Bir hafta çok çabuk geçmişti. Bu süre zaafında hyunjini daha iyi tanımıştım. Birçok şey yapmıştık ve uzun süre sonra ilk defa bu kadar mutlu olduğumu hatırlıyordum. Annem'in ölümünden sonra ev hapsindeydim. O olaydan sonra babam evden çıkmamı yasaklamıştı hoş bende çıkmayı istemiyordum zaten. Arada elbette babamla çıkıyordum ama tek başıma çıkmam yasaktı. Zaten bu sayede daha çok içime kapanık, narin ve utangaç birisi olmuştum.
Bu durum babam'ın o günü evlenme konusuyla olan konuşmasından sonra hayatım değişmişti. Artık evliydim ve kraliyet işlerinden de sorumluydum elbette ki o kadar büyük işler verilmiyordu bazen bir anlaşmaya hyunjin ile benim de imza atmam gerekiyordu her ne kadar saçma gelse de pek sorgulamadan imzayı atıyordum.
Bu durumumu Cinderella'ya benzetebilirdim. Tek gece de hayatım değişmişti sonuçta. Her ne kadar şuan mutlu olsam da bana karşı bir nefret de vardı. Belki de kıskançlıktı. Kraliyette çalışanlar bile dedikodumu yapıyordu. Hyunjin ise beni önceden bu durum için uyarmıştı. Bu yüzden umursamamaya çalışıyordum aynı şuanki gibi. Gene imza atmam lazımdı ve imza kağıdını getiren beta bana hiçte hoş bakmıyordu. Derin bir nefes alıp kağıtta yazanları okudum, okumadan imza atmam saçma olurdu sonuçta. Gelen mırıldanmayla karşımdaki betaya kısa bir bakış atıp tekrar önüme döndüm. Mırıldanarak sanki okuyunca anlayacakta okuyor demişti. Moralim düşse de belli etmeyip okumayı bitirdiğim kağıdı imzalayıp uzattım. Zoraki bir gülümseme ile kağıdı alıp gitmişti.
Ayağa kalkıp odadan çıktım ve karşı kapıya ilerleyip kapıyı tıklattım 'gir' komutu ile kapıyı aralayıp açtığım aralıktan girip kapıyı kapadım. Hyunjin'in bakışları dosyasındaydı. Yani benim olduğumu bilmiyordu. Yanına ilerledim ama bakılcak olursa çok dalmıştı işe bende ses çıkarmayıp arkasına geçip ellerimi omuzlarına koydum.
"Ah! Yeji gene ne isteyeceksin?" beni kardeşiyle karıştırması sinirimi bozsa da bunu belli etmeyip konuştum.
"Ah yeji olduğumu düşünmüyorum." sesimi duymasıyla anında arkasına dönmüş ve bana bakıp gülümsemişti.Beni kucağına çekmişti. Karşı çıkmayıp oturmuştum. Başını boyum girintime sokmuş ve kokumu içine çekip boynumu öpmüştü. Bende boş durmayıp saçlarını okşamıştım. İçimde oluşan bitmiycek bir sevgi vardı hayır aşk değildi sevgiydi bu çünkü elbet aşk biterdi ama sevgi kalırdı. Sonuçta birisini sevdiğinizde sonuna kadar giderdi bu durum tabii kötü bir olay olmadıkça ama aşk bir anlık birşeydi yani bana göre öyleydi.
"Özür dilerim kişileri karıştırdım. " başımı hyunjine çevirip saçlarını öptüm.
"Sorun değil~" gülümsemiş ve mührümü öpmüştü bende gülümsedim. Çalan kapıyla yanaklarımı şişirdim. Gülmüş ve yanaklarımı okşamıştı. Ayağa kalktım ben kalkıp üzerimdeki eteği düzelttim ardından hyunjin ciddileşip 'gir' konumunu vermişti.İçeriye kadın bir omega girmişti. Sarı saçlarını omzuna kadar dökülüyordu. Beyaz sade diz kapağının biraz üzerinde biten bir elbise giymişti. Siyah topuklu ayakkabılar, takılar ve makyajıyla herşeyi tamamlamıştı. Mavi gözleri ile mükemmel duruyordu ve bu beni birazcık çok azcık kıskandırmıştı.
"Evet omega ne oldu? " omega masaya ilerleyip elindeki mektubu bıraktı.
"Kim krallığından geldi efendim." hyunjin mektubu aldı ve gönderen kişiye baktı.Kim woojin
Surat ifadesinden sinirlendiğini belli ediyordu karşısındaki omegaya baktı tekrardan ben ise olayları anlamaya çalışıyordum.
"Anladım çıkabilirsin omega bu arada bana alfa taehyun'u çağırır mısın? " kadın başıyla onaylayıp odadan çıkmıştı.Hyunjin zarfı yırtarcasına açmıştı. Kağıdı hızlıca açmıştı sadece tek bir cümle vardı.
Omegana dikkat et.
Benim ne alakam vardı ki şimdi? Hyunjin'e yaklaştım bana bakmıştı çatılı kaşları biraz olsun gevşemişti. Korkarak kağıttaki yazıyı sordum.
"Ne demek bu hyunjin? Benden ne istiyor?"
Hyunjin bir derin nefes almıştı sessiz kalmayı tercih etmişti. Bende bir daha konuşmamıştım sonuçta bir omega eşine uymalıydı.Bölüm sonu! Birisi kitap bitti sanmış son diyince ksnsownwoakk arkadaşlar daha çok yolumuz var sakin.
Birde niye mühür bölümü bu kadar okundu?! Kim geri dönüp okudu he?
Neyse son olarak tek bölümlük gelen omegamıza bakalım.Somim cb yapıyor sonunda 🥺
Bu yüzden ekledim bu bölüme ĞSMSĞSM
Neyse görüşürüz millet! 👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delta | Hyunin
Fanfiction[ omegaverse, tamamlandı] "Bak tam burda ikimizde de olan birşey var." Yan shipler : minsung, chanlix,seungbin, taegyu, yeonbin. #3 hwangyeji 20.08.21 #6 minho 11.01.22 #7 jeongin 11.01.22 #8 txt 25.10.21 #10 beomgyu 20.08.21 #4 taehyun 27.09.21 #10...