Bende hemen Emregittikten sonra hızlı adımlarla okulun önüne geçtim.Düşünüyordum.Gerçekten ne istiyordu benden ?Okulun ortasında bekliyordum ve kimseyi daha fazla rahatsız etmemek için hemen kamelyaya geçtim.
Sorumun cevabını bir türlü bulamıyordum.Neyse ki tenefüs zili çalmıştı.Yavaş yavaş merdivenleri çıktım .Tam sınıfa girerken..! Bu kadarı da olmaz.Sıfın kapısından adım atacakken önüme geldi.Neredeyse dudak dudağa gelecektik.Ben bu durumdan rahatsız olmuştum.Çünkü sınıf arkadaşlarım benim hakkımda bir şeyler söyleyip duruyorlardı.Emre:
-Merhaba küçük kız.
Ben:
-Bana küçük kız deme!
Emre:
-pekala küçük kız,dedi.
Hala bana küçük kız diyip duruyordu.Sonra onu ittim ve sınıfa girdim.Bütün arkadaşlarım başıma toplanmış hep bir ağızdan ''oooo Damla yeni sevgili mi yaptın ?'' diyorlardı.Ben bu duruma daha fazla dayanamadım ve sınıfta haykırırcasına '' yeter'' diye bağırdım.Hrekes bana kızgın ve şaşkın gözlerle bakıyordu.Sonra bağırmam bitince yerlerine oturdular.Bütün dersler arkadaşlarımın benimle dalga gemesi ile sürdü.
Sonunda okulun sonuna geldik.Hemen ben çıkış zili çaldığına sınıftan fırladım ve Tuğba'ların sınıfının kapısında Tu'ğbayı bekledim.Tuğba yaklaşık 1 dk sonra gelmişti.Beraber okulumuzun önünde bulunan marketten gazoz aldık ve aşağı indik.Servisi beklemekten gına gelmişti.Benim gazozum bitti ve kendime çikolata aldım.Ama ne olduysa çikolatanın parasını ödediğim anda yiyesim gelmemişti.O sırada servis beni bekliyormuş.Ben sevise bindim.Yine o her zaman ki yerinde , ben de her zaman ki yerinde idim.
Hemen ani bir hareketle çikolatayı elimden aldı ve yemeye başladı.Arada sırada kısık ve komik bir ses tonuyla ''hakkını helal et''diyordu.Bu durum karşısında gülümsemeden duramadım.Ama ona cavap vermemiştim.Aslında içimden geçen helal olmasıydı ama neyse.Bu çikolatayı bitirdi ve çöpünü bana verdi ''ya Damla nedne yiyip yiyip çöpü yere atıyorsun''dedi.Bende çöpü alıp camdan attım.Sonra durduk ve indi.Yine göz kırptı.
Bir süre sonra Tuğba ile biz indik.Benim karnım toktu.Görünüşe göre Tuğba'nın da öyleydi.Ödevlerimizi yamak üzere benim odama çıktım ve ödevlerimiz yaklaşık 2 saati bulmuştu.Saat 21:00 olmuştu.Hemen yarın olan derslerimin konularına çalştım ve uyudum.Ama kendime onu düşünmekte engel olamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek çare aşık olmak
Romanceher zamankinden çok farkı bir kişiliğe sahiptim.Sanki kalbim yerinden çıkacak bana çok garip şeyler oluyır.Sanırım aşık oldum.Beni ona bağlayan bişiler vardı.Bu duruma engel olamıyordum.İkimizinde gözü kapalı gibiydi.Acaba bana aşık mıydı?Haklıyım i...