Selam arkadaşlar, uzun zamandır bölüm yazmıyordum. Size uzun bir bölümle geldim. Eğer oy ve yorumlar çok olursa akşam bir bölüm daha yayınlayacağım.
Bol bol satır arası yorum yapın olur mu?
Hadi o zaman bölüme geçelim.
" Neee!! Kızım salak mısın? Ailesi ile sorunları varmış. Sana patlamış demek ki. Neden hemen engelledin?"
" Ben onun stres topu muyum? İnsan gibi söyleseydi. Böyle böyle sonra konuşalım deseydi. Hem sen nereden biliyorsun ailesi ile sorunları olduğunu?"
" Ya tatilden geldiğimiz gün Ömer ile otururken Enes aradı, Ömer ile uzun bir süre konuştular ama ileriye gidip konuştu ne konuştuklarını duymadım. Sonra yanıma gelince Enes'in aradığını, ailesi ile sorunları olduğunu ve kendini kötü hissettiği için Ömer'i yanına çağırdığını söyledi."
" Ama Zeyno hiçbir şey söylemedim. Öyle patlayacağı bir şey yoktu ortada. Yazar yazmaz baktı mesaja sonra atar yaptı. Bende saydırdım engelledim. Telefonu da kapatıp çekmeceye attım, bir daha da açmadım."
" Neyse yapacak bir şey yok. Eve gidince kaldırırsın engelini. O yazarsa konuşursunuz, yazmazsa normal şekilde tavlamaya çalışırsın."
" Aynen öyle yapacağım. Neyse hadi yatalım artık, akşama nöbet var." Zeynep başını sallayıp odasına çekildi. Bende misafir odasına geçip düşünmeye daldım.
O gece huzurla uyuyup sabahına Zeynep'in evine geldim. Saat beşe kadar film falan izleyip sonra bu olayı anlatmıştım ve akşam nöbet olduğu için daha fazla dayanamayıp uykuya yenik düşmüştüm.
***
Üst üste zile basan geri zekalı kimdi acaba? Arkadaş evren benim uyumama karşı ya, gerçekten. Üstümden sinirle yorganı atıp terliklerimi giydim. Soğuğa alerjim olduğu için fayansa falan bastığım zaman hemen hapşurmaya başladığım için korkuyordum.
Gözlerimi ovalayaraktan kapıyı açtım. Karşımda sırıtaraktan bakan Ömer'i ve arkasında gülmemek için zor duran Enes'i görünce kapıyı direk kapattım. Arkadan kahkaha sesini duyunca sinirle açtım kapıyı.
" Ne gülüyorsunuz lan? Hiç mi uykudan yeni uyanmış insan görmediniz!"
" Yook biz ona gülmüyoruz." Ömer bunu söylerken bile gülüyordu. Kolundan tutup içeri çektim.
" Gir ger zekalı içeri. Zeynep'i uyandır bende üzerimi değiştireyim sonra ceza olarak bizi hastaneye bırakıyorsun."
" Zaten onun için geldik aptal. Hem sizi bırakmak ceza değil bizim için bir şereftir Ceren Hanım." Gözünü kırpıp Zeynep'in odasına ilerledi. Gözlerimi devirip Enes'e döndüm. Gülümseyerek bana bakıyordu.
" Çok tatlı görünüyorsun." Vay şerefsiz vay. Anonim beni aldatıyordu.
" Teşekkür ederim. Ben hazırlanayım. Sen oturma odasına geç."
" Tamam."
Odaya girip üniformalarımı giyip saçımı taradım. Normalde iş günü pek makyaj yapmazdım ama yüzüm çok solgun duruyordu. Koyu bir ruj sürüp eyeliner çektim. Allah'tan fazla uğraştırmamıştı eyeliner çekmek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIVILCIM-texting-
Teen Fiction0545255****: Selam ben hastan 0545255****: ciddi anlamda hastan ama 0545255****: resmiyete dökmeye ne dersin? İLACIMM: Ne diyon aq? İLACIMM: çolukla çocukla uğraşacak vaktim yok, kimsin? Uğraşacak mısın uğraşmayacaksın göreceğiz bakalım aslanım! ...