Pjesa 4

362 21 0
                                    

Pas kesaj kap Klean per dore dhe largohemi qe aty. Ajo ishte e tronditur, e merzitur. Doja ti flisja, por me dukej e kote. Pse duhet qe ajo te vuante gjithmone? Cfare kishte bere?
---------
Pasi kaloj edhe 1 ore ishte pushimi. Klea nuk kishte folur fare, epo e teproi mendova dhe I fola vete.
-Eiden: Eh, mjafte moj vajze. Cme ben keshtu. Ajo qe ndodhi, ndodhi. Varja!
-Klea: D.m.th Andi ia ka treguar te gjitha Florit?
-Eiden: Edhe me pyet? Klea, sa here te kam thene, ai nuk eshte ashtu sic mendon. Une atij I them me plot gojen njeri misterioz. Ai meret me droge, me prostitucion, me gjithcka.
-Klea: Avash, avash. Tani ia fute kot.
-Eiden: Ne rregull, vazhdo ta mbrosh. Do ta shohim deri ku do arrish. Meqe ra fjala, Klajdi me ate tjetrin...Cfare biseduat?
-Klea: Hic, thjesht u prezantuam. Ai tjetri quhej Emilio.
-Eiden: Sme intereson. (Teksa ishim duke biseduar prane nesh vjen Luisi, nje prej shokeve te klases)
-Luis: Hey, goca. Cpo beni?
-Eiden: Hic, ja presim te bie zilja, te hyjm ne mesim. (Sapo mbaroj fjalen, bie zilja. Klea dhe Luisi qeshin)
------
Sapo hyj ne klase shikoj qe nuk kisha stilolaps. Dal nga klasa dhe tek dera kryesore ishte mbeshtetur Klajdi. Pse duhet te ishte pikerisht ai mendoja me vete? Afrohem drejt deres dhe ai zgjat kemben duke mos me lene te kaloj.
-Eiden: Pse erdha ne kete dreq shkolle kur e dija qe ketu mblidhen vetem budallenjte?
-Klajdi(Duke hequr kemben): Me fal, me mua e kishe?
-Eiden: Me fal, po ty pse te dogji?
-Klajdi: Jo, por nga ajo qe ketu nuk shikoj njeri tjeter pervec nesh.
-Eiden: Te lutem shume, me qendro larg dhe mos u mer me mua. (Ai zgjat perseri kemben teksa une kaloj)
-Klajdi: Ups, me fal. E zgjata pa dashje.
-Eiden(E godas): Ups, me fal. Te godita pa dashje! (Largohem, mar stilolapsin dhe kthehem ne klas, ku degjoj edhe te bertiturat e presores per vonesen. Gjithsesi ulem ne banke dhe ne mendje kisha vazhdimisht ate idiotin, fundja e kisha para syve sepse ishte ne oborr dhe une nga dritarja e shikoja te gjithe oborrin)
-------
Oren e fundit kisha anglisht. Ngrihem ne tabele, por nuk kishim shkumesa. Shkoj ne drejtori, drejtoresha ishte ne mesim, ne salle nuk kishte, keshtu qe shkoj tek nje klase, te matura A. Degjoja zhurma, pra nuk kishte presor. Trokas dhe sapo hap deren shikoj Klajdin. Mos thash me vete. Gjithsesi, u kerkoj shkumesa dhe ky qe ishte ne kembe mi jep. Pas nje falenderimi qe mezi me doli nga goja, largohem dhe shkoj ne klase ku vazhdoj me ushtrimet.

Pergjithmone bashke ✔Where stories live. Discover now