🤍18. BÖLÜM (FİNAL)🖤

178 22 47
                                    

(◍•ᴗ•◍)İYİ OKUMALAR (◍•ᴗ•◍)

JİN'DEN
"Birşey sürprizi değil Tae."

"Bende yuttum. Neler oluyor? Bu sürpriz kime?"

Beni kurtaran şey telefonumun çalması olmuştu. Arayan Hoseok'tu. Açmadım ama mesaj attım.

Jin
Hoseok
Üzgünüm açamadım Tae yanımda

Hoseok
Hyung hala neden yatmadın?
Sabah erken kalkmayacak mıyız?

Jin
Ben yatıyordum Tae uyutmadı ki.
Sen niye yatmadın?

Hoseok
Heyecandan uyuyamadım:)

Jin
İyi tamam git yat uyu
Sabah saat 6'da burada ol.

Hoseok
6 mı?
Çok erken değil mi yaa?

Jin
Tamam mı?
Peki o zaman iyi geceler.

Hoseok
Sanada:(

"Hadi Tae uyuyalım."

.................................................

Sabah olduğunda beni uyandıran şey Hoseok'tu. Sabah geç kalma dedim ama ben geç kalktım. Neyse saat daha 6:30. Çok zaman var.

"Hoseok sen ben çağırana kadar bir şekilde Taehyung'u oyala. Ben çağırınca da onu yanımıza getirirsin tamam mı?"

"Tamam hyung"

Kahvaltı bile yapmadan evden çıktım. Doğum gününü kutlayacağımız uçurumun kenarına geldiğimde kimse yoktu. Hepsini arayıp gelmelerini söyledim. Yaklaşık yarım saat sonra hepsi gelmişti.

"Evet arkadaşlar bir yoklama alacağız. Jimin ve Jungkook süsler vs. alındı mı?"

"Aldık hyung"

"Namjoon! Çatal, kaşık, bıçak vs. alındı mı? Veya masa falan"

"Yok Jin. O benim görevim değildi ki. Ben sahne falan hazırlatacaktım. Şarkı ayarlayacaktım."

"O zaman masayı kim hazırlıyor? Davetlilerin falan..."

"O benim görevim."

"Ben ne yapıyordum?"

Hepsi: "Off Jiiiiin!"

"Tamam tamam pasta yapıyordum herhalde"

"Evet"

"Peki o zaman herkes işinin başına."

Herkes işini yapmaya koyulmuştu ki sürekli çalan telefonumu en sonunda bir sinirle elime aldım.

Hoseok
Hyung

Jin
Ne var lan ne!

Hoseok
Hyung Taehyung seni soruyor

Jin
Tamam Tae'ye ver telefonu

Hoseok
Tamam
Jin sen neredesin?
Neler oluyor Jin? Kiminlesin çabuk söyle!
Hoseok neden önemli bir işin olduğunu söyleyip duruyor?

Jin
Geleceğim bebeğim sadece biraz sabret

Telefonu yüzüne kapattım ama içim acıyor. Neyse daha sonra Hoseok'a mesaj attım.

Jin
Hoseok Tae'yi evden çıkar.

Hoseok
Off tamam

Jin
Çıkarınca bana mesaj at

Hoseok
Peki
(09.45)

Çıkardım hyung gelebilirsin.
(09:54)

(Görüldü✔)

Onlar evden çıkar çıkmaz bende eve gidip pasta yapmaya başladım. Pastayı fırına verdikten sonra odaya geçtim. Bir yandan de Tae'ye ne alabileceğimi düşünmeye başladım.

...............................................

Saat 5 olmuştu. Hazırladıklarını alıp yola çıktım. Oraya gittiğimde herşey çok güzeldi. Kocaman da bir sahne hazırlamışlar. Süper olmuş. Masa falan da tamamdı.

"Ooo arkadaşlar neler yapmışsınız böyle! Çok güzel."

Herşeyi güzelce hazırlayıp güzel şarkılar da seçtik. Daha sonra son kontrolleri yaptım. Davetliler gelmeye başlamıştı. Tae'yi getirmesi için Hoseok'a mesaj attım.

Jin: Hoseok
Tae'yi getirebilirsin
Ama gözlerini kapat ki anlamasın

Hoseok: Hyung getireceğim de
Çok trafik var yolda kaldık

Jin: Nasıl yaa?
Başka yola gir

Hoseok: Giremem arabaların arasında kaldık
Akşama ancak yetişiriz.

Jin: Saat kaç gibi gelirsiniz?

Hoseok: En geç 7 gibi

Jin: Çok geç. Saat daha 5
2 saat bekleyemeyiz çabuk olun

Hoseok: Tamam yaa

........................................................

Saat 6 olmuştu. Tüm davetliler gelmişti fakat Hoseok ve Tae hala gelmemişlerdi. Yine tek çare mesaj atmaktı.

Jin
Hoseok neredesiniz

Hoseok
Geliyoruz hyung az kaldı.

Jin
Çabuk olun davetliler sıkılmaya başladı

Hoseok
Geliyoruz tamam

Hala bekliyorduk. Davetliler sıkılıp birbirleriyle fısıldaşarak konuştukça sinirlerim bozuluyordu. Jimin ve Jungkook davetlileri neşelendirmek için şarkı söyleyip dans ediyor, Namjoon ve Yoongi ise son hazırlıkları yapıyorlardı. Tae gelince hiçbir şeyin kötü olmasını istemiyordum. Onlar da bunun için uğraşıyorlardı.

Saat 7 olmuştu ve hava kararmaya başlıyordu. Tam pes etmişken Hoseok ve Taehyung'u gördüm. Herkes oraya bakıyordu ve az önceki sıkılmış, bıkkın bıkkın bakan davetlilerden eser yoktu. Hoseok Tae'nin gözlerini kapatıp yürümeye çalışırken Tae ise söyleniyordu. Bu halleri herkesin komiğine gitmişti.

"Hoseok hyung beni nereye götürüyorsun? Jin nerede? Neden gözlerimi kapatıyorsun? Bırak beni!"

Tae zorda olsa kendini Hoseok'tan kurtardığında bir anda herkes "İyi ki doğdun Taeee! Mutlu yıllar!" Diye bağırmıştı. Tae ise olanlar karşısında sadece şaşkın şaşkın yüzüme bakıyordu.

"Jin! Sen unutmamışsın!"

"Unutmadım"

"Günlerdir bunun yüzünden mi öyle davranıyordun yani?"

"Evet"

Bana sarılıp "Seni seviyorum Jin!" Dediğinde herkes alkışlamaya başladı. Sonra birlikte mumları üfledik. Güzel bir gün geçirdik. Herkes gittiğinde her zaman oturduğumuz uçurumun kenarına oturup birbirimize bir söz verdik.

"Sonsuza kadar birlikte olacağız"

🍂THE END🍂

SWEET LOVE ๑TAEJİN๑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin