Gözlerimi odamızda açmıştım tüm yol boyunca uyumuş muydum? Sanırım öyle olmuştu ama gördüğüm rüya da çok gerçekçiydi.
"Bir sorun mu var changbin?"
"Hayır kralım sadece kraliçe için üzülüyorum."
"Neden?"
"Eşinin neler yaptığını bilmediği için."Aklımda dolanan anlarla nefesimi bıraktım. Neden böyle bir rüya görmüştüm? Oflayarak ayağa kalktım ve odadaki tuvalete ilerledim.
Elimi yüzümü yıkadıktan sonra çıkmıştım. Üzerime kraliyetin elbisesini giyindim. Hyunjin bana herşeyi yasaklamıştı ve ne yapmam gerekiyordu hiçbir fikrim yoktu. Elimi karnıma koyup okşadım. "Babanla ne yapacağız biz bebeğim? Baksana daha şimdiden herşeyi yasakladı ileride kim bilir daha neler yapar? Ama hayır ona kızmıyorum o bizi korumayı istiyor o kadar." Ya da ben öyle sanıyordum rüyamda gördüğüm şeyler o kadar gerçekçiydi ki beni hep bir şüphe içerisinde bırakıyordu.
Derin bir nefes alıp başımı kaldırdım ve bahçeyi incelemeye başladım. Burası arka bahçe olduğu için daha samimiydi,sadece aile fertleri bulunabiliyordu. Ses çıkarmamaya çalışarak ağaçta asılı olan salıncağa ilerledim ve oturup yavaş yavaş sallanmaya başladım. Yüzüme vuran hafif rüzgarla gülümsedim. Huzurluydum her ne kadar tekrar hapis hayatı yaşasam da.
Bir süre daha salıncakta vakit geçirdikten sonra sıkıntıyla oflamıştım. Belki de kitap okursam sıkıntım biraz da olsa azalabilirdi. Salıncaktan kalkıp saraya(?) İlerlemeye başladım.
Saraya girince gelen mide bulantımla hızlı adımlarla tuvalete ilerledim. Öğrendiğimiz gün doktor gelip bize bilgi vermişti.Normal olduğunu bildiğim için sakindim. Hızlıca kendimi tuvalete atmıştım.
Kapının tıklatılmasıyla bir kaç saniye sonra kapı açılmış ve hyunjin yanıma gelmişti. Elleri karnımı bulup okşarken bende elimi yüzümü yıkamıştım. İşim bittiğinde hyunjin'e döndüm. Bu zamana kadar neredeydin diye sormayı istesem de içimde tutmayı tercih etmiştim.
Yanaklarımı öpüp saçlarımı okşamıştı.
"İyi misin?" Başımla onaylamakla yetindim. Hafifçe kaşları çatılmıştı. Umursamayıp onu izlemeye başladım. Arkamdan işler çevirdiği bes belliydi ve bunu gizli tutabildiğini sanıyordu ama yanılıyordu. Ben herşeyin farkındaydım."Hadi çıkalım burada kalacak değiliz değil mi delta?" Hyunjin başıyla onaylamış ve ikimiz de tuvaletten çıkmıştık. Adımlarımı mutfağa yönlendirdim,daha yemek yememiştim ve çok açtım.
Mutfağa girince çalışanlar hızlıca bana dönüp önümde saygıyla eğilmişti. Bende karşılık verip konuşmuştum. "Şey hızlı küçük karın doyurucu birşeyler yapabilir misiniz?"
"Tabiki Kraliçem içeriye geçin biz getiririz." Başımla onaylayıp teşekkürlerimi sundum ve salona ilerlemeye başladım.Hyunjin gene ortadan kaybolmuştu,can sıkıntısıyla oflayıp tek elimi karnıma koyup okşadım. Kraliyete yeni dönmüştük bu yüzden işleri çok fazla birikmişti ama bizi boşlamıştı bu durum kurdumu ve beni üzüyordu. Boştaki elimin üzerine başımı yasladım.
Yanıma oturan bedenle başımı yanımdaki bedene çevirdim. Seungmin yanıma gelmişti. Seungmin hyunjin'in kuzeniydi.
"Neyin var jeongin?" Sorusuyla başımı iki yana hafifçe salladım.
"Birşey yok seungmin." Seungmin'in inanmadığının farkındaydım. Düşündüğüm gibi de olmuştu,seungmin inatla bakışlarını üzerimde tutuyordu. Konuşacağım sırada yanımıza gelen changbinle ona baktım. Changbin boğazını hafifçe temizlemiş ve konuşmuştu."Seungmin kral Hyunjin seni çağırıyor." Seungmin başıyla onaylamıştı. Bana görüşeceğiz bakışları atıp changbin ile uzaklaşmıştı. Gitmelerinin ardından içeriye hizmetli bir omega girmişti. Sandviç ve meyve suyunu bırakıp saygıyla eğilip hızlıca salondan çıkmıştı.
Hızlıca tabaktan sandviçi alıp yemeye başladım. Gerçekten çok acıkmıştım, hamilelik de eklenince açlık çekilmez olmuştu. İştahla sandviçimi yemeye devam etmiştim.
Sonunda sandviçimi bitirip elime içeceğimi almıştım. Son yudumlarımı da alıp bardağı sehpaya bıraktım. Karnım doyduğu için mutlulukla hyunjin'in yanına gitmek için ayaklandım. Her ne kadar sinir olsam da yine de yanına gitmeyi istiyordum. Ani bir şekilde kalktığım için gözlerimin önü kararmıştı bir süre sonra düzelince hızlıca salondan çıkıp yukarı kata çıkmaya başlamıştım.
Uzun koridorda yürümeye devam edip en sondaki sol kapıya yöneldim. Kapıyı tıklatıp yavaşça açtım. Aniden gözlerimin önünün kararmasıyla daha güçlü tutundum kapıya,tek elim hızlıca karnıma gitmişti. Hyunjin hızlıca yanıma gelmişti ama ben çoktan kendimi karanlığa bırakmıştım.
Ben geldim 🥳🥳
İstediğinize sövün serbest dşmwğdksp
Neler yapıyorsunuz bakalım? Okullar açılıyor 😬 görüşlerinizi alayım.Birde..Olm sebebini bilmiyorum ama chansom (somi x bangchan) one shot yazasım var imdaat biri beni silkelesin
Kendinize dikkat edin <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delta | Hyunin
Fanfic[ omegaverse, tamamlandı] "Bak tam burda ikimizde de olan birşey var." Yan shipler : minsung, chanlix,seungbin, taegyu, yeonbin. #3 hwangyeji 20.08.21 #6 minho 11.01.22 #7 jeongin 11.01.22 #8 txt 25.10.21 #10 beomgyu 20.08.21 #4 taehyun 27.09.21 #10...