Alper abim ayağa kalkmış kolbastı oynuyordu.Vay anasını Deniz aşkım falan deseydin ne yapardı acaba
"Abartmasana ya alt tarafı abi dedim hem diyemez miyim yani abim değil misin"
"Isırırım lan seniii" der demez kaçamadan yanılma gelip yanağımı ısırmıştı.
Sikiyim yanağımı ısırıyor resmen
"Abii bırak ya bıraaak"
"İlk bana abi dedin farkında musun bunu büyün dünya duymalı" deyip piç sırıtışı yapmıştı.
Gecenin sonunda kesin dayak yiyeceksin be Abi
"Hadi gelde ilk bana abi dediğini herkese söyleyelim"
"Saçmalama yaaa" diye homurdandım.
Kolumdan tutup zorla yemek odasına götürdü.
Sanırım herkes yemeğe bizi bekliyordu.Kolumu kurtarıp yerime geçtim.
Alper abim hala masanın ucunda ayakta yüzünde ki piç sırıtışıyla masadaki abi kadrosuna bakıyordu.Vay çakal vayy
"Kızım yanağına ne oldu" diye sordu annem
Umarım yanağımda ısırık izi yoktur
"Ben yaptım ya güzel olmuş mu" dedi Alper abim
Barlas abim "Mal musun oğlum kızım yanağını ne yapmışsın" dedi hemen.
"Ama niye yaptığımı sorsanız bi" dedi çakal Alper abiciğim.
"Niye ısırdın kızın yanağını Alper" diye sordu babam .
Sıçış vakti..
"BANA ABİİ DEDİİ, BANA BANA BAŞKASINA DEĞİL. İLK BANA DEDİ" diye bağırmaya başladı salak çocuk.
Abi kadrosunun gözleri bi anda bana döndü.
Cidden sıçış
Arsel abim "İNANAMIYORUM YA BEN VARKEN CİDDEN ŞU HIYARA MI ABİ DEDİN DENİZ AŞKOLSUN" dedi
Buğra abimde ordan "Bana bana bihterine bunu nasıl yaptın" deyip yalandan gözyaşlarını sildi
Barlas abim sessiz kaldı.
Yemek boyunca Arsel abim ve Buğra abimin, Alper abimle atışmasını dinlemek zorunda kalmıştık..
Yemekten sonra herkes odasına çekilmişti.
Ve şu an canım acayip sufle çekiyordu.Şu an dışarıya çıkıp sufle yeme teklifini yapabileceğim en mantıklı kişi Alper abimde o yüzden direkt odasına gitmiştim.
Kapıyı tıktattım, ses gelmeyince sessizce açtım kapıyı.
Abim elinde telefon ile uyuyakalmıştı.
Ve şuan aynı bir pandaya benzetiyordu aşırı tatlıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vay Anasını (Düzenlemede)
Genç Kurguİplikçi ailesiyle aksiyon IMDB 9.4 ------------ Bu tür kitaplar okumayı sevdiğim için yazmak istedim umarım fazla klasikleştirmemişimdir🙈 #1 İplikçi |15.07.2021 #1 Değişenhayatım |18.07.2021 #1 Babam |30.07.2021 #1 Kardeş |31.07.2021 #1 Abiler |3...