Off yine Beren idi.Çocuğa resmen yavşıyordu.Dudaklarına yapışacaktı.Tbai ben hemen kendimi ortaya attım ve yine aralarından geçtim.Emre bana garip garip baktı.Bir gecede ne oldu ki ?
Acaba Beren ile sevgili mi olmuşlardı ? Bu bana ağır koyardı.O yüzden bende Beren'in en yakın arkadaşı Yağmur'a :
-Yağmur Beren ile Emre sevgili mi ?
Yağmur:
-IMMM...Sanırım ..Evet.
bu haber beni gerçekeen yıkmıştı.Aslında Emre'inin ne olursa olsun mutlu olmasını isterim.Ama Beren'de ne buluyorsa.Şımrığın teki.Ama ben Emre'yi ondan almak için iyici bir uğraşacam.Öncelikle benim Emre ile çok iyi arkadaş olmam gerekiyor.Bunun için benimle arkadaşa yakın bir derecede olan Mert'i kullanacağım.İlk iş olarak onunla daha iyi kanka olucam ve Emre ile beni tanıştırmasını isteyeceğim.Sonrası da gelir inşallah.
Ben Emre'ye gerçekten çok aşığım.Tuğba bile Efe'ye bu kadar aşık değildir.Biraz sırada oturduktan ve düşündükten sonra .Bu planları yapmamam gerektiğini düşündüm.Çünkü Mert gerçekten çok iyi birisi ve onu kullanmak istemiyordum.Sanki gittikçe adım Beren sayesinde ''kötü kız''a çıkacaktı.Benim Emre'yi ondan daha çok sevdiğime eminim.
Beren Emre'nin koluna girmiş koridorda dolaşıyorlardı.Emre'nin de yizi hiç olmadığı kadar gülüyordu.Acaba benimle konuşmasına Beren mi izin vermiyordu.OFF neler düşünüyorum.
Sonunda ders başladı ama ben bütün gün dersleri çok dikkatsiz bir şekilde dinledim.Servis beklemek işin Tuğba ile gazoz aldık ve aşağı doğru inmeye başladık.Bu bu sefer servisle eve gidecekti yani teyzesinde kalmayacaktı.Bizimle beraber servisi bekliyordu.
O bana arada sırada beksada ben ona hiç pas vermiyordum.sonra saçlarımı özümün önüne düşürerek onunla olan iletişimimi kestim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek çare aşık olmak
Romanceher zamankinden çok farkı bir kişiliğe sahiptim.Sanki kalbim yerinden çıkacak bana çok garip şeyler oluyır.Sanırım aşık oldum.Beni ona bağlayan bişiler vardı.Bu duruma engel olamıyordum.İkimizinde gözü kapalı gibiydi.Acaba bana aşık mıydı?Haklıyım i...