Chapter VII:"Il atragi"

310 30 4
                                    

*
Stiam ca Perry il iubeste nespus pe Zayn. Nu ai cum sa nu il iubesti. E un baiat iubitor,atent,grijuliu. Cu mine s-a purtat frumos chiar daca nu stia multe despre mine,poate doar numele. Iar Perry este o femeie care semana foarte mult cu el moral. Amandoi se gandesc la consecinte,la prieteni,familie,prioritati. Sunt perfecti impreuna. La ei poti descoperi pentru prima data perfectiunea.
Harry nu are sentimente nici pentru prietenul lui. Banuiesc ca Zayn vrea doar sa o protejeze pe logodnica sa de Tiran. Nu stiu de ce nu ai putea sa te intelegi bine cu cateva persoane. Realizez ca ai fost ranit la inima,si eu am patit-o din mai multe cauze,dar nu toata lumea din jurul tau e de vina ca tu te simti asa. Pana la urma tu decizi viitorul in mare parte.
-De ce ar face asta?!ridica prietena mea tonul fiind plansa toata.
-Poate a vrut sa te protejeze.
-De cine?! Ha?
-Harry?...
-Harry e un derbedeu,care i-a schimbat comportamentul. E un dobitoc! Si totusi,in preajma noastra e destul de ok. Poate daca nu l-ai fi enervat,ar fi fost totul bine.
-Perry,nu da vina pe mine!
-Ai putea sa te porti frumos cu el! De ce nu mergi de partea lui? Nu rezolvi nimic cu Louis. Totul se poate rezolva daca incerci!
-Eu am venit aici sa te ajut,nu sa imi spui tu mie de problemele mele! Nici nu le cunosti.
-Nu trebuie sa le cunosc! Harry poate afla totul despre tine,iar eu pot afla de la el.
De unde ar putea afla el totul despre mine? Nu e superman sau Sherlock Holmes. E doar unul care crede ca detine puterea. Dar toti oamenii de genul au un punct slab.
-Nu poate.
-Vrei sa il intreb? O fac pentru tine,ca sa fi sigura.
Vroiam? Vroiam sa stiu ce cunoaste el despre mine? Sau vroiam sa il cunosc eu pe el... Sa cunosc un tiran,un criminal mai rau ca Richard.
Eram pregatita sa stiu ca el a aflat de secretele mele? De viata mea pe patru roti,de sora mea? De problemele mele? De ceea ce am simtit in cele mai rele momente? Nimeni nu stie de asta. Nimeni nu m-a cunoscut cu adevarat.
-Alo!
Sunt intrerupta din gandurile mele de Perry care vorbea cu cineva la telefon.
-Vroiam sa te intreb ceva... Pentru mine e destul de important... Cum ti se pare Rose?
Din start am stiut cu cine vorbea. Nu stiu cum a putut avea tupeul asta fata de mine,nu fata de el. Sunt langa ea si si-a gasit acum momentul sa il sune. Sa sune un nemernic.
-Aha....ok,merci. Te pup!
-Il pupi?! Mai bine il impusti! Ce dracu te-a apucat?!
-Nu a vrut sa imi spuna multe,doar ca il atragi prin corpul si putin din personalitate.
Imi dau ochii peste cap. E un afameiat. Nu am ce cauta cu el. Sigur a mintit-o,stia ca o sa-mi spuna.
-E ceva ciudat la mijloc...Voi doi! Ati facut ceva.
Inghitisem in sec. Ce vrea sa spuna?
-Pariul chiar era adevarat?
-Mda.
-O sa il pierzi.

**
"Dear jurnal,
Acum stau singura in casa nerabdatoare sa ajunga mama acasa pentru a-mi face ceva de mancare. Wow,Rose,esti o lenesa.
Am venit de la Perry cu ceva timp in urma nervoasa,gata sa infrunt orice.
Am ajuns la concluzia ca daca nu particip eu la cursa voi pierde pariul. Nu stiu ce voi face,dar sper ca va fi totul bine."
Dintr-o data suna telefonul si ma opresc din scris."Mama"
-Da?
-Salut,sweetie! Ce mai faci?
-Te astept.
-Nu ai citit biletelul de pe frigider?ofteaza. Sunt plecata sa il ajut pe tatal tau cu firma. Vom ajunge maine cat de devreme putem.
-o..k
-Poti sa comanzi ceva daca vrei sa mananci altceva decat e prin casa.
-Merci.
-Noapte buna,Rose!
Nu stiam cum sa ii raspund. La ei ar trebui sa fie zi,asa-i? Inchid apelul si ma trantesc in pat. Este ora 23 si nu am mancat nimic. Oricum nu mai am chef de nimic. Poate doar de un somn lung,pana dimineata.

***
-Ce vrei?!
-Ai intarziat la ore.
Privesc ecranul telefonului si imi dau seama ca am dormit ca o proasta. Ii inchid lui Perry si fug spre baie ca o tampita. Dupa m-am imbracat rapid intr-un maieu larg negru,niste blugi albatru deschis,conversi gri,un plover visiniu si paltonul. Mi-am pus o caciula rapid in cap,m-am dat cu rimel si putin ruj deschis. Mi-am luat rucsacul,telefonul si am alergat pana la scoala.
Afara din pacate a inceput sa ploua,iar varfurile parului meu aratau ingrozitor. Noroc cu caciula. Nu pot sa nu observa ca tenisii mei impreuna cu pantalonii erau uzi leoarca.
Nu mai avea sens sa merg la ora,voi ajunge la urmatoarea.
Paseam grabita printre baltile imense. Eram asa de ingandurata ca nu am observat masina care venea spre mine si ma uda mai tare. Soferul opri si deschise geamul. Eu eram al naibii de nervoasa,nu o sa iasa bine cu asta.
-Scuze,nu am vrut.
-Niall?! Ce dracu?!
-Mi-am cerut o data scuze,nu o mai fac. Hai,te duc eu la scoala.
Am decis pana la urma sa merg cu el.Eram uda leoarca,din cap pana in picioare. Am urc pe scaunul din dreapta,iar blondul a pornit.
-Ce mai faci?
-Stau!ii spun indiferenta. Am o intrebare... De ce nu l-ai ales pe Harry?
M-am intors spre el sa ii vad fata,era neutra.
-Asa.
Mintea. Mintea pentru un motiv anume. Ce poate fi asa de grav?
-Minti!
-Da,mint!
-Sti ca o sa aflu odata!
-Mi-a omorat iubita,dupa ce s-a futut cu ea.
-Oouuu.
-Doua oua.
Am inceput sa rad la comentariul lui avand o tenta de perseveritate. Copilul asta e foarte amuzant.
-Ce ora ai?
-Asta e intrebare capcana?
-Adica?...
-Eu merg la ore?
Pufnesc incet dandu-mi ochii peste cap. Iar acum ma gandesc ca nu am haine de schimb.. Observ poarta neagra a scolii si trecem usor de bariera. Niall imi citeste gandurile si parcheaza foarte aproape de cladirea principala. Iesim amandoi si o luam la fuga prin ploaie pana la usa. Baiatul imi deschide ca un gentelman si intram impreuna la caldurica.
Se sunase de pauza de cateva minute asa ca i-am multumit si am pornit spre dulap.
Elevii mergeau dintr-o parte in alta. Pareau grabiti. Eu sunt singura care nu stie ce se intampla?
Ajung intr-un final la dulap si imi las niste carti. Trantesc usa si observ o fata noua:Mark.
-Ce se intampla?
-Buna si tie!ma saluta Jack Daniel's. Ce se intampla cu tine? Esti...uda.
-Poveste lunga.
-Ok. Atunci hai! Trebuie sa mergem in sala de conferinte. Doamna director vrea sa ne anunte ceva.
Il urmaresc cu pasi repezi pana la o intrare mare,in care elevii intrau cate doi linistiti.
Sala era imensa,fiind,banuiesc, toata scoala prezenta.
Doua scaune erau libere chiar in ultimul rand. Ne-am asezat. Am asteptat nerabdatoare ce va urma.
Doamna director urca pe mica scena si proba microfonul.
-Buna ziua,dragi elevi! Imi pare rau ca vremea de afara nu ne-a permis sa ne intalnim la locul nostru normal.
Dintr-o data usa se deschide si majoritatea se intorc in acea directia,printre care si eu.
-Domnule Styles! Ati intarziat,din nou.
Harry nu o asculta si se aseaza impreuna cu restul in spatele nostru.
-Astia imi provoaca mancarimi pe sirea spinarii!sopteste Mark astfel incat sa il aud doar eu.
Am zambit incet. Nu imi pasa de ceilalti,problema e ca Harry e exact in spatele meu.
-Din pacate,am o veste trista! Ieri,o eleva importanta a acestei scoli a decedat.
Mark era confuz. Mi-a povestit ca el,in general, stie toate noutatile din scoala inainte ca ceilalti sa afle. Cred ca nu stia despre aceasta veste.
-Condoleante familiei Russo!
-Cine e?
Mark nu imi raspunse. Era palid la fata. Pentru prima data il vad fara o trasatura pe fata,nimic. Nu exprima nimic. Nu ma baga in seama si iesi din sala.
L-am urmarit pana nu l-am vazut. E prea ciudat.
Doamna director se afla tot acolo.
-Se pare ca ai scapat de Riky!
I-am recunoscut vocea din prima. O vocea groasa,ragusita,fara mila.
I-am simtit respiratia langa obrazul meu drept. Astepta o replica,ceva.
-Ce i-ai facut?
Mi-a oferit un murmur. Speram sa plece. Nu il suport asa aproape. Am simtit doua buze moi mai jos de ureche cu cinci centimetri. Dupa nu i-am mai simtit prezenta,dar era tot acolo.
-De azi,veti avea un nou director. Imi iau ramas bun de la aceasta scoala,de la colegi si elevi. Mi-a parut bine,dar azi s-a terminat sederea mea aici. Domnule Brown!
Langa ea aparu un barbat destul de tanar. Noul director e o bunaciune.
S-a prezentat,a promis lucruri care pun pariu ca nu se vor intampla,iar majoritatea fetelor salivau dupa el.
Nu a durat mult si fiecare ne-am ridicat. Nu l-am vazut pe Harry,semn ca a placat.
Am iesit din sala linistita cautand pe cineva cunoscut prin zona. Si am gasit-o pe Kate. Era ceva ciudat la ea:purta negru.
In viata mea nu am vazut-o imbracata toata in negru. Era trista.
M-a vazut si ea,dar nu ma baga in seama. Daca asa face,asa o sa fac si eu.
-Rose!
Ma intorc spre sunet si dau de blondina.
-Hei!
O iau in brate observand ca va plange in curand. Imi era mila de ea. Fara Zayn ar putea sa stea toata ziua in camera ei sa boceasca,dar cu siguranta mama ei nu a lasat-o. Ochii ei albastrii erau diferiti,erau tristi. Sclipirea lor a disparut. Dragostea e o porcarie.
-Ti-e ce iti place sa faci?o intreb pe micuta de langa mine.
-Sa pictez... De ce?
Nu i-am raspuns. Am luat-o de mana si am iesit din sala. Din pacate m-am lovit de un corp masiv. Baiatul se intoarce si fac cunostinta cu ruda mea.
-Rose!imi sopteste vesel.
In spatele lui erau inca patru persoane:baiatul care vorbeste intruna,Harry impreuna cu blonda lui si Zayn.
Perry incerca sa ii ocoleasca privirea sau infatisarea. Nu vroia sa il vada,ii provoca rani. Zayn era aproape in aceasi stare ca a ei. Amandoi sufereau.
Harry imi arata un zambet pervers specific lui,dupa sarutand-o pe tipa de langa el.
M-am intors la verisorul meu si l-am imbratisat strans. Nu vroiam sa ii dau drumul,imi era dor de un umar prietenesc.
-Si eu te iubesc!imi spune Back.
Ma desprind de el si ii las un sarut pe obraz. Nu ma uit la restul si plec cu Perry. Kate imi trimise mesaj acum ceva timp spunandu-mi ca ne intalnim la cantina.
Am ajuns repejor. I-am zarit la o masa mai indepartata.
-Nu am ce cauta cu ei!
-O sa fie totul bine!Ai incredere!
Ne asezam amandoua la masa. Aproape toti o priveau suspect pe fata de langa mine. Doar Louis avea un zambet imens pe buze.
-Perry!
-Louis...
-Mi-a fost dor de tine blondo!ii ureaza Louis si o imbratiseaza.
Am auzit un "Si mie" scurt. Eram fericita ca se inteleg bine.
M-am uitat in jur. Din pacate ceilalti nu erau foarte entuziasmati de venirea noastra,a amandurora. Majoritatea stiu ca eu si Harry am avut cateva discutii,intalniri. Dar aproape nimeni nu stie ca acele discutii au fost enervante,iar dupa una am ramas neajutorata pe podea. Ei stiu doar ca ma inteleg bine cu el,iar asa ceva nu se intampla. Despre Perry ar fi normal sa nu o agreeze din prima. A fost si poate va mai fi iubita celui mai important prieten si colaborator a lui Harry.
-Nu mancati si voi ceva?intreba verisoara mea din partea cealalta a mesei.
-Eu nu... Multumesc de intrebare!ii raspunde Perry cu zambetul pe buze.
-Rose?
-Nu ma simt prea bine,deci nu. Louis!
Baiatul cu ochii albatrii se intoarce spre mine imediat.
-Cum e masina?
-E gata. Poti sa dai cateva ture cu ea inainte.
-Ce?!zbiara Kate.
Toata lumea o privea uimita. Nu cred ca multe persoane au auzit-o tipand.
-Concurezi?
-Nu stiu...
-O s-o faca!
Ma uit la ceas si observ ca imediat se va suna. Ora urmatoare am muzica,poate voi chiuli...pentru Perry.
I-am salutat pe ceilalti si am luat-o pe blondina cu mine. Aveam de gand sa o duc undeva,unde sa uite pentru cateva clipe de viata ei in acest oras.
-Unde mergem?
-In primul rand in sala de pictura.
-In al doilea rand?
-Surpriza.
Am iesit din cantina. Aveam un ritm alert,iar Perry se chinuia sa tina pasul cu mine. Totusi,nu-mi pasa. Trebuia sa ajungem rapid in sala. Noroc ca e in aceasi cladire si vom ajunge in cateva momente.
Holurile erau linistite,majoritatea fiind in sala de mese.
-Unde Doamne e clasa aia?!?
-Aici...
Ma intorc si o vad pe Perry in fata unei usi. Arata cu degetul aratator spre ea incercand sa nu rada de mine.
Am intrat impreuna in sala. Noroc ca era goala. Am "imprumutat" un sevalet,pensule si acoarele. Le-am pus in rucsac si ne-am indreptat spre iesire.

****
-Mai avem mult?
Ma intreaba blondina din nou. Eram intr-un taxi,pregatite sa iesim din oras.
-Putin.
Priveam pe geam cladirile uriase ale Londrei. Agitatia era normala in zona asta,iar eu o uram. Cu timpul aparura casele. Imediat vom iesi din oras,iar Perry va uita de problemele ei.
-Unde mergem?
-Vei vedea in curand. Lasati-ne aici!
Taximetristul opreste,iar eu ii dau banii. Iesim amandoua.
In fata noastra se afla o casa destul de mare,iar langa ea un lac. Era o priveliste frumoasa,care te relaxa. Am intrat pe poarta fara nici o problema. Am ajuns langa lac,iar atunci m-am oprit.
Perry era fericita. Ii placea aerul curat si peisajul.
-E superb.
-Din cauza asta va trebui sa pictezi locul asta!
Ii arunc rucsacul,iar ea grabita isi scoate acuarelele si pensulele. Sevaletul si-l aranja ea.
Vom sta ceva timp aici asa ca m-am asezat pe iarba verde,uitandu-ma spre lac.
Era o atmosfera linistita. Imi amintesc ca de fiecare data cand imi vizitam matusa,eu si Back veneam aici. Iar in unele momente si sora mea cu Kate.
Aici am cazut cu Back in lac,aici mi-am rupt mana,aici m-am distrat. E un loc minunat.
Casa...casa e a mea. Dupa ce sora mea a murit,parintii mei mi-au spus ca mi-o vor da mie. Nu conta ca iubeam locul asta mai mult ca ea,dar sora mea era preferata,iar parintii mei i-ar fi dat totul.
Imi las capul pe iarba moale si ma uit la cerul innorat.

*****
-E gata?
-Da!ma anunta Perry fericita. Vino sa-l vezi!
Ma ridic. Imi scutur hainele si fac cativa pasi spre ea.
Nu a pictat lacul,ci padurea din jur,iar pe iarba ma aflam eu.
-Oh,e superb.
-Merci.
-Esti fantastica!ii spun imbratisand-o.
-Stiu!
Radem amandoua la comentariul ei.
-Mergem?
-Mda...
-Perry,daca vrei mai stam!
-Nu,e frig si-
-Am cheile de la casa.
-Trebuie sa ajungem la ore.
-Nu mai este doar una.
-Nu conteaza.
O aprob si formez numarul de taxi.
-Va veni in zece minute.
Adun acuarele si pensulele si le asez in rucsac. Il iau si plecam spre poarta. Perry si-a luat pictura,bucuroasa de propria lucrare. Inchid usa si asteptam nerabdatoare masina.
-Tu si Louis va intelegeti bine?o intreb din senin.
-Da,ofteaza linistit,eu si Louis am fost buni prieteni. Cred ca el mi-a fost BFF-ul baiat.
-Si a trebuit sa alegi intre ei doi.
-Dar Louis m-a inteles si mi-a acceptat decizia.Eram frati din alta mama. Si alt tata.. Uite,ca vine!
Urcam in taxi si ii spun adresa.

******
-Domnisoara Hathaway! Ai intarziat!
-Ma scuzati.
Ma asez in penultima banca si imi iau caietul. Incep sa copiez lectia plictisitoare a domnului Franklin. Ma simt asa de obosita. Si ma plictisesc asa de tare.
"Dupa ora vin sa te iau. Trebuie sa vezi masina ~Louis"
Mesajul mi-a atrans atentia si nerabdarea a inceput. Ma uitam la ceas din cinci in cinci secunde. Nu putea sa il sune cineva si ora sa se termine? De ce trece timpul asa de incet?
Ma holbez pe geam. Ploua. Iubesc ploaia. Ma linisteste. Imi aminteste ca nu doar eu plang,ci si cerul.
"Daca il poti face pe Franklin sa termine ora,ar fi super."
I-am trimis din plictiseala inapoi un mesaj. Nu ma astept sa primesc un raspuns,asa ca voi copia lectia in continuare.
Mai erau 30 minute. Voi scapa in 30 minute? Ce e asta?
"Knock,knock"
-Profu,veniti repede!
Simt cum imi sclipesc ochii la vederea lui Niall.
-Ce s-a intamplat,Niall?
-Unul si-a spart capul in fata usii de la baie!
Profesorul nici nu sta pe ganduri si iese din clasa. Niall ma cauta din privi si imi face cu ochiul,daruindu-mi si un zambet.
"Ai scapat de el?"~Louis
Ce usor e in scoala asta sa dai un profesor afara.

*******
-Nu-i deschide!
De cateva minute am o incredere mare in Louis. Ochii imi sunt inchisi la cererea lui,iar acum ma tine de mana pentru a ma ghida.
-Mai avem mult?
-Scumpo,mai avem putin.
M-am impiedicat incet si i-am strans mana mai tare. I-am auzit chicotul in ceafa.
Faceam pasi mici,iar din cand in cand Louis ma avertiza de unele trepte sau denivelari. Avea multa rabdare cu mine.
-Am ajuns.
Din start mi-am deschis ochii. In fata mea se afla o masina care nu cred ca o pot descrie. Era de un negru superb,culoarea,ma rog,nonculoarea mea preferata. M-am uitat putin spre Louis,iar el spre mine.
Nu a durat mult si i-am sarit in jurul gatului pentru o imbratisare.
-Ma...sufoci!
-Oh!Scuze.
Ii las niste aer si ma indrept spre masina.
-Nu cred ca pot face asta!
-Poti. Orice poti.
Imi arunca niste chei in mana. Mi-am dat seama ca is a masinii asa ca am urcat la volan,rugandu-l pe Louis sa vina cu mine.
Eram asa de emotionata. Parca e un vis. Nu credeam ca as mai putea sa ma aflu la volanul unei masini de una singura. Nu dupa ce s-a intamplat.
-Nu imi spune ca ai uitat sa conduci!
-Nu,prostule!
Bun...piciorul pe ambreiaj,viteza 1,asigura-te ca nu lovesti pe cineva si da-i drumul!

Capitol nou si plictisitor,stiu! Nu ma judecati! :D Vreau sa va intreb:ce vreti sa se intample in continuare? Cu cine sa fie Rose sau altii? Pentru ca odata si odata Rose va trebui sa aibe pe cineva.
Bafta la scoala,la orice vreti voi!
:* :*

Dear...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum