Tek çare aşık olmak / Bölüm 6

105 5 1
                                    

Sabah uyandığımda kaşam yattığım halde değildim.Düzgünce yatmıştım ve neredeyse yataktan düşecektim.Kalkasım yoktu , hatta bütün gün uyuyabilirdim.

Ama telefonumun zili zır zır ötüyor beni rahatsız etmekte kararlı görünüyordu.Bende hemen kalktım,halsiz bir kelide elimi yüzümü yıkadım .Kahvaltıyı annam hazırlamıştı.Hemen kahvaltımı yaptım ve üstümü giyindim.Servisi beklemek için dışarı çıktım.Dışarısı çok soğuktu ve kabanımı aldım.

O sıra da Tuğba'nın boş boş gelişini izleidm.Herhalde bugün onun için çok güzel bir gün olacak.Ama ben mutluluğunun sebebini anlamıştım.Onların yan sınıfına gelen çocuk onun kalbine girmişti bile.İkimizde aynı haldeydik.

Tuğba kulaklık ile şarkı dinliyordu ve şarkıyı bağırarak söylüyordu.O sıra da servis geldi ve serviste şoförün arkasına oturdum.Çapraz bakınca onu görüyordum.Kafamı cam tarafına doğru yavaşça yönelttim ve çevreyi izleyerek gititk.Servis şoförümüz (Ahmet amca ) :

-Çocuklar artık okulun öünene gelmme yasaklandı.Siz aşağıdaki telefon kulübesinin yanında beni bekleyeceksiniz.

Bu duruma aslında biraz sevinmedim değil.Çünkü Tuğba'nın bana anlattığı kadarıyla Emre teyzesinin yanında kalacakmış.O yüzden bizim beklediğimiz yerde değil , direkt servis ile gelecekmiş.Benim için en kötü haber diğer liselerin  öğrencileride bize gelecekmiş.Off şimdi ya Tuğba ile bizi ayırırlarsa .Olmaz öyle şey ben ayrılmam onadann.

Neyse ne sonunda okula geldik .Bütün gül ders çalışmakla geçti.En çok fen dersinde eğlendim .Öğretmenimiz garip garip şakar ile bizi eğlendiriyordu.Sonra Türkçe öğretmenimizden ALLAH razı olsun.Yarın inşallah sinemaya gideceğiz.

Okulun bitme izli çalmıştı.Bne hemen sınıftan fırladım.Ve Tuğbayı okulumuz bakçesinde bulunna kamelyada bekledim.1 dk sonra Tuğba geldi.Hızlı adımlarla telefon kulubesinin yanına gittik.Yaklaşık 10 dk servisi bekledik.

Sonunda servis geldi.Kafamı uzattım ve servis biraz doluydu.Tesedüfe bak yanı boştu ve öne oturmamıştı.Ben:

-Tuğba yanı boş bu sefer ben ounun yanına oturucam , dedim.

Oda bunu anlayışla karşıladı.Onun yanını kimse kapmaması için hemen ben servise bimdim ve yanına oturdum.Kollarımız değiyordu.Çok güzel bir histi.Sonra yanına kimin oturduğunu bakmak için abna baktı.Bende yüzüme hafif bir gülümseme yerleştirdim.Oda bana gülümseyerek karşılık verdi ve dışarıyı izlemeye devam etti.Elimde okuma kitabım vardı ve okuyordum.Bu da benim kitap kuduğumu görünce bana biraz daha yaklaştı ve oda okumaya başaldı.

Bende kitabı ikimizin ortasına koydum.Ben:

-İstersen sen okuyabilrisin zaten sıkılmıştım , deidm.

Emre :

-Yok saol , dedi.

Bne telefonu çıkardı ve selfie yapmaya başladım.Bu da bana karışarak selfie yapmaya başladı.Elimden telefonu aldı ve ilk kndisi sonra beraber ikimizi çekti.Elim yüzümü gizliyordum.Oda benmim elimi tutup çekiyordu.Elimi tutması çok hoşuma gitmişti.Gülerek ona ''ya ver şu telefonu''dedim.Bana karşılık olarak ''al bakalım küçük kız''dedi.Neden bana küçük kız demesi çok hoşuma gitti.Bnde ''ne küçük kız mı ?'' deidm.Yeniden gıcıklık yaparak''evet küçük kız''dedi.Zaman ne kadar hızlı geçmişti.

Onun eve gitme vakti geldi.Ve beni iterek ''iyi akşamlar küçük kız '' dedi.Tuğba yanıma geldi.Beraber aynı kulaklığı paylaştık ve müzük dinledik.

Tek çare aşık olmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin