İlk defa böyle bir şeye kalkışıyorum🙈 Oy vermeyi unutmayın lütfen🤍✨
_______________________________Şuan ne mi yapıyorum?
Bir hastane odasında, 3 gün önce babamı arayıp kızlarının benimle karışma ihtimalinin olduğunu söyleyen adam ve ailesi ile DNA testi sonucunu bekliyoruz.Yok canım o kadar da değil yani' diyorsunuz evet duyuyorum.
Hava bayıcı derecede sıcak ve nemliydi. Üstüne herkeste bir gerginlik ve heyecan olduğundan dolayı, odanın içi iyice çekilmez hale gelmişti.
Geçen dakikaların ardından duyulan kapı sesi ve doktorun ayakkabısının tıkırtısı odanın içine yayıldı. Yüzündeki gülümseme garip bir şekilde rahatsız etmişti beni. Sanki sonucu yumuşatmak için yapılan bir hamle gibiydi.
"Sonuç çıktı, isterseniz açalım?" dedi doktor beyciğim.Maşallah maşallah pekte yakışıklı, şu olanlara bak sen hâlâ ne düşünüyorsun Deniz?!
"Evet,lütfen buyurun." Cevap karşı taraftan gelmişti. Kırkların sonlarındaymıl gibi gösteren bir adamdı. Bilemiyorum belki de daha az çünkü saçlarında bir elin parmağını geçmeyecek kadar beyaz vardı sadece. Fakat dudaklarının etrafındaki gülümseme çizgileri(kırışıklık) tam tersini söylüyordu sanki. Gayet dinç gözükmesinde cabası gibi.
En sonunda ilgimi tekrardan doktora verebildiğimde doktor elindeki kağıdı okuyabileceği bir hizaya kaldırdıktan sonra cümleleri sesli bir şekilde bize okumaya başladı. "Deniz Akay ve Okan İplikçi'den alınan örnekler ile Okan İplikçi'nin %99,99 ihtimalle Deniz Akay'ın biyolojik babası olduğu tespit edildi."
Milyonda bir görülen bu olayın beni bulması şaşırtmadı tabii ki. Şaka şaka kan beynime sıçradı çünkü gram ihtimal vermiyordum böyle bir olasılığa. Sadece filmlerde olmaz mıydı bu şey?
Ben doktorun okuduğu satıları hazmetmeye çalışırken benimle 'karıştığı' iddia edilen kızın da babamla yapılan DNA testi sonucu okunmuştu.Baya zort olduk şuan yalnız
Babam bi anda ayağa kalkarak "Böyle bir hastanede nasıl böyle bir karışıklık(!)
yapabiliyorsunuz aklım almıyor?!"
Bağırıyordu. Haklıydı.Doktor "Lütfen sakin olur musunuz Emir Bey? Şuan böyle hareketler sergilemek kimsenin yararına olmayacaktır eminim. Bu yaşanan talihsizliğin benimle ilgili olduğunu sanmıyorum eğer isterseniz ki hastaneye dava açabilirsiniz." dedikten sonra sakinliği ve sessizliğini korudu.
Ne hissetmem gerektiğini düşünemiyordum sanırım cidden şaka değildi.
Annem ve yaklaşık iki dakika önce biyolojik annem olduğunu öğrendiğim kadın çoktan kendilerinden geçmişlerdi. Annem bedenini daha fazla taşıyamadı ve koltuğa bıraktı kendini.
Karşımda ki kızın hâlâ telefonuyla uğraşıp hiçbir şey yaşanmamış gibi davranması şaka mıdır?
Kocamın yakışıklılığı şaka mııııığğ
"Hangi kameraya el sallamam gerekiyor?" dedim en son konuşabilecek gücü ve cesareti kendimde bularak.
Herkesin bakışları aynı anda bana dönünce bir anlığına arkama bakmadan kaçsam mı diye düşünmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vay Anasını (Düzenlemede)
Teen Fictionİplikçi ailesiyle aksiyon IMDB 9.4 ------------ Bu tür kitaplar okumayı sevdiğim için yazmak istedim umarım fazla klasikleştirmemişimdir🙈 #1 İplikçi |15.07.2021 #1 Değişenhayatım |18.07.2021 #1 Babam |30.07.2021 #1 Kardeş |31.07.2021 #1 Abiler |3...