2. Sezon/ 97. Bölüm: Çin'in Evinde

52 6 22
                                    

Gri, depo benzeri, soğuk ve penceresiz odadaki "az oksijen" genç ülkenin ülkenin alışkın olmadığı bir durumdu. Karanlık odadaki tok ayak sesleri duvarları titretiyor, her adımın etkisi onlara kadar ulaşıyordu.

Çin, yandaki masanın önündeki sandalyede oturan ve sakin hâlini zar zor koruyan genç ülkenin karşısında durdu.

Çin: Doğu Türkistan ve Tayvan nerede?

???: Söylemeyeceğim!

Çin: Artık sabrım tükeniyor.

???: Umrumda değil! Sana kardeşlerimin yerini söylemeyeceğim!

Çin, genç ülkenin giysilerini yakasından tuttu ve onu ayağa kaldırdı.

Çin: Doğu Türkistan ve Tayvan nerede?!

Genç ülke, Çin'den korkmadığını belirten bir şekilde göz devirdi.

Çin: Tayvan benim kardeşim! Onun yerini söylemen gerekiyor!

???: Ama kendi kardeşin bile senin yanında kalmak istemiyor.

Çin bir anlığına duraksadı. Genç ülkeyi yavaşça sandalyeye bıraktı ve düşünmeye başladı. Tayvan gerçekten de onu istemiyor muydu? Tayvan, onu sevmiyor muydu?

Çin: Tayvan... Tayvan, benimle kalmak istiyor. Niçin istemesin?

???: Sevdiği kişiye zarar verdiğin için olabilir mi?

Çin: Ben kime zarar verdim?

???: Doğu Türkistan'a yaptığın onca işkenceyi nasıl unutursun, Çin?

Çin: Fakat... Tayvan... Doğu Türkistan... Nasıl?..

Çin, hâlâ bu olanlara bir anlam veremiyordu. Tayvan'în kendisinden uzaklaşma sebebi Doğu Türkistan'ı sevmesi miydi?

Çin: Sen bunu nasıl öğrendin?

???: Nasıl öğrendiğim seni ilgilendirmez!

Çin, genç ülkenin tekrar yakasından tuttu ve onu ayağa kaldırdı.

Çin: Kazakistan!

Kazakistan donuk, ruhsuz gözlerle Çin'e bakmaya başladı. Kazakistan'ın bu hâli, Çin'i daha fazla sinirlendiriyordu.

Kazakistan: Sen tam bir canavarsın.

Çin: Ne?!

Kazakistan: Dedim ki; Sen tam bir canavarsın!

Çin: Ben canavar değilim!

Çin, Kazakistan'ı sinirle yere doğru fırlattı. Kazakistan bu duruma engel olamadı ve sertçe yere düştü. Yere düşerken ayak bileği de burkuldu.

Çin: Şimdi söyle, Doğu Türkistan ve Tayvan nerede?

Kazakistan acıyla burkulan bileğini tuttu.

Kazakistan: A-ah! Bi-bilmiyorum!

Çin: Peki...

Çin, Kazakistan'ın az önce oturduğu sandalyeyi ters çevirdi çevirdi ve masaya doğru yaklaştırdı.

Çin: O hâlde sen yerde oturup biraz düşün, belki fikir değiştirip Doğu Türkistan ve Tayvan'ın yerini söylersin.

Çin sözünü bitirir bitirmez hızlıca karanlık odanın çelik kapısını açtı ve bu depo benzeri soğuk odadan dışarı çıktı. Ardından da kapıyı sertçe kapattı.

🌫🏙🌫🏙🌫🏙🌫🏙

Çin'in adımları karanlık koridorlarda defalarca yankılanıyordu. 37 odası olan bu evde tek başına kalan Çin, kendi sesinin yanlılarının duymaya alışmıştı. 8. kata geldiğinde merdivenleri çıkmayı bıraktı ve bu katın karanlık koridorunda yürümeye başladı. Bir yandan oda numaraların bakıyor, bir yandan da Tayvan'ın nasıl bir durumda olabileceğini düşünüyordu. 34 numaralı odanın kapısının önüne gelince durdu. Bir süre kapının önünde bekledi ve Tayvan'ı düşündü. Acaba durumu iyi miydi? Doğu Türkistan ve Tayvan'ın nasılsın bir ilişkisi vardı? Tayvan, Japonya ve Türkiye ile beraber mi gitmişti? Kazakistan, Tayvan'ın Doğu Türkistan ile bir ilişkisi olduğunu nasıl biliyordu?

Çin derin bir nefes aldı ve yeni bir karanlığa açılan kapıyı hafifçe araladı. Karanlık odanın içinde tek başına olan ülke, Çin'in geldiğini farkedince hemen oturduğu koltuktan kalktı.

???: Merhaba, Çin!

Çin: Merhaba.

Ülke, elindeki telefonu gösterdi.

???: Hapishane Uygulaması'nı tamamladım. Bütün veriler telefonun içinde yer alıyor. Sana uygulamanın nasıl etkinleştirileceğini de göstereceğim.

Çin rahatsız edici bir şekilde gülümsedi.

Cin: Teşekkür ederim, İngiltere.

Countryhumans 2020 >~< {2021} (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin