Probudila jsem u někoho na hrudi a ten někdo se na mě koukal. Byl to Steve. Rychle jsem se odtáhla a sedla si.
,,Dobré ráno. Konečně jsi se probrala" usmál se.
,,Proč jsem tady vždyť já spím tam" ukázala jsem na pohovku.
,,Měla jsi noční můru tak jsem tě probudil a ty jsi chtěla, abych tu s tebou zůstal tak jsem zůstal"
,,Aha no tak já jdu do sprchy" řekla jsem a vydala se do sprchy. Zapla jsem vodu a začala přemýšlet co se to stalo. Na jeho hrudníku se mi spalo tak dobře. Bylo uklidňující jak se mu hrudník zvedal a zase padal.
Vyšla jsem z pokoje a Steve byl jen v kalhotách takže jsem měla dobrý výhled na jeho svalnaté tělo. Rychle jsem, ale pohled přesměrovala na jeho obličej.
,,Já jdu dolů tak ahoj" od včerejška už se s ním nebavím tak uvolněně a ani nevím proč.
,,Hej lidi máme misi" ozval se Tony.
,,Co je to za misi?" zeptala jsem se.
,,Našli základnu Hydry"
,,Aha"
,,Fajn připravte se a za deset minut v quijetu" řekl nově příchozí Stev.
Převlékla jsem se do uniformy. No teda černý kalhoty, tričko a koženka. Vlasy jsem měla ve dvou copech a na nohách boty s podpadkem. Nikdo neumí tak jako já bojovat s podpadkem. Byly ale upravené tak, aby klapot nebyl slyšet. Kolem pasu jsem ještě měla pistole, nože a na záda jsem si dala toulec se šípy a luk. Takhle připravená jsem šla do quijetu.
Potom co Steve řekl plán jsem si šla sednout za tátou.
Chvilku jsme si jen tak povídali, ale naše povídání přerušil Steve.,,Můžu s tebou mluvit?" zeptal se mě a já jen přikývla.
,,Tak co potřebuješ"
,,Chtěl jsem ti říct, že ty budeš mít ještě jeden úkol. S Wandou budete tu budovu držet. Musím jí totiž nechat vybouchnout a dost nerad bych tam zůstal. Chtěl jsem se tě taky zeptat jestli si pak nepromluvíme?"
,,Dobře"
,,Děkuji"
Pokrčila jsem rameny a šla zase za tátou.
,,Za pět minut jsme na místě tak se připravte" křikl a já myslela, že ohluchnu.
Vzala jsem si na sebe toulec se šípy a luk. Zkontrolovala jestli jsou v pistoli náboje a jestli jsou nože pořádně ostré. Poté jsem si ještě zkontrolovala jestli moje podpadky fungují a byla jsem připravená. Aby jste to chápali, když tím podpadkem pořádně fláknu do země vyjede nožík.
Vystoupili jsme z quijetu a Vydali se na svá místa. Zneškodnili jsme pár agentů a Stev zaběhl do vnitř ostatní šli za ním a já s Wandou jsme zůstali venku. Žádná z nás si, ale nevšimla nějakého agenta. Všichni už vyšli a čekalo se jen na Steva.
,,Fajn až řeknu teď tak tu budovu držte já se pokusím co nejrychleji vyjít" řekl do komunikátoru.
,,Teď!"
S Wandou jsme na sebe kývly a z rukou nám vyšla modrá a červená energie. Ozval se výstřel a já vydělá jak se Wanda chytá za rameno a padá k zemi. Svojí sílu jsem ještě víc zesílila a moje oči se začali zbarvovat do modra ještě víc než jsou. Bylo to těžký a tak se mi trochu podlamovaly kolena. Wanda se snažila mi trochu pomoct, ale kvůli ramenu moc nemohla.
,,Dobrý můžeš to pustit"
Řekl Steve do komunikátoru a já to pustila. Byli jsme u budovy příliš blízko takže by nás to zavalilo, ale já jsem udělala štít takže to bylo v pohodě. Pak jsem se rozeběhla k Wandě.
,,Wando vydrž jen...vodu potřebuju vodu"
,,Mám jí v kapse" vykašlala Wanda. Vyndala jsem vodu a trochu jí vylila do dlaní. Místo toho, aby se roztekla se mi na rukou obalila a já jsem mohla začít Wandu léčit. (Upřímně absolutně netuším jak se jí vešla do kapsy, ale Wanda dokáže i nemožná pozn. Autorky)
,,Děkuju" řekla když jsem jí doléčila. Pomohla jsem jí se zvednout a usmála se.
Vyšli jsme směrem k ostatním, ale mě zastavila ruka na mém předloktí. Než jsem stihla zareagovat muž mi držel nůž pod krkem.
Všichni hned zareagovali. Táta napnul luk, Tony napřahoval ruku, Nat držela nabitou pistoli, Steve měl přepraven svůj štít, Wanda v rukou svírala červenou záři, Thor držel kladivo pevněji a Pietro byl připraven kdykoliv vystartovat. Bruce byl připraven v quijetu kdyby se někomu něco stalo.,,O něco se pokusíte a je po ní"
,,To ani nezkoušej" procedil zkrz zuby táta.
,,Kdo mě v tom zastaví?" ušklíbl se.
,,Hele já se omlouvám, že vám skáču do vaší velice závažné konverzace, ale já myslím, že se vám hodím živá a ne mrtvá" mluvila jsem a tím si poškrábala krk.
Muž se zarazil a to jsem hned reagovala. Podpadkem jsem dupla do země a vyjel nůž, zabodla jsem ho týpkovi do nohy a on mě pod náporem bolesti pustil.,,Ty malá mrcho!" zakřičel a vrhnul se na mě. Vzala jsem nůž a než stihl něco udělat vrazila jsem mu ho blízko srdce.
,,Nikdy mě nedostanete" zašeptala jsem mu do ucha.
,,Hail Hydra" řekl a zřítil se na zem.
Sundala jsem si boty, protože už mě bolely paty.Vydala jsem se je quijetu kde už čekal Bruce z dezinfekcí a obvazem.
,,Já ti to ošetřím" řekl a pobídnul mě abych si sedla. Zaklonila jsem hlavu, aby na to líp viděl. Sykla jsem, když se dezinfekce dotkla rány. On mi to pak obvázal obvazem a odešel.
,,Děkuju za záchranu" přisedla si vedle mě Wanda.
,,Nemáš vůbec za co to byla samozřejmost"
,,Vážně moc děkuju" řekla a už
jsme se objímaly.----------------
Když jsme dorazili do Towru šla jsem rovnou do sprchy. Po sprše jsem si na sebe dala bílé tílko a šedé tepláky. Šla jsem si sednout na střechu a trochu popřemýšlet.
Nohy jsem svěsila přes okraj střechy a nechala se unášet myšlenkami.,,Ahoj" řekla osoba za mnou. Otočila jsem se a zvedla. Byl to Steve.
,,Ahoj" odpověděla jsem.
,,Chtěl jsem si promluvit o tom co se stalo po tom plese"
,,Co myslíš, stalo se toho hodně"
,,Myslím to, když jsme se opili"
,,Tady není o čem mluvit"
,,Ale je"
,,A co chceš sakra slyšet! Jsem pro tebe holka co se s tebou v opilosti vyspala!! Nic víc pro tebe neznamenám! Já jsem si myslela!! Byla jsem tak naivní a zamilovala jsem se do tebe!!! Dal si mi naději na normální život, ale jak může být normální, když někoho miluješ a on tebe ne?!!!" tekly mi slzy proudem a já jsem měla skoro vykřičený hlasivky.
,,Miluju tě" řekl a já se zarazila.
,,Co?" řekla jsem, protože jsem si nebyla jistá jestli slyším dobře.
,,Miluju tě Lili a nikdy nepřestanu. To co si viděla udělala Sharon naschvál. Jo chvilku jsme spolu chodili, ale ona mě podváděla takže jsem to po týdnu ukončil"
,,Takže teď co?" zeptala jsem se.
Nic neříkal jen mě obejmul kolem pasu a políbil.,,Teď asi spolu chodíme" zašeptal.
,,Miluju tě Steve"
,,Já tebe taky Lili" ty slova se nesly vzduchem a mi jsme se pod noční oblohou plnou hvězd líbali.
ČTEŠ
Bartonova dcera
FanfictionNevím co bych k tomu napsala. Je to příběh plný lásky, smutku, nenávisti..... Zkrátka úplně stejný příběh jako ostatní příběhy. Děj jsem si upravila. Pietro žije. Clint má manželku a děti, ale už tři.