Bazı açıklamalar/Bölüm 13

59 4 1
                                    

İçimden ona pas vermek gelmiyordu.Ne yapacağımı bilmeden odama çıktım.Bilgisayarım,tabletim,bazı kıyafetlerim,makyaj malzemelerim hepsi çalınmıştı.


Birden merdivenlere basma sesi duydum.Hızlı hızlı çıkıyordu o kişi.Ama Emre idi.Yani ben öyle tahmin ediyordum.Odanın kapısını hızlıca açtı.panik dolu bir sesle ''Damla iyi misin ? ne oldu sana ? '' diyordu.Ben konuşmuyordum.Sonra Emre ciddi bir ses tonuyla ''bana cevap ver nasıl olsuğunu sordum . '' dedi.Bende bunun üzerine ağlamaya başladım.Ama Emre'nin ciddiyetinden dolayı değil olanları anlatmak için ağlamaya başladım.


Bütün olanları Emre'ye baştan sona anlattım.Ve sonunda ona sormak istedediğim soruyu sordum.''Emre nedne yanıma geldin ? Okulda bana pas bile vermiyorsun''.Emre bu sorunun cevabını bilemiyordu sanırım.Tekrar sordum ve istemediğim bir cevap aldım.Emre''Damla biz..biz Beren ile sevgili olduk ve Beren benim senible görüşmemi yasakladı.Okulda sana soğuk davranıyorum ama seni arkadaşlık anlamında çok seviyorum'',dedi.


İki defa yıkılmıştım hem Beren ile sevgili olması hem de bana seni arkadaşlık anlamında seviyorum demesi.Off neden beni arkadaşlık anlamında seviyordu.Hiç sevmese daha iyidi.


O sırada Tuğba odaya daldı ve ''Damla ifademizi alacak polisler '',dedi.Bende ''Enre benim gitmem gerekiyor,çok teşekkür ederim konuşma için '' , dedim.Ağlayarak merdivenleri indim.Polislere 30 dk boyunca ifade verdik.Aslında daka kısa sürdü ama polisler bize çok soru sormuştu.Bizde hepsini cevaplamak zorunda kaldık.Odama çıktığımda Emre yoktu.


Olsun benimle konuşması bile ayrı güzeldi.Ona daha çok aşık olmuştum ama Beren onu elimden almıştı.Bence Emre Beren'i hiç sevmiyordu.Çünkü ses tonu hiç iyi değildi.Polisler falanda gitmişti.Bende kalmak için Tuğbalara gittim.Benim hayatım hayat değildi....


Tek çare aşık olmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin