Sonunda sabah olmuştu.Heyecandan ilk ben kalmışyım.Hemen Tuğba'yı kaldırmaya gittim.Esneyerek ona sürekli ''kalk'' diyordum.2-3 dürtmemden sonra kalktı.İlk önce ben elmi yüzümü yıkadım ve aşağı kahvaltıyı hazırlamaya gittim.Tuğba'da o sırada çoktan giyinmiş,saçını yapmış hatta eline telefonu almış dün aşkam Efe'nin ona merhaba dediği mesja bakım bakım gülüyordu.
Onu şiddetle çağırdım ve geldi.Beraber , eğlenerek kahvaltımızı yaptık.Sonra ben üzerimi değiştirdim ve saçımı yaptım.Servisi beklemek için ikimiz de dışarı çıktık.Servis biz çıktıktan 1 dk sonra gelmişti.Ben son kez kitaplarımı , defterlerimi ve telefonumu kontrol ettim.Hepsi tamdı.
Yine her zaman ki yerime yani şoförün arkasında yerimi almıştım.Emre'de en önede cam tarafında oturuyordu . Ben kafamı çevirdim ve çevremi izleyerek gittim.O sıra Tuğba benim fotoğraflarımı çekmiş.Bende Tuğba'nın fotoğraflarımı çektiğini fark edince şiddetle ve sinirle telefonu elinden almaya çalıştım.Sonra Emre'de şoförün yanına yanaştı ve anlık bir yerde teşefonu aldı ve fotoğraflara bakmaya başladı.Bende ''ya ver şunu '' diye ona sinirli sinirli söyleniyordum.Oda ''ooooo bu fotoğrafın daha güzel'' deyip duruyordu.Ama her fotoğrafta böyle diyordu.Aslında hoşuma gitmiyor değildi.
Tuğma telefonu gizlie arkasından aldı ve bana verdi.Bende sildim fotoğrafları.Sonunda okula geldik.Ama nedense Emre benimle okulda iyi geçinmiyor,takmıyor bile.Bu durum beni korkutuyordu.Bugün de en önemli derslerimiz vardı.Ve ben hiç birisinde iyi olamamıştım.Son tenefüste Beren'i takip ettim ve Emre'yi de aldı okulun arkasına gittiler.Bend ebunları takip ettim.
Çocuğun dudaklarına yapışacaktı neredeyse .Bende telefonda konuşurmuş gibi yaparak onlara yaklaştım.Sonra konuşmam bitmiş gib yaptım.Oda gözlerini çevirerek bana baktı.Bende:
-Aaaa!Berencim sizde mi buradaydınız ? Ah ne güzel ne yapırsunuz,dedim.
Oda her zamanki soğuk tavırla :
-Hiiç konuşuyorduk.
Ama benden rahatsız olmuşa benziyordu .Emre Beren'e dönerek ''Beren ben gidiyorum''dedi.Ama giderken bana göz kırpmıştı.Bu çocuk benden ne istiyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek çare aşık olmak
Romansher zamankinden çok farkı bir kişiliğe sahiptim.Sanki kalbim yerinden çıkacak bana çok garip şeyler oluyır.Sanırım aşık oldum.Beni ona bağlayan bişiler vardı.Bu duruma engel olamıyordum.İkimizinde gözü kapalı gibiydi.Acaba bana aşık mıydı?Haklıyım i...