*
"Macar stiu ca am drogat-o pe vara-sa." Chiar nu ma mai interesa de ce mi se va intampla. Am apasat clanta usii si am intrat ca o furtuna peste cei doi. Derek era intr-o parte a camerei,iar ea in cealalta. Amandoi se intoarse spre mine.
-Ce dracu ai facut?!am zbierat la ea,napustindu-ma asupra ei.
Habar nu aveam ce i-as putea face ca sa o doara cat mai tare. Am luat-o de gat si am trantit-o de perete. Aveam atata dorinta in mine ca sa o strangulez. Am strans-o de gat uitandu-ma la ea cum se zbate. Cealalta mana era infipta in bratul ei. Nu imi pasa durerea pe care o aveam la mana stanga. Vroiam sa o fac sa sufere.
Ochii ei albastrii se uitau in ai mei si imi cereau sa ii dau drumul. In spate l-am auzit pe Derek care striga sa o las in pace,ca o s-o omor. Dar vroiam sa fac asta.
Zambeam. Ma bucuram sa o vad asa de neajutorata. Se crede ea tare,dar nu e. Nu se poate pune cu mine. Nici Harry nu o poate ajuta in momentul de fata. Ce i-a facut lui Kate,a fost prea mult.
Se albi la fata si atunci i-am dat drumul.
-Javra!m-am intors cu spatele.
Vroiam sa plec cat mai repede ca sa nu ii mai vad fata de curva. Dar nu am apucat sa fac trei pasi ca se catara in spatele meu. Am cazut amandoua,eu cu spatele pe ea. Imi tinea o mana in zona gatului. Era randul ei sa imi ia aerul. Mi-am apasat unghile asa de tare in mana ei ca ma lasa in urmatoarea clipa. M-am intors cu fata spre ea si i-am dat o palma.
Nu ma interesa ce se intampla in jur. Vroiam sa o snopesc in bataie.
O tragram de par,o loveam. Nu conta pentru mine. Eram prea concentrata sa ii vad suferinta.
Avea un ochi vanat,iar buza ii era sparta. Cand am vazut sangele,dorinta mea crescu.
Am simtit doua brate in jurul meu care ma trageau. Stiam ca e Derek,asa ca m-am tinut mai bine de ea si am continuat. Din pacate ceva ma facu sa ma opresc,iar Derek reusi sa ma ia de pe ea. Am sfarsit in bratele lui. Din instinct o mana mi-am asezat in zona coapsei.
M-am uitat spre Felicity si i l-am vazut in mana. Cutitul era plin de sange,sangele meu.
Atunci realizarea ma lovi. Durerea incepu sa apara,iar sangele de pe mine curgea tot mai repede.
Derek observa primul si ma lua in brate,in stil mireasa. Nu astept mult timp,ca ma scoate din camera. Stia exact unde sa ma duca. Il ocoli pe verisorul meu care privea inmarmurit.
Mi-am intors capul spre el si atunci isi reveni. Ne urma. Eu mi-am asezat capul pe pieptul lui Derek. Stiam ca nu rezolv nimic daca incep sa zbier de durere. M-am obisnuit cu ea.
Durerea e in fiecare zi in mine. Cateodata am senzatia ca m-a parasit,dar e tot acolo. Nu isi face mereu prezenta,dar stiu ca se odihneste pentru ceva maret. Ceva maret ca evenimentul de azi. Dar durerea fizica e destul de buna. Doare al dracului de tare,dar pe un termen mai scurt.
Lacrimile si-au facut aparitia. Dar nu le-am bagat in seama. Eram concentrata doar pe Felicity. Ziceai ca sunt nebuna. Nu imi pasa de starea mea. O meritam,o meritam dupa atata timp. Sa imi omor sora,cel mai mare pacat. Iar mama nu m-a iertat niciodata de atunci.
Cu ochii intre-deschisi,l-am vazut pe Back cum deschide usa. Intram in camera bine cunoscuta. Derek fugi cu mine spre pat si ma aseza.
Ii facu loc varului meu care se aseza in genunchi pe covor si scoase dintr-o cutie o foarfeca. Se apropie de piciorul meu si imi taie pantalonii,lasand rana la vedere.
-O sa ma omoare Harry!striga dintr-o data baiatul din partea opusa a camerei. De ce dracu nu.. Frate,o sa ma omoare!
Simt cum Back imi apasa cu un bandaj rana. Durea al dracului de tare si incercam cu greu sa nu fac o criza. Strigatele lui Derek ma enervau si mai tare. Blondul mai aseza un bandaj peste celalalt. Derek ma privea exasperat. Nu l-am vazut niciodata asa si nu inteleg de ce se comporta asa. Adica eu sunt aia care ar trebui sa fiu disperata.
-Te mai doare asa de tare?
-Nu chiar.
Da,durerea s-a mai diminuat deoarece Back face tot posibilul sa opreasca sangerarea. Dar va dura ceva.
Se intoarce la treaba lui si apasa in continuare rana. Timp de douazeci de minute el facea acelasi lucru,iar eu ma uitam la Derek. Repeta in continuu ca o sa-l omoare.
-De ce te-ar omori?m-am saturat de el,asa ca am facut tot posibilul ca sa il intreb.
-M-a pus sa jur ca voi avea grija de tine.
Nu ma asteptam ca Derek sa faca asta. Bineinteles,daca Harry te pune sa faci ceva,o faci. Dar de ce l-a pus pe Derek? I-am spus seara trecuta ca il urasc.
-Imi pare asa de rau,Rose! E doar vina mea!
Il priveam inspaimantata. Era asa de disperat,aproape plangea.
Back tusi. Se apropie de urechea mea si imi sopti:
-Nu l-am vazut niciodata asa. Mereu a fost dur. Ar trebui sa vorbesti cu Harry despre asta.
Nu am spus nimic. Nu aveam ce,plus era prea mare efortul ca sa vorbesc. M-am uitat spre verisorul meu care se apropie din nou de rana. Derek ii ghici intentia,asa ca se aseaza langa el si ma lua de mana. M-a uimit gestul lui,dar nu vroiam sa se indeparteze.Stiam ca trebuie sa imi ia bandajul, asa ca mi-am strans pumnii,mi-am incordat picioarele si l-am privit. Deslipea usor,cu grija,dar te pisca extrem de tare.
Din instinct am scos un scancet puternic. Amandoi isi intoarse capetele spre mine. I-am facut semn ca sunt in regula si i-am strans mai tare mana lui Derek.
Sangerarea a incetat. Ceea ce ma bucura cat de cat. Dar in zona ranii erau urme uscate de sange. Back uda niste vata cu apa oxigenata,banuiesc,si ma sterse cu grija. Mereu i-am apreciat rabdarea si atentia. Cu mine mereu a fost grijuliu si ma apara in orice situatie. Mai ales cand ma certam cu Kate. Nu vroia cu nici un pret sa castige sora lui.
Am zambit la gandul asta. Nici macar nu am observat cand m-a bandajat. Iar cei doi baieti se asezara de o parte si de alta a mea.
-Ce ai patit la brat?ma intreaba Derek care era in stanga mea.
An tras o privire spre bratul meu. Maneca tricoul era putin ridicata. Am aranjat-o si am incercat sa ii raspund la intrebare.
-Se pare ca cutitele nu au fost de partea mea.
Cand ma auzi,blondul imi controla prima mea rana si imi dadu jos pansamentul.
-Cine a facut asta?
-Nu conteaza. Acum e mort!ii raspund putin indiferenta.
-Cine te-a bandajat?
-Zayn.
-Si de ce nu ti-a schimbat pansamentul?intreaba nervos in timp ce se ridica din pat.
Nu puteam sa ii raspund. Probabil nu a avut timp sau a uitat. A trecut prin cateva probleme care sper ca toate sa se rezolve.
Verisorul meu scotoceste din nou prin trusa lui si scoate un alt pansament. Imi aplica o crema si dupa il aseaza pe zona ranii.
Cum nu era un pat de trei persoane,stateam toti lipiti unul de altul. Mi s-a facut somn asa ca m-am asezat mai bine pe perna si mi-am inchis ochii. Si am incercat sa stau pe bratul stang pentru ca nu pot dormi pe spate. Deci sper sa ma obisnuiesc cu durerea.
CITEȘTI
Dear...
Novela JuvenilRose,fata populara,dornica de viata,isi sfarseste dorinta de a mai fi fericita,dupa moartea surorii ei,"inchizandu-si" sentimentele.Parintii ii sunt alaturi,iar spre binele ei,iau decizia de a se muta in capitala Angliei,Londra,departe de Liverpool...