Üç Ay

2.7K 189 92
                                    

Şey selam- ehe nasılsınız? Özlediniz mi bizi? Ben bu kitabımı unutmuşum..ve kitap tamı tamına 20K olmuş..mutluluktan ağlıyorum resmen 😭😭 çok teşekkür ederim ilginiz için..tez zamanda final vermeye çalışcam ona göre adım adım finale gidiyoruz evet bu hikayenin sonuna gidiyoruz..

Niki 3 aylık

Uykumda duyduğum ağlama sesleri ile gözlerimi araladım. Daha iki saat bile olmadan niki tekrardan uyanmıştı. Oflayıp yataktan kalktım ve beşiğe ilerledim. Ağlayan bebeğimi kucağıma alıp başına küçük bir öpücük bıraktım.

" Neden uyumuyorsun küçük prensim hm?"
Derin bir nefes alıp odada tur atmaya başladım. Niki hep böyleydi,saat kaçta yatarsa yatsın bir saat sonra tekrardan kalkıyordu. Nefesimi bırakarak odada tur atmayı bırakmış ve çift kişilik yatakta dudakları büzülmüş sevimli şekilde uyuyan eşime baktım.

Niki doğduktan sonra babası artık tahta geçmesi gerketiğini kesin bir dille belirtmişti. Bugün ise resmi olarak halka açık bir şekilde taç giyme töreni yapılacaktı. Öncesinde taç giyme töreni yapılmadığı için şimdi yapılacaktı. Halk zaten artık hyunjini kral olarak görse de diğer ülkelere de göstermek için 3 ay boyunca hazırlık yapılmıştı.

Bakışlarımı eşimden çekip dolabın üzerine asılı olan elbise ve takıma çevirdim. İkimizin de kıyafeti beyazdı. Sanki tekrardan evleniyorduk.
Hayır,tekrardan evlenmiyorduk. Beyaz renk devleti simgeliyordu. Siyah renge artık yer yoktu.

Güneş doğmaya yakındı,hyunjin de yakında uyanırdı. Bakışlarımı sonunda sessiz kalmış bana bakan nikiye çevirdim. Gülümseyip çıkan bir kaç tutam saçını okşayıp yanağını öptüm. Bu hareketime karşı gülümserken benim gülümsemem de büyümüştü.

"Artık uykuya mı dönsen küçük bey hm?"
Uyku benim için sorun değildi,tamam uykuya ihtiyacım vardı fakat niki'nin uykusu daha önemliydi.

Yatağa ilerleyip hyunjine arkamı dönüp oturdum. Niki ile oynamaya devam ederken yanağıma konan öpücükle gülümseyip sağ tarafımdaki hyunjine baktım.  Hyunjin gülümseyip boynuma da bir öpücük bırakmış ve sağ elini kaldırıp niki'nin  saçlarını okşamıştı. Eğilip niki'nin başına,yanağına öpücükler bırakmıştı.

Gülümseyerek onları izlerken hyunjin aniden dudağıma da öpücük bırakmıştı. Niki'nin doğmasıyla çok değişmişti hyunjin. Eski serseri olan tarafı gitmişti,sorumluluk sahibi birisi gelmişti. Eskiden öyle de olsa şimdi daha çok birşeylerin farkındaydı.  Artık changbin ve seungmine karışmıyordu.

Bu üç aylık dönemde öğrendiğim bir gerçekte buydu. Hyunjin, changbin ve seungminin birlikte olmasını istemediği ve bu yüzden türlü oyunlar oynayışını öğrenmiştim. Seungmin'e karşı çok muhafazakardı. Ona göre changbin riskti,bu yüzden onları ayrı tutmuştu. Bu yüzden  changbin hyunjini sevmezdi. Eh ben olsaydım bende çok sevmezdim.  Neyseki bu durum ben öğrendikten sonra çözülmüştü. Öğrendiğim gün hyunjinle konuşmuştum,çok sinirlenmişti burnumu soktuğum için ama geri çekilmeyip inatla changbin ve seungmini savunmuştum. Sonunda ise pes etmişti.  Bir daha onlara karışmayacağını söyleyerek söz vermişti. O günden beri ise gerçekten de karışmıyordu.

Saçlarımın arasında dolanan parmaklar ile gözlerim kapanırken hyunjinin şefkat dolu sesini duymuştum.
"Uyumadığın çok belli,sen uyu ben niki ile ilgilenirim hayatım." Ah..birde bu vardı. Hayatım demesi...

2 ay öncesi

Siyah saçlı beden kollarının arasında kaybolan beden ile koşuyordu. Yarını yokmuşçasına olan bir hızdı bu. Sanki yavaşlarsa hayatı ondan kopup gidecek gibi hissediyordu.

Delta | HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin