Yenilikler

2.1K 231 24
                                    

Gözlerimi yavaşça aralayıp bulanık görüşümün netleşmesini bekledim,bir süre sonra herşeyi net olarak görüyordum. Bakışlarımı odada gezdirdim,bomboştu. Kapının açılmasıyla bakışlarımı kapıya çevirdim.

"Kraliçem! Sonunda kendinize geldiniz tanrıya şükür! Gidip krala haber veriyim!"

Elim karnımın üzerindeydi,ne olmuştu birden? Tek hatırladığım ben düşerken hyunjinin beni tutmasıydı. Gerisini hatırlamıyordum.

Kapının açılmasıyla bakışlarımı kapıya çevirdim, dolu gözleri ile bana bakan bir hyunjin vardı. Hızlıca yanıma gelmiş ve sarılmıştı. Sarılmasına karşılık verirken konuşmuştu.

"Çok korktum size b-birşey olacak diye çok korktum." Boynumda hissettiğim ıslaklıkla ağladığını fark etmiştim. Biraz uzaklaşıp ellerimi hyunjinin yüzüne koydum. Yaşlarını silip burnunun ucunu öptüm.

"Endişelenme iyiyiz biz." Söylediklerimi başıyla onaylamış ve tek elini karnıma koyup okşamıştı.
Bu sırada bende elimi saçlarına çıkarıp okşamıştım. Uyandığımda yatakta yana kayıp boş olan yere elimle iki kez vurup yanıma yatmasını işaret etmiştim. Başıyla onaylamış ve yanıma uzanmıştı. Onu göğsüme çekip başını yaslamasını sağlamıştım.

Her ne kadar dışarıdan bakıldığında soğuk birisi gibi olsa da aslında çok sevimli ve çevresindekilere önem veren birisiydi ne kadar daha tanışalı uzun bir zaman olmasa da onun bu huyunu anlamıştım.

Başını kaldırıp bana bakmış ve saçlarımı öpmüştü. Sonrasında ise gözlerimin üzerine öpücüklerini bırakmıştı. Eli hala karnımdaydı.
"Güzel meleklerim benim." Demiş ve karnımı okşamıltı.

"Ah hadi ama hyunjin görende 2 gündür bu durumdayım sanar,altı üstü 2 saattir böyleyim. " dalga amaçlı söylediğim cümleyle hyunjin ciddi bir ifade ile bana bakıyordu. Yoksa 2 gündür mü uyuyordum? İçime düşen endişe ile tekrar konuştum.

"...değil mi?" Hyunjin ise boğazını temizlemiş ve konuşmuştu.
"İ-iki gündür böylesin omega."  Gözlerim şaşkınlıkla büyürken konuşmuştum.
"N-neden peki?"
"Yediğin yemek yüzünden zehirlendin ve vücudun bu zehiri çok zor attı. " duyduklarıma inanamazken tanrıya bebeğimi ve beni kurtardığı için teşekkürlerimi sunuyordum.

..

Kapının tıklatılmasıyla içeriye giren omegaya bakmıştım.
"Prensim kral Hwang sizi çağırıyor. " hyunjinin başıyla onaylamasıyla kaşlarım hafifçe çatılmıştı daha birkaç saat önce kraldı nasıl olur da bir anda prens oluyordu? Hyunjin saçlarımı öpüp odadan çıkmıştı. Tabikide beni de aklımdaki sorularla tek bıraktığını unutmayalım.







ÖZÜR DİLERİM GEÇ YB İÇİN CİDDİLİ ÇOK KISA BİR BÖLÜMDÜ AMA ACAYİP YOĞUN BİR HAYATIM VAR TEMPOYA ALIŞINCA DAHA UZUN BÖLÜMLERLE GELECEĞİM SİZE.

ÖZÜR DİLERİM GEÇ YB İÇİN CİDDİLİ ÇOK KISA BİR BÖLÜMDÜ AMA ACAYİP YOĞUN BİR HAYATIM VAR TEMPOYA ALIŞINCA DAHA UZUN BÖLÜMLERLE GELECEĞİM SİZE

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ehe işte size taslak bölümüm sizce ilk hangisini yayınlamalıyım? Benim favorim Chaotich World. Görüşürüz millet,kendinize dikkat edin. <33

Delta | HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin