Tuğba bizdee / Bölüm 7

80 5 1
                                    

Zaman ne kadar hızlı geçmişti.Servis biizm evin önünde duruverdi.Ben yavaş yavaş indim.Kapıyı çaldım ama evde kimse yoktu.Çünkü babam ile annem 1 haftalık tatile gidiyorlardı.

Aslın bu benim için avantajdı.Tuğba'yı eve kalmaya davet edebilecektim.Bende hemen facebook'a giridm ve onu eve kalmaya davet ettim.Annesi izin vermişti.Birkaç parça kıyafet ve 2-3 tane ayakkabı ile gelmişti.Aslında onunla daha fazla vakit geçirebileceğimden dolayı çok heyecanlı ve mutlu idim.

Hemen onu içeri aldım ve güzel bir akşam yemeği hazırladık.Beraber yemeğimizi yedik.Sonra benim odama çıktık ve konuşmaya başladık.O bana sürekli Efe'yi anlatıyordu.Ben ise bu durmdan sıkılmış değildim.Çünkü bende ona Emre'yi anlatıp duruyordum ve sıkılmıyordu.Bende onu severek dinledim.Tuğba bana dediği şeyi yani ona çarpmayı deneyecekmiş yarın.Bende işe yaradığını görünce oda denemeye karar vermiş.

Bende bu fikrini onayladım ve hemen facebook'u açıp o Efe'ye ben ise Emre'ye arkadaşlık isteği attım Efe,Tuğba'nın isteğini yaklaşık 30 saniye sonra kabul etmişti.Emre ise benim isteğimi 10 dk sonra kabul etmişti.Ben ona mesaj atmayı çok istedim ama olmadı .Çünkü cesaretim olmadı.Tuğba benim gibi çekingen bir kız değildir.Hemen Efe'ye ''merhaba''yazdı.Çocuk görüldü yapıp bıraktı.Tuğba yatağımın üstünde zıplayıp duruyordu.Çünkü mesaj atmasını bekliyordu.Sonunda Efe de ''merhaba Tuğba'' yazdı.Tuğba zıplamayı kesti ve hemen kendini yatağın üzerine attı.Garip garip sesler çıkarıyordu.Ondan korkmaya başladım :D.

Fcebook'ta progil resmim gül resmi idi.Bende benim olduğumu bilmediği için mesaj atmadığını düşündüm.Elime telefonu aldım ve fotoğraf çekinmeye başladım.Yaklaşık 20 tane fotoğraf çemiştim ve bunların arasında beğendiklerimi facebook'a yükledim.Ama hala bir hareket yoktu ya da bu çocuk benimle oyun mu oynuyordu ? Umarım öyle olmaz bakalım yarın ne yapacak bana...

Tek çare aşık olmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin