Mavi gözlerimi birazcık kıstim ve dikkatlice baktım.Bakmaz olaydım bana bakan Emre idi.Acaba gerçekten bana mı bakıyordu yoksa Beren'e mi ?..Ben hemen arkamı döndüm ve arkamda gerçkten ona el sallayan Beren vardı.
Gerçekten yine bir hayal kırıklığına uğramıştım.Hemen voleybol topunu aldım ve yanlışlıkla olmuş gibi onun beline topu vurdum.Ve bana kızgın bir şekilde baktı.Bende kendimi hemen sağlama almak için ona ''bilerek olmadı canım'' dedim.Oda dişlerini sıkarak ''tamam'' deid.Onu gıcık etmek çok güzel bir şeydi.Kafamı biraz yukarı kaldırdım ve ona baktım.Gözleri bizde idi.Ama olsa ne olur Beren'e sataşmasam bana bakmazdı bile.
İkinci ders hep voleybol ve futbol oynayarak geçti.Üçüncü ders Türkçe idi.Öğretmeniizm benim yazdığım yazılara ve hikayelere bayılıyordu.Bende bugün arkadaşlık ve sevgi ile ilgili bir yazı yazdım.Öğretmenimiz okumak üzere beni tahtaya kaldırdı.Ben okudum , öğretmenimden afrerin ve artı aldım.Dördüncü ders biraz sıkıcı geçti ama o kadar da sıkıcı geçmdedi.
Beşinci ve altıncı dersler Sosyal Bilgile idi.Benim tarihim gerçeten çok iyiydi.Öğretmenimiz bu der sözlü yapmaya karar vermişti.Her zaman böyle sözlülere karşı hazırlıklı olurum.Ben listenin ortalarında yer alıyordum.Bir sürü arkadaşım gelip geçti ve sıra bana geldi.Çok heyecanlandım ama soruyu doğru bildim.
Okul nihayet bitmişti.Sanki üzerimden kocaman bir yük kalktı.Yine onu düşünmeye başladım.Her zaman ki gibi Tuğba ile gazoz aldık ve servisi beklerken içiyorduk.O sıra serviis beklemek için onun bu tarafa geldiğini görüdüm.
Gazoz resmen burnumu yakmıştı onun da geldiğini görümce gözlerim sulandı :D .Emre ile aramızda bir kişi vardı.Yani kolumu kaldırsam ona çarpacaktı.Sonunda servis geldi.Tuğba ile serviste fısıldaşarak konuşmaya başladık.Onunda sevdiği bir çocuk varmış adı Efe imiş.Onların yan taraftaki sınıflarındaymış.
Galiba Tuğba'da benim gibi abayı yaktı :D.Olsun beraber iki kanka aşık oluyoruz aynı anda çok süper oluyor.Hemen eve geldik.Ben elimi yüzümü yıkadım ve biraz kitap okudum.Sonra akşam yemeği vakti geldi ve yemek yedik.Kendimi yine derslere bıraktım.Ödevler yap yap bitmiyordu.Ödevlerimi bitirdim ve yattım.
Acaba beni yarın neler bekliyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek çare aşık olmak
Romanceher zamankinden çok farkı bir kişiliğe sahiptim.Sanki kalbim yerinden çıkacak bana çok garip şeyler oluyır.Sanırım aşık oldum.Beni ona bağlayan bişiler vardı.Bu duruma engel olamıyordum.İkimizinde gözü kapalı gibiydi.Acaba bana aşık mıydı?Haklıyım i...