-15.BÖLÜM FİNAL PART2- |BaekYeol| (M)

2.2K 118 2
                                    

Yazan:SeKaiLover


Chanyeol'ün duygularına karşılık verdikten sonra ki gün okulda Baekhyun artık eskisi kadar rahat olamıyordu onun yanında. Türlü şebeklikler yaptığı arkadaşı ile artık sevgiliydi. Bu güzel hissettiriyordu ama önce gerginliği üzerinden atması gerekiyordu. Bunu nasıl yapabilirdi ki? Onunda normal bir şeyler konuşmalıydı belki.

Chanyeol, Baekhyun'a durmadan beni ne kadar seviyorsun diye sorduğundan Baekhyun utanarak konuyu değiştirmeye karar verdi.

"Chanyeol, ilk karşılaştığımız zaman dört yıl önce yani...neden sevgilin olmadığı halde, sevgiline benzediğimi söyledin?"

"Çünkü ortaokuldayken aynı okuldaydık ve seni uzaktan severken sonrasında seni takip ettiğimi fark ettim. Lisedeyken babamın işi yüzünden ayrılmak zorunda olmasaydık, asla peşini bırakmayacaktım. Beni aramanı o kadar bekledim ki. Sana ulaşamadım çünkü o kadar uzaktan bunu yapmak zordu. Beni unutmadığını biliyordum arkadaş olarak görsen bile. Bende seni asla unutmadım ama seni sevdiğim için."

Baekhyun kızarırken Chanyeol ise tersine daha cesaretlenmiş görünüyordu. Çünkü hep içinde tuttuğu şeyleri söylemekten korkacağı bir şey yoktu artık. Başını Baekhyun'un boynuna doğru uzatarak kokladı. "Böyle güzel kokmasan olmaz mı? Herkesin içinde seni öpmeye başlayacağım galiba."

Chanyeol sırıtınca Baekhyun gözlerini ayırdı, boğazı kuruyordu. Adeta şok yaşıyordu. Uzun olan hep utangaç davranmaz mıydı normalde? Karşılık aldıktan sonra özgüveni tavan yapmıştı anlaşılan. Şuan rolleri değişmişlerdi neredeyse. Hep yaramazlık yapan Baekhyun iken bu rolü Chanyeol devralmıştı. 

Baekhyun ona söyledikten sonra ayaklanarak lavaboya yöneldi. Giderken arkasını dönerek bir kaç defa Chanyeol'e bakmayı ihmal etmiyordu. Chanyeol'ün oradan kendisine bakışları ve gülüşü, mükemmeldi. Kimsenin görmesine izin vermek istemiyordu ama aynı zamanda herkes görsün ve Baekhyun'a ait olduğunu bilsin istiyordu. Chanyeol ile birlikteyken hiç olmadığı kadar mutluydu.

Lavaboya geçince aynanın karşısında durarak aklındaki tüm karmaşıklığını düzeltmeye çalıştı. Chanyeol ile artık sevgiliydi ve gergin olması için bir neden yoktu. Evet, yoktu. Öyleyse neden tekrar yanına dönerken kalbi göğsünü delip geçiyordu? Buna alışamayacaktı, asla alışamayacaktı!

Sıralarına döndüğünde bir gencin Chanyeol'ün bir omzuna elini koymuş bir şeyler söylediğini gördü. İkisi cidden iyi anlaşıyor gibi görünüyordu. Chanyeol gayet havalı bir şekilde o gence bakıyordu. Baekhyun'u umursayan yoktu. Uzun olanın kolunu dürtene kadar da fark etmemişlerdi onu. 

Diğer çocuk sözü bölününce rahatsız olarak mırıldanmalarıyla yerine döndü.

Chanyeol ise hemen sevgilisine doğru çevirdi yönünü. Yine ona özel olan kocaman gülümsemesi yüzünde belirince Baekhyun da farkında olmadan gülümsedi. Ama şuan ona kızmalıydı. Boğazını temizledikten sonra kaşlarını çattı. "Bu kadar yakın olmanız normal bir şey mi sence?"

Chanyeol daha fazla gülmemek için dudaklarını birbirine bastırıp çizgi haline getirdi. Gamzesi belirginleşince Baekhyun yeniden sinirinin uçup gittiğini hissetti. Chanyeol onu kesinlikle çok fazlabüyülüyordu.

"Seni sevdiğimi biliyordu ve tavlama sırlarımı merak ediyormuş. Söylemem için ısrar ediyordu ama ben sadece cazibeme karşı koyamadığını söyledim." Chanyeol kendinden emin bir şekilde gülerek söyledi. Baekhyun kesinlikle ona çok fazla yüz vermişti.

Yinede söylediği her şey Baekhyun'a güzel hissettiriyordu. Onun kalın sesini duymak harika bir şeydi zaten başlı başına. 

Ders başladıktan sonra ikiside dersle hiç ilgilenmemişti. Baekhyun telefonundan ablasıyla mesajlaşıyordu. Sevgilisini ve gelişen olayları anlatmak için. Chanyeol ise alttan gizlice oyun oynuyordu. Kısa olana biraz daha yaklaştı onu hissedebilmek için.

|SUDDENLY|✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin