Unuttu mu beni / Bölüm 10

70 4 1
                                    

Sabah uyandığımda kendimde değildim.O yüzden telefonumu aldım ve onun fotoğraflarına baktım.Ama bu uzun sürmedi yanıma Tuğba geldi ve yattı :D .Onada fotoğrafını göstererek sürekli ''aşkım yaa '' diyordum.

Sonra kalktık ve okul formalarımız giydik.Kahvaltımızı yaptık.ben hemen Tuğba'nın saçını farklı bir model yaptım.Kendi saçımıda sıkı bir şekilde topladım.Tuğba makyaj yapıyordu.Bende dudağıma hafif renk veren bir parlatıcı sürdüm.Sonra Tuğba'nın annesinin gönderdiği parfümden sıktım . Gerçekten aşık oldum kokusna .Üstüme bolca sıkmıştım.Evin kapısını kilitledim ve servisi beklemek için kamelyaya oturduk.Tuğba telefonunu unutmuştu.Hemen evin anahtarını çıkardım .Ama o sırada servis geldi ve servisi biraz beklettim.Oda orda bizim eve doğru bakıyordu.Tuğba telefonunu aldı ve servise bindi.O tekli koltuğa oturmuştu bende onun hemen yanına oturdum.Cam tarafına Tuğba oturdu.

Zaman ne kadar hızlı geçmişti.Okula gelmiştik bile.Tuğba arkadaşı Sima'yı gördü ve onun yanına gitti.Bende sınıfa yavaş yavaş çıktım.Emre arkamdan geliyordu.bnede bir yerde aniden kitaplarımı düşürmüş gib yaptım ama onun bana çarpmasını sağladım.Emre hiç bir şey demeden kitaplarımı topladı ve bana verdi.Bu çocuğa neler oluyordu.Geçen gün bana karışıyordu ama şimdi yüzüme bile bakmıyordu.

Korkmuştum artık beni unutmuş .Ama bu olamaz beni unutamaz.Gözlerim hafiften doldu ve kendimi ağlamamak için sıktım.Sınıfa girdiğimde ilk ben gelmiştim.oda neydi !

Tek çare aşık olmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin