Tuğbalara gittiğimde uyumak için sabırızlanıyordum.En azından onların evine hırsız girmemişti.Ben Tuğba'nın odasına çıktım.Çünkü bilgisayardan Emre'nin fotoğraflarına ve durumlarına bakmam gerekiyordu.
Kapıyı açar açmaz her yer darmadağan olmuştu.Aynı benim odam gibi.Acaba neden sadece ikimizin odası böyle olmuştu?Evimizin başka yerinde bir değişiklik yoktu.Birisinin bize kastı olmalıydı.Çığlık çığlığa ''Tuğba!'' diye bağırdım.Tuğba hızla merdivenleri çıktı ve o manzara ile karşılaşınca bağırdı.
Ardından birden bire yere yığıldı ve bayıldı.Ben hemen Tuğba'nın ağabeyini yani Umut ağabeyi aradım.Sonra ardından polisi ve ambulansı aradım.Çok geçmeden Umut ağabey geldi ve Tuğba'yı hastaneye kaldırdılar.Tabii ki Umut ağabeyde Tuğba ile beraber gitti.Polis gelmemişti.Evde tek başıma korkmuştum.Çünkü güvenlik görevlileri bayıltılmıştı.
Odayı biraz inceledim.Çalışma masasının üzerinde ''TUĞBA'' yazıyordu.Sadece Tuğba yazsa iyiydi.Üzerinde birde çarpı vardı.O sırada Kapıyı birisi çaldı ve açtım polisler ve Tuğba gelmişti.Umut ağabey polislere ifade veriyordu.Tuğba'yı kolundan tuttum ve o yazıyı gösterdim.Bu yazının anlamı ne idi.Acaba benim odamda da ''DAMLA'' yazıyor ve üzerinde çarpı işareti mi vardı ?.Bu soruların cevabını bulmak için başladık düşünmeye.
Benim aklıma güvenlik kameralarını izlemek geldi.Hemen bilgisayarı açtık ve izlemeye başladık.Adam güvenlik kamerasına bakarak çarpı işrati yaptı.Sonra garip bir ses ile''çok yakınınızdayım,beni size birisi gönderdi ve oda çok yakınınızda ve ikinizinde en gıcık olduğu kişi '' dedi.Benim aklıma Beren geldi ama Beren Emre ile konuştuğumuzu bile görmedi.Ve Emre hırsızlık olayından sonra geldi bizim eve.Sonra Efe geldi ve Tuğba ile sohbet ettiler.
Ben Umut ağabey ve Tuğba'yı yalnız bıraktım.Aslında eve gitmeyecektim ama sonradan vazgeçtim.Sonuçta yine eve birisi girebilirdi.Yaklaşık 5 dk sonra bizim evin bahçe kapısının önüne geldim.O sırada yanıma karşı sınıfta okuyan ve Emre ile iyi arası olan çocuk geldi.Adı''Batuhan'' idi.Onunla sohbet etmeye başladık.Batuhan:
-Geçmiş olsun Damla.
Ben:
-Teşekkür ederim Batuhan.Sana bir sorum olacak ... Neden buraya geldin ki beni doğru dürüst tanımıyorsun bile.
Batuhan:
-Sonuçta Ben Emre'nin arkadaşıyım ve Emre sürekli senden bahsediyor bende hem tanışmak için hemde konuşmak için buraya geldim.
Ben
-Emre benden mi bahsediyor . Bence yanılıyorsun.
Batuhan:
-Hiçte bile sürekli Damla diyor , her konuyu senden açıyor.
Ben:
-Hmm anladım.Batuhan içeri gelmek ister misin ? Biliyorsun Tuğbaların evinede hırsız girdi de hep dışarıdaydım üşüdüm.
Batuhan:
-Hayır . Zaten gidiyordum.İyi akşamlar Damla.
Ben:
-Sanada
Batuhan'ı sevmiştim.İyi bir cocuk ve Emre ' nin arkadaşıydı.Artık onun sayesinde Emre'nin hakkında daha fazla bilgiye sahip olacağım.İnsallah Batuhan benimle iyi arkadaş olur..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek çare aşık olmak
Romantizmher zamankinden çok farkı bir kişiliğe sahiptim.Sanki kalbim yerinden çıkacak bana çok garip şeyler oluyır.Sanırım aşık oldum.Beni ona bağlayan bişiler vardı.Bu duruma engel olamıyordum.İkimizinde gözü kapalı gibiydi.Acaba bana aşık mıydı?Haklıyım i...