Yorumlara kalp bırakabilir misiniz başlamadan önce :)🖤
Eve geldiğimizde annem ve babamın bütün sorularını sabırla cevaplamıştım.
Tabi bana kızmamaları abimlere de kızmadıkları anlamına gelmiyor.Tabiri caizse abimlerin ağzına sıçmışlardı.
iyi oldu he ĞAÖSOWÖSLWÖZOWŞSPWÇSP
Bugün cumaydı ve pazartesi okul açılıyordu..
Pazartesi günü
Yanımda çalan 'Dom dom kurşunu remix' ile mükemmel bir güne gözlerimi açtım.
Lanet pazartesi lanet!
Zor kötek yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Odama geçip formamı giydim.
Çantamda ders namına bi bok yoktu açıkçası ilk gün ders işlememeleri için dua ediyordum.
Çantamı da alıp aşağıya indim.
Herkes buradaydı ben hariç.Şaşırırdım Deniz
"Günaydın" dedim uykulu uykulu.
"Birileri uyanamamış" dedi Alper abim.
Ağzıma salatalık atarken konuştum
"Kim uyanamamış ya hangi münasebetsiz o"Kahvaltı güzel geçmişti. Şimdi de Barlas abimin arabasındaydım.
"Bir şey olursa araman yeterli güzelim"
Barlas abimin güzelim kelimesine düşmeyende ne bilim.
"Tamam abi" der demez araba bi anda durdu. Ön cama yapışıyordum az kalsın.
Emniyet kemeri can kurtarır 'Kamu spotu"
"Oha oha öbür tarafa bi gittim geldim"
Abime baktığımda bana baktığını gördüm. Dalmış gibiydi.
Elimi kaldırıp gözünün önünde salladım
"Hu huuu"
İrkilerek kendine geldi.
"Özür dilerim, iyi misin güzelim""İyiyim bende neden bi anda fren yaptın"
Kafasını 'hiiç' der gibi iki yana salladı sonra da gülümseyerek önüne döndü ve yola devam ettik.
Okulun önüne geldiğimizde
"Dikkat et miniğim" deyip yanağımdan öpmüştü.OMAYGATTTTT ERİDİİİMMM
"Sendee" deyip yanağına öpücük bırakıp arabadan ışık hızı ile inmiştim.
Okulun bahçesine girdiğimde arkamı dönüp abime baktım hala gitmemişti.
Delii çocuk
Yaklaşık bi 2 dakika sonra hareket etmişti araba.
Bende daha fazla oyalanmayıp müdürün odasını bulma operasyonuna başladım.
Koridorlarda gezerken önümden geçen, esmer çok tatlı bir kızı durdurup müdürün odasını sormuştum. O da bana nazik bir şekilde tarif etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vay Anasını (Düzenlemede)
Teen Fictionİplikçi ailesiyle aksiyon IMDB 9.4 ------------ Bu tür kitaplar okumayı sevdiğim için yazmak istedim umarım fazla klasikleştirmemişimdir🙈 #1 İplikçi |15.07.2021 #1 Değişenhayatım |18.07.2021 #1 Babam |30.07.2021 #1 Kardeş |31.07.2021 #1 Abiler |3...