11.

479 15 0
                                    

Probudila jsem se a cítila na sobě něčí pohled. Stev.

,,Ahoj" řekla jsem se zavřenýma očima.

,,Ahoj" řekl a pohladil mě po tváři.

,,Steve?"

,,No?"

,,Jak to ostatním řekneme?"

,,To já nevím"

,,Možná bych jim to zatím neříkala"

,,Hmm asi ne" řekl a stále na mě koukal.

,,Baví tě to?"

,,Co?"

,,Na mě koukat"

,,Jo jsi roztomilá" usmála jsem se a otevřela oči. Naskytl se mi pohled na jeho rozcuchané vlasy a k jeho rannímu hlasu, který byl docela hrubý to bylo dokonalý.

,,Můžu tě obejmout?" nebyla jsem si jistá jestli mu to nebude vadit.

,,Ty můžeš všechno" usmál se a já taky. Přitáhl si mě k sobě a já ho objala.

,,Miluju tě víš to?"

,,To jsem rád, protože já tebe taky" odvětil a já se mu zakoukala do očí. Skoro jsem se v nich topila. Jemu pak sklouzl pohled na mé rty a mě pak taky. Pak se to stalo, políbili jsem se. Ten polibek byl krásný. Líbali jsme se než nám došel vzduch.

,,Možná bychom měli vstát" konstatovala jsem.

,,Mohly bychom, ale nemusíme" pokrčil Stev rameny a znovu mě políbil. Pak jsme se jen mazlili než do pokoje někdo vtrhnul. Táta.

,,Víte co já zase odejdu a budem dělat, že jsem tu nebyl" řekl a odešel.

,,Mám menší pocit, že by jsi to Clintovi říct měla.

,,Možná"

Byli jsme tam dlouho skoro až do oběda. Buďto jsem se mazlili a nebo pusinkovali.

Po obědě jsem šla zase do pokoje. Chvilku jsem jen tak koukala do stropu a hrála si s mýma schoptnotma. Ozvalo se zaťukání.

,,Dále" řekla jsem a ve dveřích se objevil táta. Stoupla jsem si a šla k němu.

,,Ahoj tati" řekla jsem trochu nervózně.

,,Ahoj Lili" řekl a vešel. Zavřela jsem a sedla si k němu na postel.

,,Tati já ti to vysvětlím"

,,Nic mi vysvětlovat nemusíš"

,,Fakt a nevadí ti to?"

,,Co?"

,,To, že chodím že Stevem"

,,Teď už ne"

,,Jak teď?"

,,Řekla jsi mi to takže už mi to nevadí, ale podám si ho to ti slibuju"

,,Co? Ne nech ho na pokoji"

,,Hmmm...ne děkuju"

,,Tati!"

,,Mám tě rád zlatíčko"

,,Já tebe taky tati" objimali jsme se takhle dlouho a táta nakonec odešel. Já jsem zase přemýšlela nademnou a Stevem.

Pohled Steva

Procházel jsme se po parku a koho jsem nepotkal? Kdo hádal Sharon vyhrává zlatého bludišťáka.

,,Ahoj Steveeeiiii"[Steví]

,,Co chceš Sharon"

,,Vysvětlení"

,,Čeho"

,,Proč si po týdnu našeho vztahu to ukončil"

,,Podváděla jsi mě"

,,No a?"

,,No a? Děláš si srandu? Podváděla jsi mě s dalšíma asi pěti chlapama"

,,Steve já se ti moc omlouvám nevím proč jsem to dělala, ale strašně tě miluju"

,,To je sice hezký, ale já tebe ne"

,,Děláš si prdel?!"

,,Mluv slušně"

,,Víš co-" než to dořekla někdo mi zaťukal na rameno.

,,Můžu s tebou mluvit Steve? Je ahoj"

,,Nazdar" odsekla a já jsem byl Clintovi vděčný za záchranu.

,,Díky za záchranu. Co potřebuješ?"

,,Co máš s Lili?"

,,No..víš...my.....myspoluchodíme"
Řekl jsem to tak rychle, že jsem překvapil i sám sebe.

,,Fajn díky, že jsi to přiznal"

,,To je všechno?"

,,Vlastně....ne"

,,Co ještě?"

,,Pokus se jí ublížit a já ti ublížit taky"

,,O..k?"

,,Fajn teď to je všechno"

,,Tak zas ahoj" řekl jsem a šel směrem do Towru.

Vpadl jsem do pokoje kde na zemi ležela Lili a asi přemýšlela.

,,O čem přemýšlíš?"

,,Co ti táta říkal"

,,On si s tebou povídal?" uchechtl jsem se.

,,Myslím, že s tebou taky"

,,Jop"

,,No tak?"

,,Řekněme, že je rád, že spolu jsme, ale nemám ti ublížit" usmál jsem se a lehl si nad ní na postel.
(Kdyby to někdo nechápal tak ona ležela u postele na zádech a koukala do stropu. Já jsem ležel na břiše na posteli a koukal na ní)

,,Panebože"

,,Co pak se děje?"

,,Moc se ti za tátu omlouvám"

,,To je dobrý. Asi bych reagoval stejně kdyby jsem měl dceru" usmál jsem se a ona taky. Odešel jsem zamknout a ani nevím proč nechtěl jsem kazit tuhle hezkou chvilku.
Zase jsem si lehl na postel a vzájemně jsme si koukali do očí. Má je nádherný.

Pohledem jsme si navzájem klouzali z očí na rty. Nakonec jsem to nevydržel a políbil ji. Ona ochotně spolupracovala. Zachvilku jsem byl s ní na zemi a líbali jsme se. Ona měla v rukou mou tvář a já jsem se rukama opíral o zem, aby ji svojí váhou nezavalil. Začala mi sundávat tričko tak jsem jí trochu pomohl. Byla opřená o lokty a dívala se na mě a já na ní. Přišlo mi trochu nefér, když já jsem bez trička a ona stále oblečená. Zase jsme se líbali. Otočila mi nohy kolem pasu a tak jsem se zvedl a chytl jí nohy, aby nespadla. Takhle jsem se líbali a já jí začal sundávat tričko. Byla nádherná. Začal jsem jí líbat na krk. A ona mi zajela rukama do vlasů...

Bartonova dceraKde žijí příběhy. Začni objevovat