🖤7. BÖLÜM🤍

240 32 18
                                    

(◍•ᴗ•◍)İYİ OKUMALAR(◍•ᴗ•◍)

YAZARDAN
Tae oldukça şaşırmıştı. Ne diyeceğini bilemiyordu.

"Şey Jin bende seni seviyorum. Arkadaş olarak."

"Bende zaten arkadaş olarak söylemiştim Tae. Ayrıca az önce sana söylediklerim yüzünden özür dilerim. Kafam biraz dağınık. Ne dediğimi bilmiyorum. Çok üzgünüm."

"Sorun değil Jin. Yaşadıklarını anlayabiliyorum."

"Teşekkür ederim Tae. Çok teşekkür ederim. Bu arada Jeon Jungkook'un instagram hesabını buldum. Acayip yakışıklı olmuş. Düşündüğümden bile daha yakışıklı. Olağanüstü yakışıklı."

"Abartma istersen. Neyse eve gidince bende bakarım olağanüstü yakışıklı olan Jeon Jungkook'a."

"Hadi beni evime bırak."

"Tamam yaa. Neyle geldiysen öyle git. Ayrıca cidden çok rüşfetçi bir insansın."

"Ya arkadaşım bıraktı ve gitti. Birde Tae sende çok konuşup boş konuşanlardansın. Boş konuşma da sür hadi. Jjangu evde tek kaldı. Korkar şimdi o."

Tae Jin'i evine bıraktı. Kendi evine gitti. Annesine selam verdikten sonra da yatağına yatıp dinlenmeye başladı.

Jin ise eve gelir gelmez Jeon Jungkook'a dm'den mesaj attı. Heyecandan yerinde duramıyordu.

Jin
Merhaba Jeon Jungkook.

Jungkook
Kimsiniz?

Jin
Ben Kim Seok Jin.
Kim şirketinin yöneticisi.

Jungkook
Ne? Sen o çocuk musun?

Jin
Evet. Küçükken tanışmıştık.

Jungkook
Hatırlıyorum.
Görüşmeyeli uzun zaman oldu.

Jin
Evet. Baya oldu.

Jungkook
Yarın müsaitseniz buluşabilir miyiz?
Sizi çok merak ediyorum Bay Kim.

Jin
Müsaitim buluşabiliriz.
Şimdilik görüşürüz Bay Jeon.

Jungkook
Görüşürüz Kim Seok Jin.

Jin oldukça heyecanlanmıştı. Resmen Jeon Jungkook ile küçüklüğünden beri ilk defa görüşecekti. Bu bile sevinçten havalara uçmasını yetiyordu.

...................................................

KONUŞMA SABAHI
Jin gece boyunca heyecandan uyuyamamıştı. Sabah gün ışığının yüzüne vurmasıyla gözlerini açtı. Hemen banyoya koştu. Ilık bir duş alıp giyeceklerini seçmeye başladı. Siyah bir gömlek ve beyaz bir dar kot pantolon giyip kahvaltısını da yaptıktan sonra arabasına binip yola çıktı.

Yaklaşık 1 saat sonra buluşacakları kafeye gelmişti. Jeon Jungkook ondan önce gelmişti. Yanında da onun kadar yakışıklı biri daha vardı. Jin'den onların olduğu masanın yanına geldi.

"Merhaba Bay Jeon. Ben Kim Seok Jin."

"Selam Jin. Uzun zamandır görüşemiyoruz. Sen baya yakışıklı olmuşsun. Görmeyeli baya değişmişsin."

Jin merakla Jungkook'un yanındaki kişiye sordu:

"Evet sizde öylesiniz. Bu arada siz kimsiniz?"

"Ben Park Jimin. Jeon Jungkook'un asistanıyım. Ayrıca sevgilisi. Sizde Kim Seok Jin olmalısınız. Jungkook sizden çok bahsetti."

Jin duyduklarına inanamıyordu. Jeon Jungkook'u çok seviyordu fakat vazgeçmesi gerekiyordu. Çünkü onun sevgilisi vardı.

Jin öylece dalmış bir şekilde dışarıyı izlerken Jungkook söze girdi.

"Bak Jin. Ben babam adına cidden çok özür dilerim. Yıllardır vicdan azabı çekiyorum. Biliyorum affetmen çok zor ama lütfen bağışla."

"Baban hayatta mı?"

"Hayır annem de babam da hayatta değil."

"Üzüldüm. Benimde öyle."

"Affettin mi?"

"Evet Bay Jeon."

"Bana Bay Jeon yerine Jungkook desen? Bende sana Jin desem nasıl olur? Daha samimi olmuş oluruz. Arkadaş mesela."

"Olur Jungkook. Seninle de tanıştığıma memnun oldum Jimin."

"Bende Jin. Eee Jungkook o zaman biz kalkalım. Malum şirketteki işlerimizi bitirmeden geldik. Görüşürüz Jin. Seni sevdim."

"Bende seni sevdim Jimin. Görüşürüz."

Jin masada tek başına kalmıştı ki yanına Hoseok ve Namjoon geldi. Jin ise onlara bakmamaya çalışıyordu.

"Jin bakar mısın?"

"Ne istiyorsunuz? Namjoon Bey siz taşınmadınız mı? Hoseok Bey sizde görüldü atmıştınız en son. Fikir mi değiştirdiniz?"

"Çok özür dilerim Jin. Görüldü atmamın sebebi o an telefona bakamayacak olmamdı. Affet beni. Biricik Hoşiğini:)"

"Tamam Namjoon sen neden öyle yaptın?"

"Boşver knk:/ Bende bilmiyorum. Özür dilerim. Bir daha olmayacak sana söz veriyorum. Ne olur affet."

"Şunu bilin ki en iyi arkadaşlarım olmasaydınız ve size kıyabilecek biri olsaydım emin olun sizi öldürür çuva koyup yüksek bir yerden atardım. Ama işte öyle değilim. Sizi affedeceğim ama bir daha olursa asla affetmem tamam mı?"

"Tamam Jin. Çok teşekkürler."

"Bir daha asla olmayacak Jin. Emin olabilirsin. Hoşiğin bir daha asla sana bu hatayı yapmayacak:)"

Sarılırlar. Jin Jungkook'u gördüğü ve arkadaşlarını geri kazandığı için oldukça mutludur. Ta ki telefonu çalana kadar...

💞BÖLÜM SONU💞

SWEET LOVE ๑TAEJİN๑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin