Neler oluyor bana / Bölüm 1

321 16 3
                                    

Yine her zaman ki gibi servisi berkay ve tuğba ile bekliyordum.Sıkıcı geçsede mecburen okula gitmek zorundaydım.

Telefonumu almak için çantamın cebine elimi soktum. Telefonumu açtığımda 1 tane mesajım vardı . Kimin gönderdiğine bakmadan hemen mesajı okumaya başladım mesj şöyleydi ;

''hala bana olan aşkını açıklayamıyorsun değil mi ? '' yazıyordu. Kafamı kaldırdığımda mesjın Seda'dan geldiğini fark ettim . Bir an kalbim yerinden fırlayacakmış gibi hissetmiştim.Biz Seda ile birbirimize hep aşkım diye hitap ederiz ve o an Seda 'nın ağzını burnunu kırasım gelmişti. Ama kalbim bu kadar hızlı neden atmıştı ki ? acaba gerçkten son zamanlarda bbenim aklıma takılan çocuğa aşık mı olurdum. Hayır bu olamazdı.Ben aklımda olan bu düşünceleri şimdikil başka bir kenara bıraktım.Seda'ya karşılık olarak ''off knk ödümü kopardın ! az daha başkası attı zannettim.'' diye geri yolladım.Tuğba ben mesajları okurken saf saf benim verdiğim garip tepkilere bakıyordu. Niyahet servis gelmişti. Yine yını çocuk ve her zaman ki gibi servisin en ön koltuğunda ve cam tarafında oturuyor .

Onu daha fazla görebilmek için Tuğba ilk servise bindi ve bende onun arkasındn ona baka baka servise bindim.O çocuğun adını heniz bilmiyordum.Adını bile bilmediğim cocuğa karşı duygular hissetmeye başlamıştım.Ama kendimden bunu beklemiyordum.Sonuçta ben umursamaz ve sakin bir kızım böyle olamazdım.Tuğba'ya acele ederek ve kekeleyerek ''bu, bu çocuğun adı ne ? '' diye sordum .Tuğba saçlarını çoğu zaman dağıtır ve bugünde dağıtmıştı.Kulağında ki kulaklığı görmemiştim.Ve o an onu parçalayasım geldi . Snra kulaklığı kulağından çektim ve aldım.Sorumu sordum adının Emre olduğunu öğrendim.servisten indik oda neydi öyle !

Tek çare aşık olmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin