Revirden çıkıp kogusuma donmemin uzerinden bir hafta gecmisti. Açıkçası revirde yatmaya alışmıştim. Durust olayım daha çok refakatçimden memnundum.
Yatakta yatarken Sungwoon içeri girdi. Bir baş selamı verip yatağına geçti o da. Bu sıralar durgun gibiydi. Nedenini de sormuyordum.
Elimdeki kitabı oflayarak kapatıp yatağa attım. Aynı kitabı bin kere okumak bunaltıyordu. Yataktan kalkıp dışarı çıktım. Havalandırma saatine bir saat vardı. Çabucak geçmesini istiyordum çünkü açık havayı cok seven bir insanım.
Merdivenlerden aşağı inip mutfak bölümüne geçtim. Kendime bir çay doldurup boş bir masaya geçtim. Oturup çayımı yudumlarken sigara içmeyi ne kadar özlediğimi farkettim.
Öyle cok sıkı içici değildim. Ama ne zaman sıkıntıya düşsem rahatlatan tek şey sigaraydi. Acaba içeri sigara sokabilir miyim diye düşündüm. Sanırım bunu Jungook ile konuşmalıyım.
Bu bir hafta boyunca Yoongi ile yakındık. Daha çok ben yakındım. Chris'in söylediği plandan dolayı ister istemez Yoongi'ye yakın davranıyordum. Vicdanım buna sızlasa da tek kaçışımın şimdilik bu olduğunu biliyorum.
Yoongi ona yakın davranmamı garipsese de zamanla alışmıştı. Hatta yakın davranmadigim zamanlar yanıma gelip çaktırmadan beni yokluyordu. Bu halleri hoşuma gidiyordu.
Düşüncelere dalmışken sandalyeye oturan kişi ile toparlandim. Chris sandalyeye yayılırken gülümsedi.
"N'aber? Nasıl gidiyor?" Dediği şeyi anlayarak ona doğru yaklaşıp ellerimi kavusturarak masaya koydum.
"Iyi gidiyor. Bu iş kısa zamanda hallolur. Kendi gözlerinle de gördün zaten." Başını salladı memnuniyetle. Dün yemekhanede Yoongi ile komik bir şey konuşurken ona olan yakın temasımdan bahsediyordum.
"Gördüm gerçekten. Buraya geldiğimden beri Yoongi'yi ilk defa içten gülerken gördüm." Dediği şey ile yüzümde ki gülümseme donmuştu. Gerçek yüzüme soğuk bir su gibi çarpmıştı.
Kendimi toparlayarak boğazımı temizleyip konuştum. "O zaman şu plandan bahset artık."
•••~•••
Gelmeyeli hikayeyi unutmuşum cidden. Şöyle bir yoklamak icin geldim buraları.
Hikaye akışına göre gidiyor. Herhangi bir net kurgu yok kafamda.
Sınavlardan dolayı çok uğramıyorum buraya. Biraz daha bölüm atmayı düşünüyorum en azından sınav haftasına kadar.
Bu arada bizim çocuklar Instagram hesabı açmış. Çok mutlu oldum. Yoongi'ye yazmak alışkanlık haline geldi iyice. Eşit takip ettiginizden emin olun.
Yemek yemeyi unutmayın sizi seviyorum.♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
779•Yoonmin
AzioneHapishanenin sevildiği kadar nefret edilen eşcinsel Yoongi'si ve homofobik olan Jimin'i.