#Unicode
အနေအေးပေမယ့် ပွင့်လင်းပြီး တစ်ခါတစ်လေ စွာတေးလန်တတ်တဲ့ ကောင်လေး။ Broken family ကပေါက်ဖွားလာတာကြောင့် အရာရာကို သိပ်လေးနက်လွန်းတဲ့ ကောင်လေး။
ကံတရားရဲ့ မျက်နှာသာပေးမှုကြောင့် လမ်းပြသွန်သင်ပေးတဲ့ အုပ်ထိန်းသူတွေကို ပိုင်ဆိုင်ခွင့်ရခဲ့သည်။ အချစ်ကို ထပ်ပြီးတွေ့ရှိချိန်မှာ သံယောဇဥ်တွယ်မိသူက အသက် ၁၈ နှစ်ကွာတဲ့ လူတစ်ယောက်။ လူတစ်ယောက်ရဲ့ ရင့်ကျက်မှုဟာ အသက်အရွယ်နဲ့မဆိုင်ဘဲ သူ့ရဲ့ ဘဝအတွေ့အကြုံနဲ့ ဆိုင်တယ်ဆိုတဲ့ သဘောကို သူက ဖော်ပြပေးလိမ့်မယ်။"ကျွန်တော့်ဘဝဖြစ်တည်မှုက မရိုးရှင်းဘူး။ ဒါပေမယ့် ဦးနေသွေးရှိန်ကို ချစ်မိသွားတာကတော့ ရိုးရှင်းပါတယ်။"
တုနှိုင်းသစ်။
__________________
တည်ငြိမ်ခန့်ညားပြီး
မျိုးကောင်းရိုးကောင်းကနေ ဆင်းသက်လာလေသူ။ သိက္ခာဆိုတဲ့ စကားလုံးဟာ သူ့ရဲ့ အသက်နဲ့ ညီမျှသည်ဟု ခံယူထားသူ။ မိသားစုရဲ့ နွေးထွေးချစ်ခင်မှုနဲ့ ကြီးပြင်းခဲ့ရပြီး အမေဖြစ်သူရဲ့ အသည်းညှာတစ်ဦး။ အချစ်ဆိုတာ ဆန်းကြယ်ကြောင်း သူ့လက်ခံသွားတဲ့အချိန်မှာ တားဆီးလာတဲ့ ဘယ်အရာမဆို သူကျော်ဖြတ်နိုင်ပါ့မလား။"ငါ့အသက် ၃၅ နှစ်မှာ တစ်ခါမှ တွေတွေဝေဝေနဲ့ စဥ်းစားခဲ့ရတဲ့ ဆုံဖြတ်ခဲ့ရတဲ့ ကိစ္စမျိုးဆိုတာ တစ်ခုတောင်မရှိခဲ့ဘူး။ ဒါပေမယ့် မင်းနဲ့ပက်သက်ပြီးတော့ အခုငါ တွေဝေရတယ်။ အဖြေတစ်ခုသေချာထွက်ဖို့ ခက်ခက်ခဲခဲစဥ်းစားခဲ့ရတယ်။ မင်းနဲ့ ပက်သက်ရင် ငါတော်တော် ရူးသွပ်နေမိပြီ တုနှိုင်းသစ်။ မင်းကို ချစ်လို့ ငါရူးနေမိပြီ။"
နေသွေးရှိန်။
(27/7/2021)
#Zawgyi
အေနေအးေပမယ့္ ပြင့္လင္းၿပီး တစ္ခါတစ္ေလ စြာေတးလန္တတ္တဲ့ ေကာင္ေလး။ Broken family ကေပါက္ဖြားလာတာေၾကာင့္ အရာရာကို သိပ္ေလးနက္လြန္းတဲ့ ေကာင္ေလး။
ကံတရားရဲ႕ မ်က္ႏွာသာေပးမႈေၾကာင့္ လမ္းျပသြန္သင္ေပးတဲ့ အုပ္ထိန္းသူေတြကို ပိုင္ဆိုင္ခြင့္ရခဲ့သည္။ အခ်စ္ကို ထပ္ၿပီးေတြ႕ရွိခ်ိန္မွာ သံေယာဇဥ္တြယ္မိသူက အသက္ ၁၈ ႏွစ္ကြာတဲ့ လူတစ္ေယာက္။ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ ရင့္က်က္မႈဟာ အသက္အ႐ြယ္နဲ႕မဆိုင္ဘဲ သူ႕ရဲ႕ ဘဝအေတြ႕အႀကဳံနဲ႕ ဆိုင္တယ္ဆိုတဲ့ သေဘာကို သူက ေဖာ္ျပေပးလိမ့္မယ္။"ကြၽန္ေတာ့္ဘဝျဖစ္တည္မႈက မရိုးရွင္းဘူး။ ဒါေပမယ့္ ဦးေနေသြးရွိန္ကို ခ်စ္မိသြားတာကေတာ့ ရိုးရွင္းပါတယ္။"
တုႏွိုင္းသစ္။
__________________
တည္ၿငိမ္ခန့္ညားၿပီး
မ်ိဳးေကာင္းရိုးေကာင္းကေန ဆင္းသက္လာေလသူ။ သိကၡာဆိုတဲ့ စကားလုံးဟာ သူ႕ရဲ႕ အသက္နဲ႕ ညီမွ်သည္ဟု ခံယူထားသူ။ မိသားစုရဲ႕ ႏြေးေထြးခ်စ္ခင္မႈနဲ႕ ႀကီးျပင္းခဲ့ရၿပီး အေမျဖစ္သူရဲ႕ အသည္းညွာတစ္ဦး။ အခ်စ္ဆိုတာ ဆန္းၾကယ္ေၾကာင္း သူ႕လက္ခံသြားတဲ့အခ်ိန္မွာ တားဆီးလာတဲ့ ဘယ္အရာမဆို သူေက်ာ္ျဖတ္နိုင္ပါ့မလား။"ငါ့အသက္ ၃၅ ႏွစ္မွာ တစ္ခါမွ ေတြေတြေဝေဝနဲ႕ စဥ္းစားခဲ့ရတဲ့ ဆုံျဖတ္ခဲ့ရတဲ့ ကိစၥမ်ိဳးဆိုတာ တစ္ခုေတာင္မရွိခဲ့ဘူး။ ဒါေပမယ့္ မင္းနဲ႕ပက္သက္ၿပီးေတာ့ အခုငါ ေတြေဝရတယ္။ အေျဖတစ္ခုေသခ်ာထြက္ဖို႔ ခက္ခက္ခဲခဲစဥ္းစားခဲ့ရတယ္။ မင္းနဲ႕ ပက္သက္ရင္ ငါေတာ္ေတာ္ ႐ူးသြပ္ေနမိၿပီ တုႏွိုင္းသစ္။ မင္းကို ခ်စ္လို႔ ငါ႐ူးေနမိၿပီ။"
ေနေသြးရွိန္။
(27/7/2021)
YOU ARE READING
"အသက်ထက်ဆုံး ချစ်ချင်သည်" / "အသက္ထက္ဆုံး ခ်စ္ခ်င္သည္" (Season-1)-Completed-
Romanceအချစ်ဆိုတာ ရူးသွပ်ခြင်းပဲ တဲ့။ ဟုတ်ပါတယ်။ ကျွန်တော်နဲ့ ဦးနေသွေးရှိန်က တစ်ယောက်နဲ့တစ်ယောက် ရူးသွပ်ခဲ့ကြပါတယ်။ အခ်စ္ဆိုတာ ႐ူးသြပ္ျခင္းပဲ တဲ့။ ဟုတ္ပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္နဲ႕ ဦးေနေသြးရွိန္က တစ္ေယာက္နဲ႕တစ္ေယာက္ ႐ူးသြပ္ခဲ့ၾကပါတယ္။