7.

548 27 1
                                    

,,Lili za hodinu tam máme být"

,,Sakra" zaklela jsem a rychle zaklapla knížku.

,,Já tě tu nechám samotnou ať se stihneš připravit" řekl a odešel.

Jako první jsem začala s líčením. Měla jsem modré stíny a rudou rtěnku. Stíny zvýrazňovaly moje teď modro zelené oči.

Pak jsme si udělala vlasy. Spletla jsme je do složitého drdolu.

A nakonec šaty

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A nakonec šaty. Byly krásné modré a lehké. Vypadaly skoro jako šaty pro vílu.

Doplnila jsem to stříbrným náhrdélníkem od táty kde na konci bylo srdíčko a stříbrnými naúšnicemi kde uprostřed byl modrý kámen

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Doplnila jsem to stříbrným náhrdélníkem od táty kde na konci bylo srdíčko a stříbrnými naúšnicemi kde uprostřed byl modrý kámen. Boty byli bílé lodičky na mírném podpatku. Pak jsem si nasadila modro bílou masku. Když jsem doladila poslední detaily. Někdo zaklepal.

,,Dále"

,,Můžu?" zeptal se podle hlasu Stev.

,,Jasný. Jen počkej"

Vzala jsem do ruky malé bílé psaníčko a šla za Stevem.

,,Páni. Sluší ti to" vydechl.

,,Děkuji. Ty taky nejsi k zahození" řekla jsem a usmála se. Steve mi otevřel dveře a já se na něj vděčně usmála. Nabídl mi rámě a já ho přijala.

,,Kde jsou ostatní?"

,,Už v autech. Čekají na nás"

,,Ale to mě uvidí a já je a uvidí moje oči a já nechci, aby viděli moje oči" začala jsem vyšilovat a Steve se zastavil. Vzal mi hlavu do dlaní a koukal mi zpříma do očí. Bylo to trochu nepříjemné, ale měl tak krásný oči až mi to nevadilo.

,,Neboj půjdeš se sklopenou hlavou a nikdo nic neuvidí"

Kývla jsem na souhlas a zase jsme se rozešli. Dojeli jsme do garáže a spousta aut tam už nebylo. Nasedli jsme do nějakého černého, Tonyho auta a vyjeli. Před Towrem stály čtyři auta.

Dojeli jsme na místo a vystoupili. Ostatní už byly u vnitř.

,,Zatančíme si?"
zeptal se Stev a já se na něho vykuleně podívala.

,,Dobře, proč ne"
řekla jsem on mi zase nabídl rámě a dovedl mě na parket.

Vzal mě kolem pasu a já mu ruce položila na ramena. Koukali jsme si jeden druhému do očí a tančili. Byla to kouzelná chvíle. Oba jsem se usmívali a nechali se unášet hudbou.

Pohled Clinta

Vystoupili jsme a zamířili za ostatníma. Wanda, Nat, Pepper a Laura vypadaly kouzelně. Chtěl jsme vidět i Lili, ale ještě tu nebyla.

,,Náš starouš se nám zamiloval" uchechtl se Tony a ukázal na parket.

,,Úplně ho okouzlila" řekla s uchechnutím Nat.

,,Kdo to vlastně je?" zeptala se Wanda. Ta holka se Stevovi koukala do očí a on jí. Oba se usmívali a nechali se unášet hudbou. Chvilku jsem se na tu holku koukal a pak mi sjel pohled na její řetízek. Takový má jen jedna osoba.

,,Lili" vydechla Laura vedle mě.

,,Máš pravdu" vydechl jsem.

,,Je nádherná" řekl Tony.

,,To teda je" řekly Nat s Wandou zaujatě.

Pohled Lili

Písnička skončila a Steve mi nabídl rámě.

,,Steve já se bojím"

,,Neboj oni to pochopí a Clint s Laurou budou nadšení" řekl utěšujícím hlasem.

Šli jsem tedy k baru kde byli i ostatní. O něčem si povídali a když jsme tam přišli. Zmlkli. Koukla jsem se dolů, aby nikdo neviděl moje oči.

,,Vypadáš nádherně Lili" řekl táta.

,, Děkuji" řekla jsem.

,,Děje se něco?" zeptala se podezíravě.

,,No... vlastně....n-"

,,Má pro vás překvapení" řekl s úsměvem Stev. Rychle jsem zvedla hlavu a probodávala ho pohledem.

,,Steve!"

,,Ty by jsi to nikdy neřekla a teď už to ví" nechápavě jsem se po něm podívala a pak se podívala na ostatní.
Všichni třeštili oči do těch mých a nevěřícně zírali.
Zase jsem se koukal dolů a oči radši zavřela.
Najednou mě někdo obejmul a pak zase a další a další. Ocitla jsme se uprostřed kruhu Avengers. Museli jsme působit divně. Superhrdinové v jednom objetí uprostřed plesu/párty. Ten kdo mě objal jako první byl táta. Odtáhl se a zvedl mi jemně bradu.

,,Máš nádherné oči Lili" řekl a usmíval se dál. Pak mě objala ještě máma a jenom plakala.

,,Ty zase vidíš?" zeptal se nevěřícně Stark.

,,Jo" odpověděla jsem a usmála se.

,,Jsou stejné jako jsem si je pamatovala" řekla Wanda a znova mě objala. ,,Pietro bude rád" zašeptala.

,,Jak jsi to udělala?" zeptá se Bruce.

,,Kouzelný ručičky" usmívala jsem se dál.

,,Znám tě asi čtrnáct dní, ale už teď se u tebe nedivím ničemu" řekl Sam a já se uchechtla.

,,Jsem tak ráda, že zase vidíš" promluvila za tu celou dobu Nat a objala mě.

,,Abych byla upřímná. Představovala jsem si vás všechny jinak"

,,Jsem docela zvědavej jak" řekl Strak.

,,Hmmm.....asi hůř"

Usmála jsem se a ostatní se rozesmáli.

Dal jsem buďto tancovala se Stevem, tátou nebo Tonym. A pila. Docela dost drinků. Pila jsem fakt hodně. A to se taky ukázalo ráno

Bartonova dceraKde žijí příběhy. Začni objevovat