Yazan: SeKaiLover
Sabahtan beri tıkınıp, içip, televizyon izleyip duruyordu Jongin. Evi bok götürüyordu, hatta yakında bu çöp evde kaybolursa şaşırmazdı bile. Bunu bir kenara bırakırsak, çok sıkılıyordu ve çok yalnızdı bugün. Bir yerlere gidecek havası yoktu ilk defa. Şu salonunun ortasında her halt vardı ama seksi bir insan parçası yoktu.
Lanet olası hormonlar! Televizyonda gördüğü kısacık bir erotik anda bile aşırı sertleşmişti. İzlediği sadece bir animeydi ve erotik an ise karakterlerin öpüşmesiydi. 'Özellikle geç saatlerde neden bu kadar azgın oluyorum?' diye düşünmeden edemedi. Testisleri, alarm için saat kurmuş gibi 'şehvet time' diye zırlayarak alt taraflardan titreşimlerle, Jongin'i uyarıyordu. Koltuğa biraz daha yayıldı ve kanallarda işe yarar bir şey aradı.
Şuan porno cdleri için odasına çıkamayacak kadar aceleciydi. Televizyon kanallarında gezerken dikkatini çekti bir şey. Bir sıcak sohbet kanalı. Ah bingo! Babasının, değerli ilk oğlunun yönettiği o değerli şirketi mi yani? Bir de Jongin'e ahlaksız derlerdi.. Şirketimiz demiyordu Jongin, çünkü öyle saçma şeylerle işi olmazdı asla.
Ufak bir kahkaha atmadan edemedi. "Ne kadar saçma bir iş olsa da, işime yarayacağını düşünmemiştim. Sıkı çalışıyorsun hyung." dalga geçti.
Kanaldaki resim slaytlarını izlemeye karar verip kumandayı bir köşeye attı. Sağ eliyle pantolonunun üzerinden sertliğini okşadı. "Yardıma ihtiyacın varsa hemen beni ara. Ekrandaki numarayı tuşla ve anında ateşli bir gece..." Ekrandaki seksi varlığın üzerinde yanıp sönen bu yazıya odaklandığında "Aslında kendim de halledebilirim ama neden olmasın." konuştu kendi kendine... Telefonuna bakındı aceleyle. Cehennemin dibindeydi belli ki.
Büyük bir arama ve kazı çalışması sonucunda nihayet telefonu cips paketinin içinde bulabilmişti. "Oraya nasıl girdin dostum?"
Telefonu kapıp direk numarayı tuşladı ve bekledi. Telesekretere bağlanırken bugünü daha nasıl ilginçleştirebileceğini düşünüyordu. "Lütfen bayanlarla sıcak sohbet için 1'i, baylarla sıcak sohbet için 2'yi tuşlayınız. Daha önceden konuştuğunuz birine bağlanmak içinse 3'ü tuşlayınız." İkiyi tuşladı daha ilginç olması için.
Şarkı söyler gibi melodik çıkan bir sesle "Ateşli geceler. Ben Honey." dediği anda Jongin etkilendi ondan. Etkileyiciydi, yoğun ve biraz kalın çıkan ses. Bu sesi dinleyerek bile boşalabileceğini düşündü. "Selam bebeğim. Benim kadar tatlı mısın?" çapkın gülüşünü takınıp söylemişti o göremese de. Telefondaki harika sesten bir kahkaha duydu. "Bunu biraz sonra öğreneceksin." dediğinde, erimek üzereydi.
"Erkek olmana sevindim doğrusu." dediğinde şaşırdı Jongin. Ne yani kadınlarda mı arıyordu? "Bu ilginç olacak." Sakin ve kısık sesi onu daha da tahrik etmişti. İlginç olacağını düşündüğüne göre ilk defa bir erkekle telefon seksi yapıyor olmalıydı Jongin gibi.
"Bende öyle düşünmüştüm. Pekala. Şuan ne giyiyorsun?"
"Beyaz tenime fazlasıyla uyumlu olan kırmızı dar bir bokser."
Pantolonun üzerinden sertliğini öyle hızlı okşuyordu ki Jongin birazdan alev çıkaracaktı. Telefonu sol elinde tutuyor, sağ eliyle düğme ve fermuarı açmaya çalışıyordu. Çabaları başarıyla sonuçlandığında direk pantolonu ayaklarına kadar indirdi ve çıkarma gereği duymadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|SUDDENLY|✓
FanfikceFazla zevk düşkünü biri olabilirdi Jongin. Ama bunun değişmeyeceği ne malumdu? Ya da belki hiç değişmezdi...