(◍•ᴗ•◍)İYİ OKUMALAR(◍•ᴗ•◍)
JİN'DEN
Sevgili Günlük;Tae'ye bir sürpriz hazırlamak istiyorum. 2 gün sonra onun doğum günü ve ben ona en güzel doğum gününü yaşatmak istiyorum. Ve doğum gününü nerede kutlayacağız biliyor musun? Her zaman gittiğimiz uçurumda. Yıllar önce doğum günümde annemi doğum günümde orada kaybetmiştim. Orası benim için çok özel bir yer. Ve Tae'de benim için çok özel. İşte bu yüzden orada kutlamak istiyorum. Eminim çok sevecektir. Ama ben bunu ondan saklamaya çalışırken o benim kendisini aldattığımı düşünüyor ve bu beni çok üzüyor. Demek ki bana güvenmiyor. Ama olsun. Sonuçta iyi bir amacım var. Eminim görünce mutluluktan ağlayacak...
...............................................
Sabah uyandığımda ilk iş yaşadıklarımızı ve yapacaklarımı günlüğüme yazdım. Tae hala uyuyordu. Aşağı inip ona efsane bir kahvaltı hazırladım. 5 dakika sonra Tae aşağı inmişti.
"Ooo bende diyorum bu mis gibi kokular nereden geliyor? Aşkım bana kahvaltı hazırlamış yaa!"
Kollarını boynuma doladığında bende ellerimi beline koydum. Bana o kadar güzel bakıyordu ki sonsuza kadar böyle durup ona bakabilirdim. Ama artık kahvaltı yapıp işlerimi halletmeliydim.
"Tae artık kahvaltı mı yapsak?"
"Olur ama günaydın öpücüğü yok mu?"
Dudağına ufak bir öpücük kondurduğumda yüzünde oluşan tebessüm çok tatlıydı. Oturup kahvaltımızı yaptık. Bugün anne babamın mezarına gidecektim. Daha sonra da şirkete. Ve geri dönüşte de yapacağım sürpriz için dostlarıma haber vermeliyim.
"Tae ben çıkıyorum. Şirkete gideceğim."
"Jin hergün şirkete mi gidiyorsun?"
"Gitmem gerekiyor sevgilim. Geç kalıyorum."
Hızlıca yanağına bir öpücük kondurup evden çıktım. Anne ve babamın mezarına geldiğimde onlarla her zamanki gibi konuşmaya başladım. Daha sonra şirketin yolunu tuttum.
...............................................
Şirkete vardığımda toplantı saatini unuttuğumu fark ettim. 5 dakika geç kalmışım! Toplantıya geçte olsa girdim. Şirket büyük bir yükselişteydi. Ama Jeon şirketinin de benim şirketinden aşağı kalır yanı yoktu. Zaten yıllardır rekabet içindeydi şirketlerimiz. Ve bu hala da devam ediyor.
Şirketteki işlerim bitmek üzereydi. Masama oturup bizimkilere tek tek mesaj attım. Daha sonra da şirkettekilere haber verdim. Tabi Tae'nin babasını da çağıracağım. Sonuçta babası yani. Birde oldukça kalabalık olacak sanırım. Yaklaşık 400 kişi...
Ben masamda oturmuş şirketin verilerine bakarken telefonuma gelen mesaj dikkatimi dağıtmıştı.
Minik Aslanım
Jin ne yapıyorsun?
Şirkettek işin hiç bitmiyor mu senin?
Üstelik mesajlarıma da cevap vermiyorsun.Pembiş Prensim
Sakin olur musun bebeğim
Geleceğim birazdanMinik Aslanım
Ne zaman? Birazdan mı?
Birazdan dediğine göre daha 3 saat gelmezsin.Pembiş Prensim
Özür dilerim ama toplantım var
Gitmem gerek seni seviyorumMinik Aslanım
Beni başından kovmaya mı çalışıyorsun?
Ayrıca bu saatte ne toplantısı? Saat 6
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SWEET LOVE ๑TAEJİN๑
FanfictionTamamlandı✔ Taejin/VJin Fanfiction (İlk Kitap) Köpekleri sayesinde kötü bir şekilde tanışırlar. İkili kırılamayan inatları yüzünden birbirlerinden olabildiğince nefret ederler. Peki nefret ile başlayan tanışmalar hep nefret ile mi devam eder? Yan Çi...