21.deo

2.9K 84 14
                                    

Milovao joj je ledja. Tu neznu kozu,dok je ona prstima nezno prelazila preko tih isklesanih trbusnjaka i tetovaza koje su ocaravale.
Bili su tihi,ispunjeni i cenili su to sto ih tisina miluje kao i mesecina koja je konacno isasla iza tmurnih kisnih oblaka.
-Sanderse...- resila je prva da prekine tu tisinu.
-Molim malena.
-Sta te je navelo da mi priznas svoja osecanja?
Pomilovao joj je kosu i poljubio joj teme.
-Desilo se nesto sto jednostavno ne znam kako  da opisem.
-Desilo ti se sto i meni. Ljubav.-nasmejala mu se uz grudi.
-Jeste.-potvrdio je i ponovo je poljubio..
-Zasto si odlucio da svoj raskalasni zivot zamenis ovim dosadnim,gde moras da budes veran jednoj zeni?
-Video sam juce oca...
-Cika Majkla?
-Da.-knedla mu je zastala u grlu prisecajuci se jucerasnjeg dogadjaja u restoranu.
-I? Kako je??
-Veoma dobro,cim vodi devojku tvojih godina po restoranima i hotelskim sobama.-izdigla se i videla ozlojedjenu facu Sandersa. Znala je da se ne sali. Negov pogled je jasno davao do znanja.
Bora mrstilica je bila toliko duboka da se zapitala da li je imao i ranije.
-Molim?
-Video sam ga juce u jednom italijanskom restoranu juce kad sam nam uzeo veceru.(Na to se izrazito raznezila. Potrudio se zbog nje.)
-Bio je u drustvu neke devojke koja na prvu loptu se vidi da je sa njim samo zbog para. Sponzorusa prava.-zadnji deo je izgovorio sa gadjenjem.
-Pored teta Elen on je nasao drugu? One je zena bomba.-zaprepasceno ga je posmatrala.
-Mislio sam da njih dvoje imaju skladan brak,mozda ne pun ljubavi ali skladan. Ocigledno nije sve savrseno kad se malo zaceprka.
-O Boze Sanderse,tako mi je zao.-svojim telom je prekrila njegovo i neznim rukama mu pomilovala cekinjastu bradu.
-Zato sam resio da se promenim. Ti zasluzujes da vudem normalan. Da budem veran i dobar decko a ne playboy. Bio sam ozbiljan Mia,zelim s tobom zdravu vezu. Zato sto sam tako prokleto zaljubljen u tebe.
Pitala se da li je dobro cula. Upravo je rekao da je zaljubljen u nju?  Sanders? Nasmejala mu se i milo ga pogledala.
Poljubila ga je. Tako opojno da je Sanders pomislio da mu je pamet isparila. Meskoljeci se na njegovom nagom telu probudila mu je opet onu strast i vatru.
Uhvatio je svojim rukama i ubrzo se nasla ispod njega.
Pogled koji joj je uputio dao joj je do znanja da je ozbiljan da joj sebe bez ustrucavanja preda.
Njegove ruke su je milovale i istrazivale njeno telo kao da mu je prvi put.
-I kad budemo imali sedamdeset godina mislim da ce dodir na tvoju kozu da me napali i raspameti.-sapnuo joj je na usnama. Zmarci su joj prostrujali telom.
-Ko kaze da cu ja biti s tobom u tim godinama?-namignula mu je.
-Ja cu se postarati za to. A sad cu ti i pokazati zasto ces ti sama zeleti da ostaris sa mnom.
Laganim prodorom usao je u nju. Zabacila je glavu unazad uzivajuci u osecaju ispunjenosti.
-O tome ti pricam malena.




***

Nakon par dana...

-Dzimi Sirius?-podigao sam pogled sa zgodne plavuse s kojom sam pricao naspram mene sa sampanjcem u ruci.
-Da,ja sam.-da li poznajem ovog gospodina?
-Zeleo bi da vam cestitam.-zlokoban osmeh mu je titrao na usnama.
-Izvinite na cemu?- zbunjeno sam gledao u coveka mouda malo starijeg od sebe.
-Pa zbog toga sto vam se sestra verila.-Molim?
-Izvinite vi ste me sigurno pomesali s nekim. Moja sestra se nije verila.-definitivno jeste.
-Ja? Ne! Naprotiv,ona mi je to sama rekla.-Sta ? Zasto bi njemu rekla da je verena, a meni sto sam joj brat nije?
-Kad?- vise mi ovaj razgovor nije predstavljao znatizelju,u meni je budio bes.
--Pre neko vece,u klubu Hell ako se ne varam,posle  nastupa.
-Nastupa? Kog nastupa?-sta bulazni ovaj?
-Svog. Zar ne znas da ti je sestra svetcki prvak u mnogim plesovima?- vidim da ga zabavlja moje ne znanje,ali mene ce zabavljati ako ga sad ubijem od batina.
-Izvini sto saznajes od mene.-ma kako da ne. Olosu tebi je zao? Vidi se da mu je drago da me ovako zaprepascuje.
Meni je ovde najvise zao jer sticem utisak da ja ne znam nista zapravo o svojoj sestri.
-Dobro nisam znao,ali drago mi je zbog nje. Samo kad saznam ko je srecnik ko mi je ukrao sestru,da mu cestitam.-da mu kosti polomim.
-Sanders tako mi se cini da se zove.
-Sanders? -kao da me je neko nokautirao tako sam se osecao malaksalim. Nemoguce da je on. Ne bi mi on to uradio...ali opet...on juri za svakom suknjom.
A ja ? Sta sam uradio? Bacio mu sestru kao meso pred lava.
-Izvinitemoram da idem.-iskapio sam viski i ostavio casu kod konobara.
-Vadim telefon iz dzepa i okrecem broj koji mi je na brzom biranju.
-Halo.
-Tejlore budi spreman za 15 minuta polecemo,uskoro stizem na aerodrom.
-Naravno gospodine.
Ulazim u land rover i letim bukvalno ka aerodromu.
Bes me obuzima. Ubilacke misli me opsedaju.
Boze kako sam lud i slep.
Definitivno ce nekom danas glava da leti,a neko ce dobiti lekciju zbog sakrivanja istine.

***
-Halo. Samo zelim da vas obavestim da sam sve zavrsio. Ne mozete ni da predpoatavite kakva mu je reakcija bila. Definitivno neko ce da nastrada. Zelim da kazem kako sam uzivao kako bi vam pomogao,al radujem se i transferu novca. Hvala jos jednom i kad vam zatrebam znate moj broj.

Muskarac je spustio slusalicu,i pijuckao svoj sampanjac.
Kad nije mogla biti njegova nece biti ni tog Sandersa.

"Osvoji me Sanderse"Where stories live. Discover now