Selam minik kıvılcımlarımm<3
Nasılsınız? İnşallah iyisinizdir.
Bu bölüm çok içime sindi. Bu nasıl bir cümle hghds
Neyse bol bol satır arası yorum yaparsanız çok mutlu olurum.
Oy vermeyi de unutmayın lütfenn.
Ha bu arada dün biraz rahatsız olduğum için bölüm yayınlayamadım. Bol yorum gelirse akşam yayınlayabilirim.
Hadi bölüme geçelim.
İyi okumalar!
***
Anonimim: Selam
Anonimim: Nasılsın?
Anonimim: Gerçi çok iyisindir.
Anonimim: Bugün bayılan kızla bayağı bir samimiydiniz.
İlacımm: Sende mi oradaydın?
İlacımm: Nasıl gördün beni?
Anonimim: Maalesef ki oradaydım ve o görüntülere maruz kaldım.
Anonimim: Hani sevgilin yoktu?
Anonimim: Kızın ağzına düşecektin.
Kendini kıskanmayan da ne bileyim yaaanniii
Çaktırma iç ses. Kendi kendime komiser Mesut gülüşü yaparak televizyonu açtım. Zeynep'in evinde yayılarak koltuğa uzandım. Allah'tan ailesi evde yoktu valla. Zeynep markete gitmişti. Mısır patlağı canımız çekmişti ama evde kalmamıştı bende bir koşu Zeynep'i gönderdim. Nasıl, iyi yapmış mıyım?
Çok iyi yaptın kız. Aferin sana.
Niye kız, sevmiyor musun Zeynoyu?
Yok ya. Seviyorum da uzun zamandır bir kendinle baş başa kalıp düşünemedin. Gerçekten Enes'i seviyor musun? Uzunca düşünmen gereken bir konu bence.
Haklısın iç ses. Kedi olalı bir fare tuttun ha.
Tabi kızım. Bir ara düşün bunu mal. Anca milletin aklına gidiyorsun. Başkaları yaşamıyor senin duygularını.
O sırada zil çaldı. Zeynep gelmişti. Korkak bir yüz ifadesiyle bana bakıyordu.
" Noldu kızım?"
" Ceren Ömer ile konuştum yolda."
" Ee ne var bunda?"
" Enes ile konuşmuş" Mal mı bu kız? Arkadaşlar sonuçta konuşabilirler.
" Bu gayet normal bir şey."
" Geri zekalı Enes Ömer'e senden bahsetmiş."
" Nasıl yani, ne demiş?"
" Anonim olan senden bahsetmiş." Kapının önünde dikilmiş öylece konuşuyorduk. Çok heyecanlanmıştım, birden bacaklarım titremeye başlayınca Zeynep'in kolundan tutup içeri çektim.
" Oturup konuşalım bacaklarım titredi. Ne oluyor bana ya, off." Karşılıklı bir şekilde koltuklara oturduk.
" Baştan anlat şimdi. Nasıl anlatmış, ne diye bahsetmiş?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIVILCIM-texting-
Teen Fiction0545255****: Selam ben hastan 0545255****: ciddi anlamda hastan ama 0545255****: resmiyete dökmeye ne dersin? İLACIMM: Ne diyon aq? İLACIMM: çolukla çocukla uğraşacak vaktim yok, kimsin? Uğraşacak mısın uğraşmayacaksın göreceğiz bakalım aslanım! ...