Dedektifler :D /Bölüm 15

115 7 7
                                    

Bende üşüdüğüm için koşarak eve gittim.Kapıyı açar açmaz aklıma bir soru takıldı.Acaba benim odamdada ''Damla'' yazıyor muydu ? ve üzerinde çarpı var mıydı?.Kapıyı 2 defea kilitledikten sonra odama hızlı bir şekilde çıktım.


Etrafı kaba taslak geçtim ama bir şey bulamadım.Sonra çalışma masamın üzerine baktım ama orada sadece kırık tabletim ve bilgisayarım vardı.Sonra içrenin çok kötü koktuğunu fark ettim ve pencereyi açmaya karar verdim.Perdeyi açar açmaz camda tahmin ettiğim şey yazıyordu.Artık iyice korkmaya başlamıştım.


Biz Tuğba ile beraber düşünürken Beren ve Ece'nin yapabileceğini düşündük.Fakat neden böyle bir şey yapsınlar ki ? Zaten Beren Emre'yi benden aldı yani istediği oldu . Ya ece acaba oda Efe'yi mi seviyordu?.Hadi seviyor diyelim,ikisi çok yakın arkadaş değiller ki.


Bu konuyu araştırmaya karar verdim.Yarın ilk iş Beren'i takip etmek olacaktı.Ama ben biraz düşündükten sonra bunun mantıklı olmayacağını düşündüm.Çünkü olaydan hemen sonra bir şey yapmazlar.O yüzden 4 gün sonra bunu yapacaktım.


 4 gün sonra...


Planımı hala unutmamıştım.Okul sonunda bitti.Yine istemediğim bir manzara ile karşı karşıyaydım.Beren benim gözlerimin içine bakarak emre'nin ellerini sıktı ve sonra ona sıkıca sarıldı.Ama Emre onun öyle sıkmasına karşılık olarak Beren'e biraz kızmıştı.Bende gözlerimi kısarak ona ''canıma değsin'' tavrı ile baktım.Sonra Emre ile arasını yapmak için tekrar elini tuttu.


İşte beklediğim an gelmişti.Emre gitmişti ve okulun bahçesinde sadece ikimiz kalmıştık.Ama o çok zaman geçmeden gitmişti.Bende hemen arkasından takip etmeye başladım.Bir tane kafeye gitmişti.Eline telefonunu aldı ve telefonunda bir şeyler yazmaya başladı.Yaklaşık yarım saat sonra yanına saçları siyah , siyah rujlu ve tamamen kıyafetleri siyah renk olan birisi gelmişti.Ben bu kızın suratını görememiştim.Çünkü saçları ile önü kapanıyordu . Sadece dudağı ve dudağından alt kısmını gördüm.Çok zaman geçmeden saçlarını arkaya attı ve tahmin ettiğimiz gibi Ece çıktı.Bunlar ne yapmaya çalışıyordu?.Ama ben bu olayı çözecektim.


Yanlarına gitmeyecektim.Hemen çantamdan telefonumu çıkardım.Tam o sırada su şişem yere düştü.Ama çok fazla bir ses çıkarmadı.Sonra kilidini açtım ve onları çektim.Bu benim için bir koz olacaktı.Akşam olmak üzeriydi hemen telefonumun not defterine buluştukları kafenin adını yazdım ve oradan yavaşca uzaklaştım.


Eve gittiğimde hemen yattım.Ertesi gün Tuğba'ya bu resimleri gösterdiğimde hiç şaşırmamıştı.Çünkü tahmin ettiğimiz kişiler çıkmıştı...Hemen bu fotoğrafları Tuğba'nın telefonuna'da gönderdim.Çünkü eğer bunlaarı yapmaya devam ederse onu bu fotoğraflar ile tehdit edecektim.Biliyorum ki telefonumu imha etmeye çalışacaktı.Tedbirli olmama gerekti.Çok geçmeden servis geldi.Ben Emre'yi nedense olduğu halde umursamamıştım.Ama hani trip atmak amacıyda değil de gerçekten fark etmemiştim.Çünkü Ece ile Beren'i mafetmek istiyordum.İlk önce bu fotoğrafları bizim sınıfın  watsapp grubunda yayınlamaya karar verdim.Ama sonrada saçmaladığı düşünüp vazgeçtim.


Okula vardığımızda içten kızgın , dıştan sakindim.Beren sanırım benim onu takip ettiğimi fark etmemişti.Ama bu en iyisiydi.Sınıfa gayet rahat ve yavaş bir şekilde çıktım.Koridorun aynasında kendime çeki düzen vermek için aynanın önüne geçtim.Aynada gözümü kendimden ayırdım ve merdivenden çıkan Beren ve Emre'yi gördüm.Ele eleydiler.Ayrıca Emre'ye ne olmuştu?Beren'in ona aşık olmasından pek şikayetçiydi.Ama şu an eser yoktu.İkisi gülüşerek yanımdan gitti.


Benim onu fark etmediğim gibi oda beni fark etmedi.İlk teneffüs bizim aşağı katımızda bir olay çıkmıştı.Herkes orada idi.Ben herkesin arasında sıyrılıp kavgayı eden kişilere bakmaya çalışıyordum.Ama çok kalabalıktı ve bu çabam hüsranla sonuçlandı.Sonra orada bulunan bir çocuğa kimin kavga ettiğini sordum.Ece ile Beren dedi.Bu benim için büyük bir şok olmuştu.Nasıl bu kadar iyi rol yapabiliyorlardı?...Artık iyice sinirlenmiştim ve bu olaya noktayı koymak istiyordum.Akşam servis ile eve dönmedim.Okul çıkışında Beren'i yanıma çağırıp konuşmak istedim.Beren ise bana ''Boşuna beni çağırma biliyorum Emre'yi seviyorsun ama ondan ayrılmam güzelim'',dedi.Ama ben ona ne hakkında konuşacağımızı bile dememiştim.Sakın bir tavırla ''az sen gelsene '' , dedim.Sonra elimdeki telefonun kilidini açtım ve fotoğrafları gösterdim.Beren:


-Sen bunları nerden buldun ?


-Orasını boşver.Hem okulda aran kötüymüş gibi davranıyorsun hemde Ece'yi evime yollayım iyice evimi talan ettiriyorsun ne demek oluyor bunların hepsi?


-Neden bahsediyorsun sen !!


-Tamam.Sen galiba yine anlamayacaksın.Sana kısa bir özet geçiyim.Ndense benim evim Ece ile aranız kötü olduğuz zaman talan edildi.Sonra talan edildiği günün ardından Ece ile buluştun.Acaba bu akşam kıza ne yaptırtacaksın?


Ben son derece ciddi bir şekilde Beren'e bunları dedim.Beren ise bir şey demeden öylece kalakaldı.Elimdeki fotoğrafları almaya çalıştı.Onun fotoğrafları almaya çalışmasından belli idi onun yaptırdığı.Aklıma daha sonra Damla ve Tuğba yazılarının üstünde çarpı işaratinin olması geldi.Ben :


-Tuğba ile benim adımın üstüne neden çarpı yaptırdın?


-Ben,ben..


-Beni istersen zorlama ! Hatta dur ben açıklıyım...Ece Efe'yi seviyordu , sende Emre'yi seviyordun.Ece senin ile Efe'nin kalbini kazanmak için ortaklık yaptı. İsmimizin üzerinde olan çarpılar ise artık siz yoksunuz biz varız.Yani erkekler bizim diyordunuz.


-Evet . Sen kazandın.Ama şunu bil ki Emre hala benim tatlı kız.Senden korkum yok.İstersen bütün okula bizim Ece ile oyun yaptığımızı anlat.Ama Emre benden ayrılmaz çünkü oda beni seviyor.Sen olmicak limanlara yelken açma sonra üzülürsün.Neyse beni bir daha tehdit etme bay bay...


O zamn hissetdiğim duygu paha biçilemezdi.Kız resmen beni kapak etmiş arkasını dönmüş gidiyordu.Bana sen kazandın dedi fakat o kazanmıştı.Yoldan geçen bir dolmuşa atlayıp eve gittim.Odam toplanmıştı.Her şey yerli yerinde duruyordu.Hemen facebook'tan Emre'nin profiline girdim.Yeni bir durm paylaşmıştı ve durum şöyleydi 'insanın yanında sevdiği olunca Dünya'nın tadına doyulmuyor'' yazıyordu.Bu durum Emre'nin gerçekten Beren'i sevdiğini anlatıyordu.


Beren haklıymış.Ulaşamayacağım limanlara yelken açmamalıyım.Çünkü kaybeden ben ve kalbim oluyordu.O gün yemek yiyesim yoktu.Pijamalarımı giyip hemen yatağıma yattım ve derin bir uykuya daldım.


***


Okula gidesim yoktu.Anneme 1. sınıf çocukları gibi hasta numarası yapmaya çalıştım.Fakat annem hasta olmadığı ve numara yaptığımı anladı.Hemen beni kaldırdı.Ben okul formamı giyindim ve okula gittim.İlk ders matematikti.Öğretmenimiz sorular yazıyor,biz çözüyorduk.1. ders böyle geçmişti.İlk teneffüs okulun onünde bulunan banklara oturdum ve biraz düşündüm.


Sonra sıkıldım ve okulun arkasında bulunan çeşmeye doğru yol aldım.Birilerinin konuşma sesleri geliyordu.Daha doğrusu bağrışma sesleri geliyordu.Köşeye doğru kafamı uzattım Emre ile Beren idi.Ben konuşmanın tamamını duymadım o yüzden sadece Emre'nin ''evet bitsin bu aşk hatta bitit bile'' dedi.Galiba ayrılmıştı.Bende o sevinç ile oradan uzaklaştım.





Tek çare aşık olmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin