Part 20

577 91 52
                                    


ولی هرچییییی بگیییید ... اینا خیلیییی گوگولین 🤧🤧🤧

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

$ دیدی؟! ... مرتیکه ی آشغال تو چشم من ذول (؟) زده بعد حرفای کثیف تو چوش جیمین میزنه ... آخه آدم انقدر پستتتتت .

₩ هی رفیق آروم باش ... وضعیت من از تو بهتر نیست.

$ فقط باید شانس بیارم قضیه ی خیانتشو برای جیمین تعریف نکنه ... وگرنه شک دارم شانسی داشته باشم.(زهی خیال باطل ... یاح یاح یاح یاح (شما اینو خنده شیطانی در نظر بگیرید))

₩ هیوننن (با نیشخند) تو که قرار بود از سنگ باشی پسر ... چی شد پس (قهقهه)

هیون بعد از پرت کردن کتش روی صندلی رفت سمت بار (از اون قسمتایی که همش نوشیدنیه) تا برای خودش نوشیدنی بریزه .

$ الان وقت خوش مزه بازی نیست سئو پس دهن فاکیتو ببند.

₩ هی هی ... تند نرو ... تو اگر حرفای کثیفشونو شنیدی من کارای کثیفشونو دیدم ... پس خفه شو ( واااا جئووووون ازت توقع نداشتم بچه امو جلو مهمون لخت کنی )

$ همچین میگی کارای کثیف انگار چی بود ... چهارتا لاوبایت دیدی ... که اونارم جیمین پوشونده بود وگرنه منم میدیدم .

₩ به منم بده .

سئوجونم رفت و پشت میز نشست تا هیونگشیک یه لیوانم به اون بده .

$ چی میخوری؟!

₩ ودکا ... 50 درصد که نداری پس 40 درصد .

$ 50 درصدشو داشتمم بهت نمیدادم ... اصلا دلم‌نمیخواد تو این سن قاتل بهترین رفیقم بشم و برم زندان .

یه لیوان ریخت داد به سئوجون (حقیقتا نمیدونم ودکا شات یا پیک یا لیوان) .

₩ رفیقتم فقط وقتی بهم نیاز داری ... هر وقت هرکدومتونو کنارم خواستم ... هیچکدومتون برام نبودین.

و لیوانشو کامل خورد .

$ هی هی ... اولن که آروم تر ... سنگکوب میکنی ... بعدشم ... اونی که یهو کله ی صبح چشممو واکردم دیدم با یه نامه و پول گزاشته رفته من نبودم . کسی که شبش با من بود ... ولی از صبح فرداش قرار بود برای کسی دیگه ای جون بکنه من نبودم ... اونی که تو رابطه بود ولی با بهترین دوستش خوابید من نبودم ... پس تند نرو و بفهم چی میگی‌ .

₩ صد دفعه به خاطر اون کار احمقانه ازت معذرت خواستم چرا نمیفهمی ... من خر بودم ... بچه بودم ... بعدشم ... اون شب فقط من نخواستم باهات بخوابم ... خودت همراهیم کردی ... ولی ... یه اشتباه بود.

$ یه اشتباه بود ... اون اشتباه یه عمر گلوی منو گرفته ... اون اشتباه نمیزاره راحت باشم ... اون اشتباه تمام زندگیمو به گند کشید.

₩ بس کن هیون ... یه جوری اقراق (؟) نکن انگار برات مهم بوده ... خودتم میدونی تو حتی از همون زمانم چشمات دنبال پارک بود .

You Are Still For MeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora