As aprecia daca ati citi si ce am scris la final. :**
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
*
-Pot sa il tin si singura!ma asigura Perry luandu-l din mana mea.
De cand m-am trezit,m-am pregatit pentru a o vizita. Era singura in camera,asa ca se bucura foarte tare cand ma vazu.
Statea in pat si se uita la televizor. Ma gandeam ca ii este foame si i-am adus un shake de mar si scortisoara. Nu stiam sigur daca ii place,dar am riscat. Ce o enerva la culmea e ca eu ii tineam paharul si nu o lasam sa il bea singura. Nu imi placea ca eu sa stau,sa nu fac nimic si ea e ranita.
Era destul de vesela si parea ca nu mai are dureri. Dar cand ma gandesc la ce s-a intamplat aseara, imi imaginez discutia lui Harry cu Zayn. Harry cred ca ar fi distrus daca Zayn chiar l-ar parasi. Probabil ar arata ca nu ii pasa,dar stiu sigur ca nu e asa.
-Esti bine? La ce te gandesti?ma intreaba blonda de langa mine.
-La nimic.
-Sa zicem ca te cred,sa zicem.
M-am intins si eu in pat langa ea si i-am luat telecomanda. Am mutat pe un canal de desene animate bucurandu-ma de Scooby-Doo. Perry nu a avut nimic de obiectat concentrandu-se si ea la film.
Nu stiu cat timp a trecut,dar fata de ieri de la masa a venit in camera si ne saluta. Era satena cu cateva suvite de un verde inchis,cu ochii albastrii si avea un stil gotic amestecat cu rock. Avea un corp foarte atragator si pe moment mi-a fost ciuda pe ea. Era superba,sexy,frumoasa. Dadea un aer misterios sau negativ in jurul ei. Harry oricand ar fi putut-o avea,poate chiar o are. S-ar potrvi atat de bine. De ce isi pierde timpul cu mine?
Se aseza pe pat. Nu stiu exact ce exprima fata ei:fericire,entuziasm,neinteres,toate la un loc.
-Cum de ai venit?intreba fata cu suvite roz.
-Sti,asa suntem noi ca si grup. Normal ca ma intereseaza starea ta.
-Multumesc,Felicity.
Nu simteam nevoia sa vorbesc cu ea si cred ca nici ea nu vroia. Ma comportam ca o fetita. Intradevar,sunt destul de invidioasa pe ea,dar nu ar trebui sa ma port asa. Sunt asa de imatura,trebuie sa imi controlezi starile. Felicity probabil e chiar de treaba. De ce reactionez asa?
Cel mai bine e ca acum sa plec in camera si sa imi petrec timpul acolo.
-Eu va las.
-Ok..imi spune Perry nesigura.
Le-am zambit amandurora si am iesit cat mai repede din incapere. Trebuia sa ma schimb,sa imi aranjez putin lucrurile in rucsac si sa merg la masa care va fi peste jumatate de ora.
Am avut putin noroc cand am aflat ca Zayn are camera la acelasi etaj cu a mea. L-am vazut plecand de dimineata si asa am putut da si de Perry.
Aseara am adormit cu greu,chiar daca eram obosita. Ma gandeam intr-una la Harry. Si nu mi se pare normal sa fac asta,sa ma gandesc la un baiat aproape toata noaptea. Am dormit maxim trei ore si alea destul de rau. Sigur a plecat din cauza unor probleme infaptuite de Richard. Din nou nu imi vine sa cred ca traieste. Cand dracu isi va ispasi pedepsele? Probabil niciodata.
Am inchis usa camerei mele si am facut cativa pasi spre patul meu.
-Buna dimineata,Rose. Unde ai fost asa de devreme?
Imi intorc capul si vad fata roscata. Julia statea pe marginea patului ei si se uita superior mie. Era imbracata intr-o bluza subtire,mulata,albastra si intr-o pereche de pantaloni albi. Arata bine. Doar privirea ei era naucitoare. Cred ca voi afla in curand de ce ma urmarea.
-Ma plimbam.
-Aha,face o pauza destul de lunga asa ca incep sa imi fac ordine prin rucsac,cu cine?
-Singura. Perry nu se simte prea bine.
-De ce nu a dormit in camera?
-A dormit in camera,dar a venit foarte tarziu.
Incerc sa nu ma uit spre ea. Ma infiora. Ochiii ei erau axati pe mine,ceea ce ma enerva. Nu pot spune ca ma intimida. Stiu sigur ca o pot bate cu orice ocazie. Ea nu se poate compara cu mine.
-Cum de nu te-ai plimbat cu Harry?
-Ce treaba am eu cu Harry?ii raspund inapoi incercand sa fiu cat de cat convingatoare.
-Am crezut ca sunteti impreuna.
-De ce?
Ma enerveaza fata asta. Am crezut ca nu o sa am nici o treaba cu ea,ba chiar sa ma inteleg bine. Parea ca avem multe in comun. Mda,parea,eu sunt mult mai diferita de altii.
-Petreci mult timp cu el. Cred ca din cauza ca am fost cu el,mi se pare ca Harry nu isi petrece asa mult timp cu o fata.
-De ce nu? Adica are cam tot ce trebuie. De ce sa nu stea o fata cu el?
-Nu e vorba de asta. Intrebarea e:de ce sa stea el cu acea fata?
Asta vrea sa insemne ca sunt o simpla fata si ca nu ar avea de ce sa stea cu mine? Pe bune? Cu ea de ce sa fi stat?
-Dar de ce a fost Harry cu tine?
-S-a indragostit de mine. Am fost prima fata de care s-a indragostit,poate si ultima.
-Ce a vazut la tine?
-Probabil inocenta. Asta imi spunea mereu:frumusete,inteligenta,timiditate,inocenta.
Simt un nod in gat. Incerc sa nu bag in seama cuvintele ei. Julia e singura fata de care s-a indragostit. Cum naiba sa nu fiu geloasa? Geloasa? Stai,nu is geloasa.
-Sti unde e Kate?
-Adica acum te intereseaza de ea.
-E verisoara mea. Nu te mai baga unde nu trebuie. Du-te la Andrew,macar incearca sa te interesezi tu de el. Si nu mai comenta de altii.
Am ridicat tonul,recunosc. Dar nu imi pare rau. E o nesimtita. Ce as vrea sa o calc cu masina. Nu e ca si cum ar fi prima care ar muri din cauza mea. Macar sper ca sora mea m-a iertat.
M-am ridicat indreptandu-ma spre usa de iesire. Nu o mai suportam pe tarfa asta. Cand speram ca nu o s-o mai aud azi,visele mele se prabusesc:
-Abia astept ca Harry sa ti-o traga si dupa sa te lase balta.
M-am oprit din mers. Am tras adanc aer in piept si m-am intors spre ea.
-Asta ti-a facut tie?am intrebat-o sarcastic.
-Eu l-am lasat balta. Tu nu o sa poti face nimic.
Ce a urmat,probabil ca nu o sa regret. M-am pus in fata ei si am tras-o de par fara nici o mila. Cu o mana am luat-o de brat si a sfarsit pe covor. Era asezata pe burta. Continuand sa o tin de par a inceput sa strige. M-am apropiat de urechea ei si i-am soptit:
-Razboi sa fie!
I-am lasat parul sa cada usor, fata ei facand contact cu podeaua si am trecut peste ea. Mi-am luat rucsacul cu toate lucrurile in spate si am iesit din camera.
Am coborat la parter unde l-am recunoscut pe bucatarul de aseara. L-am intrebat daca imi poate da cheia de la camera lui Harry si mi-o oferi fara nici un protest. Nu mai aveam de gand sa dorm cu ele.
Habar nu am daca pe Harry il va deranja cand va observa azi ca sunt acolo,dar nu ma intereseaza.
Am intrat in camera lui si mi-am aranjat hainele in dulap. Recunosc ca imi era dor de el,asa ca am gasit printre lucrurile lui o caciula neagra care se asorta cu tinuta mea.
M-am dus in fata oglinzii si am aranjat-o. Mi-am luat telefonul,am inchis usa si am luat-o spre sala de mese.
Incaperea nu era tocmai plina si nici o gasca nu era inca prezenta. Mi-am luat un suc natural de portocale si o portie de cereale cu lapte.
M-am asezat la o masa mai retrasa,singura. Telefonul l-am pus pe masa si am inceput sa mananc. Nu aveam o mare problema ca stau singura,dar m-am bucurat cand s-a asezat langa mine Mark.
-Asa faci? Iti lasi prietenul?ma intreaba lovindu-ma peste umar.
-Scuze,Mark.
-Eh,poate te iert. Dar ce ai facut pana acum?
-Am stat cu..ceilalti.
Mark nu exprima nici o stare. De cand am vorbit cu el prima data,mi-a spus ca nu are nicio problema cu gasca lui Harry. Deci sper ca nu l-am suparat sau ceva de genu.
-Aaa,cum de?
-Perry s-a impacat cu Zayn.
-Si trebuie sa stai cu ei pentru ca sunt impreuna?ma intreaba rece.
-Nu neaparat. Dar ma simt bine cu ei.
-Si cu noi nu te simti?
Care ei? Adica el,Louis si Amber? Nu am cu cine altcineva. Julia e o curva si jumatate. Nu inteleg de ce Louis a primit-o in gasca lui. Din moment ce si el a fost implicat in scandal,ma gandesc ca nu ar trebui sa vorbeasca cu ea.Cu iubitul ei nu am vorbit aproape deloc. Doar ce l-am ajutat la informatica,vai,ce bine ma inteleg cu el. Verisoara mea Kate e dusa cu pluta si nici macar nu mi-a zis ca e impreuna cu Niall. Doar ce i-am vazut intr-o zi sarutandu-se.
-Ahm,nu chiar.
-Pe bune? De ce nu?
-Nu o suport pe Julia-inainte sa mai spun ceva ma intrerupe:
-Julia nu ti-a facut nimic. De ce judeci dupa coperta persoanele? Ce ti-a bagat in cap Harry?
-A,da,judec dupa coperta. Adica gresit?da afirmativ din cap,fara nici o problema. Atunci si pe tine te-am judecat gresit. Am crezut ca esti de treaba.
Imi iau telefonul si paharul cu suc ridicandu-ma de pe scaun. Nu aveam chef sa ma cert cu el,doar pentru ca ii ia apararea Juliei. Trebuie sa ii vina lui mintile la cap,nu mie. Nu am asteptat sa mai zica ceva. Nu avea dreptul la replica.
Am vazut-o pe Perry cu grupul ei la masa lor,dar nu mai aveam nici un chef de discutie.
CITEȘTI
Dear...
Teen FictionRose,fata populara,dornica de viata,isi sfarseste dorinta de a mai fi fericita,dupa moartea surorii ei,"inchizandu-si" sentimentele.Parintii ii sunt alaturi,iar spre binele ei,iau decizia de a se muta in capitala Angliei,Londra,departe de Liverpool...