralimi bozdu."

"Ne yaptı dostum?"

"Gelmiş benim köpeğime uyuz diyor. Asıl uyuz kendisiydi Namjoon. O şahsın benim köpeğime uyuz deme hakkı yok!"

"Tamam Jin kızma. Kimse Jjangu'ya birşey diyemez. Ayrıca olmuş bitmiş boşver. Cahille cahil olma Jin"

Hiçbir şey demedim. Belki de haklıydı. O cahille kendimi bir tutmamalıyım. İkimize yiyecek birşeyler hazırlayıp getirdim. Birlikte yiyip sofrayı topladık. Sonra sohbete başladık.

"Namjoon Jjangu ölünce ben ne yapacağım?"

"Off Jin. Şuan bunu mu düşünüyorsun gerçekten? Jjangu'ya birşey olmayacak. Bana inanabilirsin."

"Namjoon Jjangu bir gün ölecek ve ben bu dünyada yapayalnız kalacağım. Kimsem olmayacak. O benim herşeyim Namjoon."

"Ben varım ya Jin. Ayrıca şimdi böyle şeyler düşünme. Böyle yaparak kendine zarar veriyorsun."

Derken Jjangu yanımıza geldi. Sakinleşmiş görünüyordu. Üstüme atladı ve yüzümü yalamaya başladı. Aynı önceden olduğu gibi. Onu kucağıma alıp sevdim. Namjoon'da sevdi.

Sonra birlikte bahçeye çıkıp oyun oynadık. Günümüzü Jjangu ile eğlenerek geçirdik. Jjangu gerçekten bizim neşe kaynağımızdı.

..........................................

Akşam olmuştu ve Namjoon gitmişti. Jjangu'yu kucağıma alıp yatağıma oturdum. Canım sıkılıyordu. Jjangu'yu yatağıma yatırdım. Ben de yanına yattım. Hala bugün yaşanları düşünüyordum. Bir dakika! Ben kendimi neden mahvediyorum ki? Hem ben koskoca Kim Seok Jin'im. Öyleleriyle işim olmaz.

Tam uykuya dalacaktım ki telefona gelen bildirim sesiyle tüm uykum kaçtı. Gece gece mesaj atan Hoseok'tu.

Hoseok
Jin sana bir haberim var!

Jin
Ne var Hoseok? Gece gece derdin ne?

Hoseok
Jin ben kedi sahiplendim! Bu çok süper bir duygu!
Şimdi seni anladım🙂
Ha birde sevgili yaptım😎

Jin
Oha! Ne ara?

Hoseok
2 ay önce tanışmıştık.
Şimdi bana çıkma teklifi etti.
Bende kabul ettim. Sevgiliyiz.

Jin
Adı ne?

Hoseok
Adı Yoongi. Çok tatlış🥺

Jin
Ne? Erkek mi? Yuh!

Hoseok
He. Sakın karışma!

Jin
Tamam be ne yaparsan yap.

Hoseok
Umarım senin de olur.

Jin
Olmasın.
Her neyse bittiyse uyuyabilir miyim?

Hoseok
Uyu hyung😴 İyi geceler...
Umarım sap kalmazsın...

Jin
Dinlemiyorum...
Sanada iyi geceler.

Sonra yatağa yatıp yorganı üstüme çektim. Hala şaşkındım. Saçma sapan düşüncelerle kendimi uykunun kollarına bıraktım.

  💞 BÖLÜM SONU💞

SWEET LOVE ๑TAEJİN๑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin