Selam arkadaşlar. Uzun zaman oldu bölüm atmayalı. Ama düğünler falan derken kitap aklıma bile gelmedi kusura bakmayın.
Bu dönüşe özel bol bol bölüm arası yorum yapar mısınız?
Kendimi yorgunlukla yatağa attım. Annem sevdiğim bütün yemekleri yapmıştı. Fazlasıyla yemiş şişmiştim. Yakında duba gibi olup çıkacaktım.
Enes'e yazdığım hattı eski telefonuma takmıştım, kendi telefonumla beni bulabileceğini düşünmüştüm.Çünkü Enes tahmin ettiğimizden de zekiydi. Tatile giderken de yanıma almamıştım.
Çekmeceden telefonu çıkarıp mesajlara girdim. 8 mesaj vardı. En son nasılsın falan diye konuşmuştuk ve tatile gideceğimi söylememiştim. Direk telefonu kapatıp koymuştum.
İlacımm: Nasılsın kıvılcım?(0927
İlacımm: ooo küs müyüz ne!
İlacım: Kaç saat olmuş mesajlara da bakılmıyor.(20.22)
İlacımm: Bunu henüz adını bile bilmediğim birine söylemem ne kadar doğru bilmiyorum ama,
İlacımm: Senin bana mesaj atmana sana yazdığım zaman saniyeler sonra cevap vermene o kadar alışmışım ki kendimde şuan bir eksiklik hissediyorum.
İlacımm: Umarım seni üzmem kıvılcım.
İlacımm: Neyse fazla felsefe yaptım. Müsait değilsin galiba.
İlacımm: Sen işin bitince bana dön.
Bu bir haftada adam akıllı oturup düşünmüştüm. Ben Enes'ten gerçekten hoşlanıyordum ve bu süreçte onu fazlasıyla özlemiştim. Açıkçası ilk cesaretimi topladığım zaman hiç düşünmeden karşısına geçecektim. Şimdilik bu şekilde devam edelim bakalım.
Anonimim: Ben geldiiim.
Anonimim: Özlemişsin bakıyorum.
Anonimim: Açıkçası mesaj beklemiyordum.
Anonimim: Bir baktım 8 mesaj.
Anonimim: Ben ŞOK
İlacımm çevrimiçi
Anında görmüştü mesajlarımı. İstemeden yüzümde küçük bir tebessüm oluşuverdi.
İlacımm: Ben de BİM
İlacımm: Diyeceğimi düşünüyorsan yanılıyorsun
İlacımm: O evreyi geçeli çok oluyor.
İlacımm: Bu arada o an kendimi yalnız hissettiğim için sana öyle yazdım.
İlacımm: Sana alıştığım falan yok.
İlacımm: Şuan numaramı değiştirsem ya da mesajlarına bakmasam sen benim için yok olursun.
İlacımm: Yani egolanıp umut etme.
İlacımm: Benden sana yar olmaz.
Ne diyor bu? Ne yapmaya çalışıyor? Ne bu afra tafra?
Anonimim: Ne diyon aga sen?
Anonimim: Yazmasaydın öyle.
Anonimim: Başına silah dayayıp zorla mı yazdırdım aq
Anonimim: Senin ergence ruh değişimlerini çekecek yaşı çoktan geçtim aslanım.
Anonimim: Fark etmeden senin arka taraflarını fazla yükseltmişim galiba.
İlacımm kişisi engellendi.
Sinirle yataktan kalktım. Beyefendiyi fazla yüceltmişler ve buna bende dahilim. Ne diye yazarsın ki salak. Ona yazan ellerini kırayım senin.
Yol fazlasıyla yormuştu zaten bir de ergen triplerine girip bu muameleyi gördüm diye oturup ağlamayacaktım tabiiki de. Üzerime ince geceliklerimi giyip yatağıma uzandım.
" Merak etme canım yatağım, senin verdiğin huzuru kimse veremiyor bana. Seni asla aldatmayacağım ben." Yüz üstü yatıp yastığımı kucaklayarak huzurlu bir uykuya daldım.
***
Sizce Enes neden öyle yaptı?
Bölüm genel olarak nasıldı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIVILCIM-texting-
Teen Fiction0545255****: Selam ben hastan 0545255****: ciddi anlamda hastan ama 0545255****: resmiyete dökmeye ne dersin? İLACIMM: Ne diyon aq? İLACIMM: çolukla çocukla uğraşacak vaktim yok, kimsin? Uğraşacak mısın uğraşmayacaksın göreceğiz bakalım aslanım! ...