Buraya geleli dört gün olmuştu. Kusmalarımın başlaması da üç gün olmuştu. Üç gündür her sabah uyandığımda kusuyordum. Yemek yemeyi istemiyordum canım hiçbirşey istemiyordu.
Bu durumu herkesten saklıyordum yani ben öyle sanıyordum. Jisung elinde yapraklarla gelmiş ve bir tanesini bana uzatmıştı. Bu yapraklar hamilelik içindi. Şuan ise elimde yaprakla bakışıyordum, jisung sayesinde içimde umut tohumları belirmişti. Eğer umduğumuz şey olmazsa diye korkuyordum. Derin bir nefes alıp cesaretimi topladım. Evet yapacaktım yoksa bu endişe beni bitirecekti.
"Hadi jeong! Gel artık!" Jisung'un seslenmesiyle yaprağı da alıp çıktım. Yaprağı jisung'un eline tutuşturdum. Ben bakamazdım.
"Sen bak,ben bakamam. " jisung başıyla onaylamış ve yaprağa bakmıştı. Bakışlarım yerdeydi.
" Jeong sana bir haberim var.." sesi üzgün çıkınca bakışlarımı ona çevirdim. Biliyordum bir anda hamile kalamazdım ki?
" Baba oluyorsun!" Neşeli bir şekilde konuşmasıyla anında gözlerim dolmuş ve elim karnıma gitmişti. Jisung bana sarılmış ve üzerinde kırmızı lekeler olan yaprağı göztermişti. Hamileydim, karnımda hyunjin ve benden olan bir bebek vardı. Bizim bebeğimiz vardı! Sıkıca jisung'a sarılmıştım.Sonunda ayrılmıştık. Yatağa oturup ellerimi karnıma koydum. Parmaklarımla karnımı okşadım. Hyunjin'e nasıl bu haberi vermeliydim?
" Oh jisung?" Gelen sesle başımı kapıya çevirdim. Hyunjin gelmişti. Jisung hyunjin'e dönerek konuşmuştu.
" Selam hyunjin."
"Selam sung."
Jisung bana dönmüş ve konuşmuştu.
"Neyse ben gideyim görüşürüz." Başımla onayladım. Hyunjin de onaylamış yanıma gelip oturmuştu. Jisung odadan çıkınca hyunjin beni kucağına almış ve belime sarılmıştı."Jisung neden odamızdaydı? Birşey mi oldu?" Derin bir nefes alıp başımla onayladım. Kaşları hafifçe çatılırken konuştu.
"Ne oldu? Birşeyin mi var?" Tekrardan başımla onayladım ve belimde olan elini alıp karnıma koydum ve kendi elimi de üzerinde tutmaya devam ettim.
" Burada birşey var." Bakışlarımı yüzüne çıkardım. Anlamadığı için hala kaşları çatıktı. Sonrasından gözleri irileşmişti.
"S-sen ciddi misin?! Hamile misin?!" Heycanla konuşmasıyla boştaki elimi yanağına koydum ve gözlerimin dolmasına izin verdim.
"Evet hamileyim." Hyunjin cevabımla tek elini suratıma çıkarmış ve gözlerimi silmişti. Sonrasında ise öpüp sıkıca bana sarılmıştı.Sarılışına karşılık vermiştim. Başını omzuma koymuş ve boynuma öpücüklerini bırakıyordu. Başını kaldırmıştı sonunda. Gözleri dolmuştu. Ellerimi yüzüne koyup gözlerini sildim ve yanaklarını öptüm. Bileğimden tutmuş ve öpmüştü.
"Teşekkür ederim meleğim,bana bu duyguyu tattırdığın için çok teşekkür ederim."
"Yatalım mı?" Sorumla başıyla onaylamış ve ikimizi de yatağa uzandırmıştı. Örtüyü üzerimize örtüp elini karnıma koyup okşadı orayı."Ailemize hoşgeldin bebeğim."
Tamam bebiş de geldiğine göre koasa başlayalım🥳🥳
Converse (hyunin) adında mini fic yayınladım isteyen okuyabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delta | Hyunin
Hayran Kurgu[ omegaverse, tamamlandı] "Bak tam burda ikimizde de olan birşey var." Yan shipler : minsung, chanlix,seungbin, taegyu, yeonbin. #3 hwangyeji 20.08.21 #6 minho 11.01.22 #7 jeongin 11.01.22 #8 txt 25.10.21 #10 beomgyu 20.08.21 #4 taehyun 27.09.21 #10...