Kaza

11.4K 620 46
                                    


Barlas'tan

Hastaneden gelen telefondan sonra şirketten nasıl çıktığımı, aileme nasıl haber verdiğimi hatırlamıyordum.

Şu an hastane koridorunda perişan halde, içeride yatan 2 canımızın durumlarını öğrenmek için bekliyorduk.

Ameliyathaneden çıkan doktoru fark eder etmez herkes ayağı kalkmış ağzından çıkacak cümleye bakıyordu.

Doktor derin bir nefes alıp.
"Arsel Bey fazla hasar almadığı için kaburgalarında birkaç çatlak ve yüzeysel yaralardan başka sorunu yok"

"Fakat Deniz hanım için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Kafasına aldığı darbeden dolayı beyin kanaması riski var. Ayrıca organlarına da büyük hasarlar almış. İlk müdahalede elimizden geleni yaptık. Yoğun bakıma alacağız"

Doktorun Arsel için olan cümlelerine  rahatlayamadan Deniz için söyledikleri buna engel olmuştu.

Deniz için söyledikleri kötüydü. Hemde çok kötü.

Daha 17 yaşındaydı. Bunlarla nasıl mücadele ederdi ki?

Arsel için söyledikleri ile en azından yüküm hafiflemişti.

Ama herkes hala aynı durumdaydı içten içe Arsel için sevindiklerini biliyordum ama doktorun Deniz için söyledikleri yıkmıştı.


Şu an hissettiklerim edebiyat cümleleri ile anlatılmazdı.

Denizi kaybetme düşüncesi bile beni delirtmeye yeterdi.

Annemi zorla eve göndermiştik. Kim bilir evde ne haldeydi şimdi. Onu arayıp nasıl 'Deniz'in durumu ağırmış' diyebiliriz ki?

Buğra çökmüş halde otururken gözleri dolu doluydu.

Babam oturaklarda avuçları içe yüzünü kapatmış bir şekilde oturuyordu.


Alper.. Alper ise yerde otururken bir bacağını kendine çekmiş, kafasını dizine yaslamış şekilde ağlıyordu.

Biliyorduk ki bu sürede Deniz'e en çok bağlananlardan biriydi.

O yüzden bu durumunu şu an kimse yargılamıyordu.

Saatler sonra

Arsel'i normal odaya almışlardı. Deniz'in durumunda bir değişiklik yoktu.


Doktor ve hemşirelerin hızla Deniz'in odasına girmesi ile vücudumu kaplayan endişe ve panik duygusu ile yoğun bakımın camına koştum.

Orada o kıyafetin içinde yattığını gördükçe canım yanıyordu.

Hemşirelerden birimin perdeyi kapatması ile derin bir nefes aldım.

Ona bir şey olmasın.

Dün o şakayı yaparken bugün gerçek olması kahrediyordu insanı.

Üstelik ona yaptığı şaka için trip atarken gece yanımda uyuması ve benim gece uyandığımda onu görüp sabaha kadar onu izlemem...

Güzeldi, bir çok kişinin kıskanacağı kadar çok güzeldi. Görenin dönüp bir kez daha bakacağı kadar güzel.

Ve şimdi ellerimden kayıp gidişini izlemek koyuyordu insana.

Doktorun odadan çıkması ile konuşması bir oldu "Bu geceyi sorunsuz atlatırsa, beyin kanaması riski kaybolur. Organlarında ki hasarda ilaçlar ve süreç ile geçebilir. İyi günler" deyip giderken biz gecenin sorunsuz geçmesi için dualar ediyorduk.

Alper'den

Deniz.. o kadar kısa süre de her şeyim olan kişi. Kardeşim.

Şu an orda yatarken onu izlemek kalbimin içimden sökülüp çıkarılması ile aynı acıyı hissettiriyordu.

Daha dün yaptığı şakaya kahkaha atarken şu an burda olması hıçkırarak ağlamama sebep oluyordu.

'Erkek adam ağlamaz' kim demiş lan o lafı. Her şeyini acı çekerken izleyipte kim ağlamazmış.


Onun şu an burda sağlıklı bir şekilde oturması için canımı bile verirdim.

Doktorun söyledikleri ile hiç bir şeyi bu gecenin sorunsuz geçmesi kadar çok istememiştim.

Manevi ailesi de saatler önce buraya gelmişti. Onların durumunda bizim kadar hatta bizden beterdi.

Denizin 17 yıl boyunca onlarla olduğunu düşünce durumları normaldi zaten. Kendini bize bu kadar kısa sürede sevdiren insan 17 yılda ne yapmazdı.

17 yılı birlikte geçirmek için ne isterlerse verirdim ama gel gör ki ben kardeşimle yeni kavuşmuştum. Üstelik şu an kaybetme riskim bile vardı.


Geceyi sorunsuz atlatmak için dua etmekten başka çaresi olmayan insanlarız biz..


____________________________

Merhabaa aşklarıımmmm

Havalar aşırı sıcak yanıyoruz resmen.

Aslında Arsel'in durumunu ağır yapacaktım ama birçok kişi Deniz'in durumumun ağır olmasını istedi.

Yorumlarda kendi kitabınızın reklamını yapmayalım lütfen. Ben hiç bir yerde reklam yapmadan buralara kadar geldiysem sizde gelirsiniz 🙏

44K OLMUŞUUZ YAAA

Ayrıca genç kurgu'da #2
Genç Kız Edebiyatı'nda da #3 geldik💪🏼

Hepinizi seviyorum🤍

Vay Anasını (Düzenlemede)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin