Kim Olduğunu Görebiliyorum Hwang Hyunjin

2.4K 240 56
                                    

"Kendinize dikkat edin!" Jisung bize el sallamıştı. Bir haftanın sonuna gelmiştik ve geri kraliyete dönüyorduk.

"Hyunjin amca!" minsung hyunjin'e bağırarak yanımıza gelmişti. Hyunjin'e çok bağlıydı. Hyunjin eğilip kollarını açmıştı minsung hemen hyunjin'in kollarının arasına girmişti. Hyunjin kollarını minik bedene sarmıştı.
"Tekrar gelin tamam mı?" Hyunjin başıyla omaylamıştı.
"Tamam ufaklık." minsung gülümseyip hyunjin'in yanağını öpmüştü.

"Kralım artık gitmemiz gerek." bize seslenen bedenle ona döndüm. Hyunjin de minsung'dan ayrılıp ayağa kalkmıştı.
"Tamam changbin." hyunjin elimi tutup araca binmişti. Ardından bende binmiştim. Kısa süre sonra yola koyulmuştuk.

Başımı hyunjin'in omzuna yasladım. Hamilelikten ötürü olan bulantılarım beni zorluyordu. Üzerinde birde yol eklenmişti ve daha da kötü olmuştum.

Hyunjin kollarını bana sarmış ve rahatlatıcı feromonlar salgılamıştı. Feromonlarla bir nebze de olsun rahatlamıştım. Başımı göğsüne yaslamış ve gözlerimi kapamıştım. Hyunjin tek elini saçlarıma atmış ve okşamaya başlamıştı. Mayıştığımı hissediyordum.
" Uyumak istemiyorum hyunjin-ah." Hyunjin elini durdumadan okşamaya devam etmişti.
" Yol seni yoruyor jeongin,uyumalısın en azından daha rahat olursun." Haklı olduğu için ses çıkarmayıp kollarımı hyunjin'in beline sardım. Kısa sürede uyumuştum.

Hyunjin

Kollarımın arasında kalan bedenle ellerimi saçlarında dolaştırmaya devam ettim. İpek gibi olan saçlarını okşamak çok güzeldi. Büzülmüş dudaklarıyla çok tatlı duruyordu.

Üzerimizde hissettiğim bakışlarla bakışlarımı jeonginden çevirip karşımdaki changbin'e baktım. Yanımızda koruma olarak gelmişti.
"Bir sorun mu var changbin?" sorumu beklermişçesine cevabı gecikmemişti.
"Hayır kralım sadece kraliçe için üzülüyorum." kaşlarım hafifçe çalışırken konuşmuştum.
"Neden?" Changbin hafifçe sırıtmıştı.
"Eşinin neler yaptığını bilmediği için." İma ettiği şeyle derin bir nefes aldım. Başımı kollarımın arasındaki bedene çevirdim. Yüzümde buruk bir gülümseme oluşurken eğilip saçlarını koklayıp öptüm. Bir süre öylece durmuştum changbin benden cevap alamayınca tekrar konuşmuştu.

"Kim olduğunu görebiliyorum Hwang Hyunjin."












Çok çok çok kısa bir bölümdü ama kendi kendini grip etmeyi başarabilmiş bir yazarınız var pdlwpslw çok büyük bir yetenek bu sakın sizde de  böyle bir yeteneğiniz var kullanmayın. Cidden pişman oluyorsunuz. Neyse bölümle alakalı yorumları alayım bakayım. Bu arada

1 mi 2 mi

Aklımda 2 türlü kaos var ve ikisi de kitabın sonuna kadar sürebilir bu yüzden 1. Kaos mu 2. Kaos mu?

Kendinize dikkat edin <3

Delta | HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin