Selam canlar, bölüm bir gün geç geldi maalesef fakat il dışına çıkmam gerekiyordu ve eve gelince yorgunluktan bölüm yayınlamayı unuttum. Kusuruma bakmayın.
Hadi ne duruyonuz geçin bölüme de yazarınızı ecik mutlu edin.
Gözüme vuran güneş ışığı ile rahatsız olarak gözümü açtım. Bu ne biçim uyanmaktı ya. Resmen uyuyup dinlenmemiştim de daha da çok yorulmuştum. Salonda koltuğun üzerinde günlük kıyafetlerimle uyumuştum. Tam kulağımın altında telefon titreyince küfür ederek kalktım. Annem arıyordu.
" Ey?"
" Kız sen daha kalkmadın mı? Akşam nöbetin var kalk evleri falan topla biz yarın sabaha geleceğiz teyzenlerle birlikte geleceğiz haberin olsun. Evi temiz görmek istiyorum." Oflayarak onayladıktan sonra telefonu kapattım. Evde adım atılacak yer yoktu. Her yer mısır patlağı, çekirdek kabuğu ve cips ile doluydu. Dün akşam uyumamış olsaydım toplayacaktım ama Enes'in yazmasını beklerken uyuyakalmıştım. Aydınlanma yaşamıştım resmen. Enes tabi ya. Acaba yazmış mıydı? Neyse önce şu evi toplayayım daha sonra ona mesaj atardım. Yoksa şimdi ona dalar ev kalırdı. Annemin küçük bir olay için saatlerce vazırdamasını dinleyemezdim. Kızmayın arkadaşlar ama cidden öyle. Ben bir yeri silmeyi unuttuysam annem ertesi güne kadar konuşurdu.
***
Saate baktığımda tam üç saattir evi temizleyip kendime atıştırmalık bir şeyler hazırlamıştım. Tabi bunların birazını şimdi yeyip birazını yarına saklayacaktım çünkü teyzem ve ailesi bu evdeyken ben evde duramazdım. Bu nedenle Zeynep'te kalmayı düşünüyordum.
Yorgunlukla kendimi yatağa atınca telefonuma bildirim geldiğini fark edip mesaja baktım. Mesaj Enes aşkımdandı.
İLACIMM: Oha kızım sen taş mısın, kaya mı?
İLACIMM: Lan nereye gittin?
İLACIMM: Bu fotoğraf cidden senin mi onu ölçecektim.
İLACIMM: Allah'ım ya bir de interneti kapattı.
İLACIMM: Neyse sabah konuşalım bakalım(00. 38)
İLACIMM: Günaydın lann
iLACIMM: Gelsene sana bir şey itiraf yapacağım.
0545255****: Öncelikle sen beni daha kaydetmemişsin
0545255****:
0545255****: Hem sen ne itiraf edeceksin di bakam.
0545255**** kişisi ANONiMİM olarak değiştirildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIVILCIM-texting-
Teen Fiction0545255****: Selam ben hastan 0545255****: ciddi anlamda hastan ama 0545255****: resmiyete dökmeye ne dersin? İLACIMM: Ne diyon aq? İLACIMM: çolukla çocukla uğraşacak vaktim yok, kimsin? Uğraşacak mısın uğraşmayacaksın göreceğiz bakalım aslanım! ...