Multimediada:Rüzgar ve Derin var.
Rüzgar' dan
Bu kızda beni çeken bir şey var. Hem çok güzel tatlı he bide sakar. Ama sevmiyorum yada hoşlanmıyorum. Ben öyle ezik kızlardan hoslanmam. Onla takılmamın nedeni...
Derin bizim okula ilk geldiği gün o kızın ne kadar masum ve temiz olduğunu konuşmuştuk arkadaşlarla. Bizim tayfa ibne ve piç olduğu için herkes kendi yorumunu kattı. Çağatay benim en yakın arkaslarimdan biri. O "bu kizida kirleten biri olur" dediğinde. Bir taraftan olur bir taraftan olmaz diye davalar açıldı. En sonunda bu olay bana patladı. Herkes benim üzerimden iddiaya girdi. İddia konusu benim Derin i yatağa atmam. Ben istesem yaparim dedigimde herkes yap diye ısrar edince kabul etmek zorunda kaldım. Zorlanicagimi biliyorum. Ama yapicam. Bu gün okulda sınav var. Sınıf belirleme sınavı Derin in sınıfı geçemicegi kesin ama ben sınavda sallarsam düşebilirim ve onun için dusucem. Tüm hocaların gözündende düşücem belki ama o iddiayi kazanmam lazım. Arabasina girdik.
Derin gercekten zor bir kız. İddiayi kazanmam zor. Bir plan yapmam lazım. Zayifken o güçsüzken onunla birlikte olucam. Ama zayıf halini nerde yakalayabilirdim ki. Buldum. En iyisi onu bir bara çağırıp sarhoş etmek. En mantıklisi. Biraz klişe ama filmlerde işe yarar hep. Ama benle kız konuşmaya dahi tahammül edemiyo. Belkide fazla kiza insancıl davranmadigimdan. Güzel bir başlangıç yapmam lazım. Bu kızı tavlamak için elimden geleni yapıcam. Sabah sabah fazla düşünerek kafamı yoramicam. Hazırlanıp okula gittim. Ama bizim ufaklık okulda yoktu. Acaba adam akıllı kıza mesaj mı atsam? En iyisi konuşuruz azcıkta yavşadınmı yakın oluruz o zaman bir adım önde olurum. Sonra bardi diskoydu hop yatağa. Sonrada gelsin yeni arabam. Sınava girdik okul müdürü annem olduğunu bi düşündümde sınıf düşme fikrine pek parlak bakmaz. Hem zaten düşmemek en iyi hem popülerligim gitmez hemde aynı sınıfta zor olur. Offf kahretsin ne picim. Neyse sınava girdim. Kolay sorular ezbere hemen yapip çıktım. Derine "selam"diye mesaj attim.Bence takmicak ama sorun yok. Bu kızıda anlamıyorum. Tüm kızlar benimle konuşma bilmek için götünü yirtar bizim ufaklıkta tık yok. Tam onu düşünürken cebimden gelen mesaj sesine kulak verdimde ne boktan bişey lan bu. Hemen çıkardım Derin den diye. Ama sevgilim mesaj atmış. Turkcell ardından telefonumun üstünde çıkan "ufaklık kişisinden mesajınız var" yazısını görünce şok oldum. Al işte bu kız düzgün cevap veremezmi "NE VAR! !!!!!" Yazmış heh o ünlemi koymasaydın ben atarli olduğunu anlamicaktim. Tam bir ergen.
"Ufaklık doğru düzgün konuşmadık yaptığım öküzluklerin farkındayım. Ama cidden böyle biri değilim aslında seni görünce istemsiz oluyo bana nolur bir şans ver daha iyi tani beni hemen kötü yargılama bu arada ufaklık demem seni kızdırmasın sen benim ufaklığımsın" diye bir dönüş yaptım azcıkta yavşadım kesin yüzü gulmustur. Ama o mesajların hiç bir kelimesini içimden gelerek yazmadım. Aslında beni tamda iyi tanımıştı. Al işte o kadar yazıya verdiği cevaba bak "hıms" Hayır yani hıms nedir. Bu böyle olmicak. En iyisi aramak. Hemen rehberden ufaklıgı bulup aradım. Dördüncü çalışta açtı
__efendim rüzgar
İlk defa bu kadar kibardı ben telefonu ne var yada niye arıyon beni gibi okuzqce açar zannediyordum. Yazdığım yazıdan etkilenmiş olmalı. __benimle bu akşam bir yemek yermisin?
Diye sorduğumda gelecek cevaptan çok korktum
__nerde ? Ne zaman?
Heh kaptim randevuyu artık iş bende. Hemen telefonu kapatıp buluşacağımız yeri mesaj attım. Bu gece Derin e gayet insancıl davranmam lazım ki ona kendimi aşık edebiliyim. Hemen üzerime bişeyler giyip. Sacima şekil verdim. Kahretsin yine çok yakışıklıyım. Hemen yola çıktım. Buluşacağımız yere gittim. Birazcık erken geldim ama önemli değil. Gözüm kapının arkasından gelen ışıltı ya takıldıda bu kız çok güzel olmuş. Saçlarını dalgalı yapıp çıplak omuzlarına bırakmış. Pembe bir elbise giymiş ve altına siyah bir babet. Hayır yani zaten kısa boylusun bide babet giyiyorsun. Ama ciddi derecede harika olmuş. Bana doğru yaklaştığında gözlerimi ondan alamadım. Bu kıza aşık olmamam lazım amacım ı unutmamalıyım. Yanağına küçük bir buse kondurup sandelyesini çektim. Oturdu.
- sen ufaklıktan güzelliğe terfi mi ettin? Çok güzel olmuşsun.
-Teşekkür ederimde neden beni buraya çağırdın.
- Bak Derin tanışmamız pek iyi olmadı. Ama yani şey ben seninle daha yakın olmak istiyorum.
Battıkça batıyorum. Ama bu işi biran once halletmem gerek. Derin ufak bir gülümsemeyle.
- Ben Derin memnun oldum.
Avucumun içine aldım gibi. Ama bu kadar yetmez bu kız en fazla bir ay içinde yatakta olması gerek. Yemeklerimiz geldikten sonra telefonum çaldı. Hizmetçinin telaşlı sesi yankı yapıyordu.
- efendim anneniz bi rahatsızlık geçirdi.
Anneme çok düşkünümdür. Babam öldükten sonra fena derecede çöktü. Ama beni hiç yanliz bırakmadı.
- Derin benim gitmem lazım annem rahatsızlık geçirmiş Özür dilerim bunu telafi edicem.
- bende geliyim seninle
Cevap vermeden direk çıktım. Annemin yanına gittiğimde hiç bir şeyi yoktu. Yediği bir şeyden midesi bulanmis kusmus. Derini masada öylece bıraktım. "Kusura bakma ufaklık" diye mesaj attım. Öyle öyle konuşarak baya yakınlaştik. Baya baya konuşuyorduk.
Amacım belliydi zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UFAKLIK
RomansaNOT: itiraf etmeliyimki kitabım 4. Bölüme kadar çok sıkıcı ama asıl olarak tüm güzellikleri 4. Bölümden sonra :) Annesinin yeni kocasının Derin'e nyaptığı tacizler nedeniyle üç yaşından beri görmediği babasının yanına gider. Babası zengin,umursamaz...