(◍•ᴗ•◍)İYİ OKUMALAR (◍•ᴗ•◍)
TAE'DEN
Sabah kalktım ve her sabah yaptığım şeyleri yaptım. Tatil olduğu için bugün okula gitmeyecektim. Bu yüzden rahattım.Kahvaltımı yaptıktan sonra Jin'e mesaj attım. Ama bunu neden yaptığımı bilmiyorum. Sıkıldığım içindir herhalde. Aslında hala kendime inanamıyorum. Olaylar çok çabuk gelişti. Ne ara tanıştık? Ne ara arkadaş olduk? Hala anlamış değilim. Ama en nefret ettiğim kişi şimdi ilk ve tek arkadaşım oldu.
Taehyung
Jin işin yoksa bugün bir yerlere gidelim mi?Jin
Olur Tae gidelim. Çıkınca yaz tamam mı?Taehyung
Çıktım ben senin kapının önündeyim:DJin mesaj atmadı ve cama çıktı. Beni görünce şaşırmıştı.
"Sen ne ara geldin? Bekle Jjangu'yu da alıp geliyorum."
"Onu almasan olmaz mı? Her yerden çıkıyor."
"Sen ne diyorsun aptal! O benim en kıymetlim. Onu almazsam nerede kalacak? Kim bakacak ona? Bakabilecek biri mi var?"
"Tamam getir bizim eve bırakırız."
"Off Tae. Tamam ya bekle geliyorum. Senin arabayla mı gideceğiz benimkiyle mi? Benzin de bitik ama..."
"O kadar zenginsin bir benzin alamadın mı?"
"Alacaktım da param yetmedi yaa!"
"Her neyse tamam gel benim arabayla gidelim. Sonuçta yoksula yardım en büyük sevaplardandır değil mi?"
"Tamam boş yapma geliyorum."
5 dakika sonra Jin aşağı indi. Gözlerimi üzerinden alamıyordum çünkü çok güzel görünüyordu. Hatta erkek olamayacak kadar.
"Eee Tae gitmiyor muyuz?"
Birşey demeden arabaya bindim. O da bindikten sonra yola çıktık. Yol boyunca hiç konuşmadık. Jjangu'yu kendi evime bıraktım. Sonra da onu götüreceğim yeri düşünmeye başladım.
"Nereye gidiyoruz Tae?"
"Bilmem. Nereye istersen."
"Tamam arabayı kenara çek."
Arabayı kenara çektim çünkü ne yapacağını merak ediyordum. Arabadan indi ve benim camımın önüne geldi.
"Yan koltuğa geç."
Ne diyordu bu manyak? Benim arabamı kendi mi kullanmak istiyor? Niye ki? Ben kullanamıyor muyum?
"Neden ki? Ayrıca benim arabamda bana emir mi veriyorsun?"
"Yan koltuğa geç ki seni istediğim yere götürebileyim. Şimdi yolda anlatması zor olur. Kafan falan karışır diye yani."
"Tamam. Gerçekten nereye götüreceğini merak ediyorum."
Yan koltuğa geçtim. Bir uçuruma gelmiştik. Korkmaya başlamıştım. Yoksa bu beni dolandırıyor mu? Beni kandırıp uçurumdan atacak diye korkmaya başlamıştım.
"Nasıl? Güzel mi?"
Bana bu soruyu sorduğunda korkum daha da büyümüştü. Daha fazla dayanamayıp sordum.
"Güzel ama beni buradan atmayacaksın değil mi?"
Bu söylediğime sesli bir şekilde güldü.
"Saçmalama. Tabiki seni buradan atmayacağım. Hem insan değer verdiği birini neden kendi elleriyle öldürsün ki?"
Değer verdiği biri mi? Bana değer mi veriyor?
"Tabi ki öldürmez Jin. Sadece bir an aklıma filmlerdeki o korkunç sahneler geldi. Ama neyse. Sen neden beni buraya getirdin?"
"Bak Tae. Buranın benim için önemi çok büyük."
Bunu söylerken uçurumun kenarına oturmuş gökyüzüne bakıyordu. Bense düşer diye kapşonunu çekiştiriyordum.
"Ne yapıyorsun Tae?"
"Düşme diye. Neyse sen anlatmaya devam et. Ben böyle iyiyim."
"Saçmalama yanıma otur."
Gidip yanına oturduğumda gözlerinin dolduğunu fark ettim. Ne olduğunu soramadan lafa girdi.
"Burası benim için çok önemli çünkü ben annemi burada kaybettim."
"Jin sen ciddi misin?"
Ağlamaya başlamıştı. Ona sımsıkı sarıldım.
"Bana herşeyi anlat lütfen."
"10. Yaş günümdü. Tabi o zamanlar bizim şirketimizle Jeon şirketi arasında büyük bir rekabet vardı. Hatta onlar bizi hiç sevmezlerdi. Doğum günümü burada kutlayacaktık. Onları da çağırdık. Herşey çok güzeldi mumları falan üfledik. Sonra bir anda Bay Jeon cebinden silah çıkarıp rastgele sıkmaya başladı. İlk mermi direkt annemin kalbine isabet etti. Annem gözlerimin önünde kanlar içinde yerde yatıyordu."
Devamını anlatamadı ağlamaktan. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Yine sarıldım. Çünkü bence sarılmak en iyi rahatlatma yöntemi.
"Ha birde onların da benden 1 yaş küçük bir oğulları vardı. Ben ondan hoşlanıyorum. Aradan o kadar zaman geçti ama onu hiç görmedim. Çocukluk aşkımı bir kere de olsa görmek istiyorum."
Şaşırmıştım. Nasıl olabilirdi ki bu? Bir erkek bir erkekten nasıl hoşlanabilirdi? Tamam hoşlanabilirdi de. Jin gay mıydı?
"Ama Jin bir erkek bir erkekten nasıl hoşlanabilir?"
"Senin benden hoşlandığın gibi..."
💞BÖLÜM SONU 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SWEET LOVE ๑TAEJİN๑
FanfictionTamamlandı✔ Taejin/VJin Fanfiction (İlk Kitap) Köpekleri sayesinde kötü bir şekilde tanışırlar. İkili kırılamayan inatları yüzünden birbirlerinden olabildiğince nefret ederler. Peki nefret ile başlayan tanışmalar hep nefret ile mi devam eder? Yan Çi...