Pjesa 6

350 20 0
                                    

Gjithe vajzat e klases po me shikonin teksa flisja me te. I shikoja qe po me veshtronin me xhelozi dhe te them te drejten nuk e kuptoja pse benin keshtu. Po, Klajdi ishte ai playboy I shkolles, ishte i gjate, brun dhe mos ta mohoj ishte simpatik, por sjellja e tij I shkaterronte te gjitha keto. Ne ate moment prane tij vjen Flori.
-Flori: Klajdi, paske zene miq te rinj? (Qesh. Sa here e shikoja ate njeri me vinte ta mbysja mu ne vend. Klajdi nuk foli asnje fjale dhe une qe mbyll dritaren, madje edhe perden)
--------
Edhe 2 oret e tjera kalojn shpejt dhe vjen pushimi I madh. Sapo dal te shkallet, ne dritaren e salles del presorja e matematikes dhe me flet.
-Presorja: Eideni, do dal nje prind. Hap porten, mbylle dhe me sill celesin te lutem. (Duke me hedhur celsin)
-Eiden: Ne rregull presore. (Mar celsin, hap porten, del prindi, por nuk po e mbyllja dot)
-Eiden: Po mbyllu dreqi e mori. (Papritur degjoj nje ze qe me thote te ndihmoj une. Ishte Klajdi dhe pas disa sekondash ndiej duart e tij qe u zgjaten mbi te miat, ndiej trupin e tij ngjitur me turpin tim, ndiej eren e parfumit te tij dhe zemren qe me rrihte sikur do dilte nga kraharori. As vet nuk po e kuptoj ckishte. Pasi mbylli porten, u largua duke me dhene celsin dhe une pas nje falenderimi shkoj te presorja per ti dhene celsin)
--------
Isha ne banke duke degjuar muzike bashke me Anin. Na pelqente qe duke degjuar muzik edhe ta kendonim ate. "Shape of you" e Ed Sheeran degjohej ne gjithe klasen, disa prej shokeve ishin duke na bere video. Po qeshnim si te cmendur, me Anin kaloja gjithmone mire. Kishim shume gjera te perbashketa. Isha e gezuar deri ne momentin qe tek dritarja shfaqet Flori. Ndalojm muziken dhe ai I flet Anit.
-Flori: E ke pare gje Milin ose Klajdin?
-Ani: Jo. (Flori largohet dhe une qe ja plasa te qeshurit sepse mezi po duroja. Sapo ai tha emrin Mili, nuk e di me tingelloi cuditshem)
-Ani: Cpate ti?
-Eiden: Te te bej nje pyetje. Kush eshte Mili?
-Ani: Emilio. (Emilios I flisnin Mili, hahaha)
--------
Oren e fundit ishin bosh dhe dolem jashte. Vendosem te luanim volleyball. Zem vendet dhe sapo behemi gati te fillojm vjen Klajdi.
-Klajdi: Ka ndonje vend per mua?
-Ani: Na vjen keq, por jo.
-Luis: Hajde ne vendin tim se une nuk kam qejf te luaj. (Del nga loja)
-Klajdi: Okay. (Luisi ishte ne nje skuader me mua dhe rrjedhimisht tani do isha ne nje skuader me Klajdin. Gjithsesi vazhduam lojen. Une luaja te sherbimet, me pelqente aty. Skuadra ime ishte ne avantazh me piket, fundja ishim me te miret. Ani luan perfekt, por edhe Klajdi luante shume mire. Te dy u ben nje dyshe e pakalueshme te rrjeta. Ishim afer fundit te setit te pare kur me duhej te beja sherbimin. Prane meje vjen Klajdi)
-Klajdi: Mund ta bej une kete here?
-Eiden: Ne rregull. (I jap topin dhe ai ben sherbimin. Tani isha e sigurt. Mendimi im per te ishte I gabuar. Ai nuk ishte I keq apo medjemadh sic mendoja une. Ai sillej mire tashme, por mbi te gjitha ishte simpatik, madje djali me simpatik I shkolles)

Pergjithmone bashke ✔Where stories live. Discover now