Doğum Günü

7.7K 396 91
                                    





"İYİ Kİ DOĞDUN DENİİİZZZ!"

"İYİ Kİ DOĞDUN, İYİ Kİ DOĞDUN!"

"İYİ Kİ DOĞDUN DENİİİZZZ!"

Şok olmuş gözlerle kafamı kaldırıp etrafıma baktığımda Akay ailesi ve İplikçi ailesi başta olmak üzere, Cansu'yu Giray'ı Koray'ı Kaan'ı görmem bir oldu.

Oha bugün doğum günümdü!
Hayatı boyunca doğum günlerini asla unutmayan kız nasıl oldu da unutmuştu?

İlk cümlemin "Vay anasını!" olması ayrı bir komediydi zaten.


"YAAAA" derken sonunda gözlerimden yaşlar dökülmeye başlamıştı bile.



Ablam her zaman ki gibi ağladığımda gözyaşlarımı ilk silen olmuştu. O benim hayatımda ki en büyük şanslarımdan bir tanesiydi.


"Şşş niye ağlıyorsun güzelim"

Daha fazla ağlamaya başlamamla


"Hayır hayır Deniz yapma" endişeli sesi ile gözlerimden damla damla akan yaşlarımı silip gülümsedim.


Tekrar sarılıp "iyi ki varsın, iyi ki varsınız" derken kokusunu içime çekiyordum.


"Asıl sen iyi ki varsın, iyi ki doğdun, iyi ki benim kardeşimsin.."

Hayır Deniz ağlama sakın sırası değil hayır hayır


En sonunda birbirimizden ayrıldığımızda bizi izleyen dolu gözlerle karşılaşınca

"Siz böyle yaparsanız ben susamam ama!" derken sesimi yükseltmiştim.


Annem ve babamlarla sarılıp omlarımda omzuna yaşlarımı döktükten sonra tam Giray'ın bana atılıp sarılacağı sırada üstüne atlayan Koray yüzünden bu fikri suya düşmüştü.

Koray üstüne doğru koşarken içimden besmele çekmeye başlamıştı-


Evet doğru! Her zaman ki gibi yerdeydik..


Yerden kalkmamı beklemeyip üstüme atlarken sarılmış ve "cınım cınım oyy doğum günün kutlu olsuuun" derken yanaklarımı mıncırıyordu.


Herkesle sarılıp 'iyi ki doğmuşsun...' cümlelerinden sonra pastamı üflemek için masanın başına geçmiştik.


"Dilek tutmayı unutma velet" dedi Alper abim.


Ona eve gidince odanda sakladığım zulayı çökerteyim bakışlarını attım.

Ne bakışı nee ĞAŞSPWÇSLWÇSĞWİS


Pastanın üzerinde 3 tane mum vardı. Bende her bir mum için dilek diledim.

Hayatım boyunca sevdiğim insanlarla birlikte yaşamak istiyorum.

Bir gün aşkımı hakedecek birine aşık olmak istiyorum.

Vay Anasını (Düzenlemede)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin