KIVILCIM-texting-11

7 3 0
                                    

selam canlar. Mağlum okullar açıldı. Bu yüzden ne bölüm yazabildim ne de yayımlayabildim. Bu durumlarda birbirimize destek çıkmamız lazım. Bu sürede bol bol yorum yaparsanız çok mutlu olurum. 

Zeynep'in evinin önüne indiğimizde Zeynep kaş göz hareketi yaparak neler olduğunu öğrenmeye çalışıyordu. Sonra konuşuruz bakışı atarak koşarak arabanın ön koltuğuna oturdum. Ömer arkaya Zeynep'in yanına oturdu. Şaşkınlıkla arkaya baktım. Yanımda olan kıpırdanmayla şoför koltuğuna baktım. Enes koltuğa oturmuş bana bakıp arabayı çalıştırdı. Arkama dönüp Ömer'e baktım. Göz kırparak başını cama çevirdi.  Sinirle önüme dönerek arabada en büyük zevkim olan şeyi yaptım. Radyodan müzik açarak,

" Sesini açsam sorun olur mu?" Enes kısa süreliğine gözlerini bana çevirip tekrardan yola baktı.

 "Hayır sorun olmaz, hatta istersen sanroof da açabilirsin." Sevinçle arkaya dönüp Zeynep'e baktım. Enişteminde sanrooflu arabası vardı ve Zeynep ile bizi arada gezdirirdi. İkimiz bayağı bir eğlenirdik. 

Enes'e sevinçle kafamı sallayınca gülümseyerek bir düğmeye bastı. Anında üst cam açılınca şarkının sesini daha çok açarak( Şarkı multide)  kendimi dışarı attım. Zeynep'te benimle birlikte çıktı. 

Arabanın hızı ile rüzgar saçlarımızı geriye atıyordu. Bu öyle güzel bir şeydi ki... Sanki rüzgar tüm gerginliğimi alıp götürmüş gibi hissediyordum. Daha sonra Ömer'de bizim yanımıza gelince Zeynep kısa süreli bir kalp krizi geçirdikten sonra ortama tekrardan uyum sağladı.

" Haksızlık oluyor ama. Siz eğlenin, garibim Enes şoförlüğünüzü yapsın." Enes'in sesini duyunca gülerek aşağı indim.

" Ee ne yapacaksınız Enes Bey, kader. Merak etme bir dahakine ben geçerim direksiyona."

" Pehh direksiyona geçecekmiş. Senin ehliyetin var mı ki?"

" Enes bak adamı sinir etme. Bizde boş gezenin boş kalfası değiliz herhalde."

" Allah Allah ciddi misin? Ne yazık ki ben seni gözlemlerime göre tam da boş gezenin boş kalfası sanmıştım." 

" Enes?"

" Efendim?"

" Senin benimle alıp veremediğin ne?"

" Seninle asla bir sorunum yok. Sadece biraz realistim. Düşüncelerimi dile getirmekten korkmuyorum." 

" Yalnız biz ona REALİSTLİK demiyoruz." realistin üzerine bastırarak konuşmuştum. 

 " EVEEETTTT!!!" Zeynep'in bağırış sesi gelince heyecanla kendimi dışarı attım. 

" Noldu? Neyi kaçırdım? Ulan Enes senin yüzünden neleri kaçırıyorum ya? " Ömer ve Zeynep birleşik ellerini gözüme sokarcasına gösterince hortlak görmüş gibi gözlerimi pörtlettim.

 Saygısız pislik.

Sus lan sen!

" Yani şimdi siz saplığa elveda m dediniz?"

" Aynen öyle yaptık bebeğim."  Bacağıma bir elin değmesiyle kendimi koltuğa attım Evet, ciddi anlamda attım. 

" Ne o Enes Bey! Kendinizi realistlikten sapıklığıma terfi ettiniz?"

" Kızım sen salak mısın? Vites değiştirirken elim değdi."  Aniden fren yapması ile kafam dikiz aynasına değdi. Enes ise karşımda tüm yüz hatlarının güzelliğini göz önünde bulundurarak gülüyordu. 

" Bana laf yetiştireceğine kendini dengede tutmayı öğren." 

" Sen araba sürmeyi bilmiyorsan ben ne yapayım mal!"

" Mal?"

" Aynen. Unutturma çıkışta sana direksiyon dersi vereyim."

" Emin ol hafızamı kaybetsem bunu kesinlikle unutmam." Enes Bey'i biraz sinir etmekten fayda gelmezdi. Kaşlarımı çatıp ciddi bir hal aldım.

" Pardon bir şey soracağım. Hafızanı nerede taşıyorsun, mağlum beyin pek var gibi gözükmüyor?"

" Sen çok mu konuştun sanki?"

" Ne o işinize mi gelmedi?"

"Hayır lafını verirdim ama senin gibi çenesi düşük bir bayanla aynı ortamda daha fazla bulunmak narin bünyeme zarar. Hem çıkışta seninle konuşmam gereken bir şey."

" Ay göçüm! Narin bünyeymiş. KALAS!"

" Çok konuşma in hadi. Zeynep seni bekliyor."

 Gözlerimi devirerek çantamı alıp indim. Zeynep Ömer'e utançla bakıp ellerini çekti. Zeynep'in koluna girip hastaneye ilerledim. 

 Acaba ne konuşacaktı benimle. Neyse yarın sabah öğreniriz bakalım. 

BÖLÜM SONU!!!!!!!!!!! 

 Oy verip yorum yapmayı unutmayınız. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 21, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KIVILCIM-texting-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin